XXL Nutrition

Bloedbad bij raid Israëlische marine op hulpkonvooi Gaza

De voorgeschiedenis? Bedoel je het gegeven dat ze in '48 daar een gebied toegewezen hebben gekregen en tegen de huidige bewoners hebben moeten zeggen 'ja jongens allemaal leuk en aardig maar dit is nu ons land, ga maar wat verderop onderdak zoeken ofzo'?

De voorgeschiedenis? Bedoel je het gegeven dat ze in '48 daar een gebied toegewezen hebben gekregen en tegen de huidige bewoners hebben moeten zeggen 'ja jongens allemaal leuk en aardig maar dit is nu ons land, ga maar wat verderop onderdak zoeken ofzo'?
FOUT!

palestijnen zijn nooit verteld dat ze moeten verkassen... tot voorkort was 20% van de israelische bevolking moslim en of palestijn en hadden dezelfde rechten en plichten als israeli's

ze hebben er zelf voor gekozen om niet als 1 te willen te leven met israel de zero tolerance mentaliteit van israel is niet altijd zo geweest

EDIT : en weer de fout dat er in die tijd nog geen joden in dat gebied woonden DIE WOONDEN ER OOK AL ! of zijn ze allemaal met bootjes uit andere landen gekomen ofzo? dat land was van niemand ! en op dat moment woonde er verschillende bevolkingsgroepen waaronder joden... als die dan hun staat willen oprichten so be it

Laatst bewerkt:
Maar je bent het wel met me eens dat dat niet goed is??

Structurele raketaanvallen en racisme? Daar zou je net zo goed de palestijnen van kunnen betichten toch??

Twack, haat en verderf is nooit goed uiteraard.
Palestijnen zijn echter in de minderheid en hebben geen grootmachten zoals Amerika en slappeling Verhagen achter zich staan.

---------- Toegevoegd om 11:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

als de voorgeschiedenis je niks interreseert moet je ook niet oordelen want daar zie je ook de oorzaak van het geweld... weer zo'n klassiek geval van iemand die alles wat de media voorschoteld hapt als zoete koek :rolleyes:

Telegraaf abbo zeker.Kansloos.

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

FOUT!

palestijnen zijn nooit verteld dat ze moeten verkassen... tot voorkort was 20% van de israelische bevolking moslim en of palestijn en hadden dezelfde rechten en plichten als israeli's

ze hebben er zelf voor gekozen om niet als 1 te willen te leven met israel de zero tolerance mentaliteit van israel is niet altijd zo geweest

EDIT : en weer de fout dat er in die tijd nog geen joden in dat gebied woonden DIE WOONDEN ER OOK AL ! of zijn ze allemaal met bootjes uit andere landen gekomen ofzo? dat land was van niemand ! en op dat moment woonde er verschillende bevolkingsgroepen waaronder joden... als die dan hun staat willen oprichten so be it

Heb je joods bloed.

Palestijnen zijn echter in de minderheid en hebben geen grootmachten zoals Amerika en slappeling Verhagen achter zich staan.

---------- Toegevoegd om 11:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

Telegraaf abbo zeker.Kansloos.

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

Heb je joods bloed.
Geef je de discussie op ofzo? Met die laatste twee reacties lijkt het er in ieder geval wel op!

Palestijnen zijn echter in de minderheid en hebben geen grootmachten zoals Amerika en slappeling Verhagen achter zich staan. dus je hebt wel begrip voor de palestijnse aanval op israelische burgerdoelen ?

Telegraaf abbo zeker.Kansloos. wie jij of ik?

Heb je joods bloed.
nee

O,vandaar.

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Geef je de discussie op ofzo? Met die laatste twee reacties lijkt het er in ieder geval wel op!

Dit is geen discussie, dit is een welles nietes verhaal, waar het hier vol mee staat,maar goed.In ieder geval ik denk dat Israel met de laatste actie zijn kaarten verspeeld heeft en ik hoop op harde sancties van de allmighty usa.Uiteraard loopt achter amerika het slaafje Verhagen aan.
Want die wou in eerste instantie een intern onderzoek door Israel zelf, ja dan weet je wel hoe laat het is.SLAP dus.

Dit is geen discussie, dit is een welles nietes verhaal, waar het hier vol mee staat,maar goed.In ieder geval ik denk dat Israel met de laatste actie zijn kaarten verspeeld heeft en ik hoop op harde sancties van de allmighty usa.Uiteraard loopt achter amerika het slaafje Verhagen aan.
Want die wou in eerste instantie een intern onderzoek door Israel zelf, ja dan weet je wel hoe laat het is.SLAP dus.

Oh dus dat is waarom ik dit zo'n slechte discussie vond.. :eek:
Zo hoop ik op mijn beurt dat de volgende boot ook weer tegengehouden wordt, en dat er dit keer geen zelfmoord-vredes-activisten op zitten. En dat natuurlijk iedereen elkaars levenswijze zou kunnen respecteren enzo, maar dat lijkt op dit moment verre van mogelijk..

Om af te sluiten nog een mooie quote van een filosoof die me is bijgebleven:
"Als tolerante maatschappij moet je intolerant zijn tegenover intolerantie"

Oh dus dat is waarom ik dit zo'n slechte discussie vond.. :eek:
Zo hoop ik op mijn beurt dat de volgende boot ook weer tegengehouden wordt, en dat er dit keer geen zelfmoord-vredes-activisten op zitten. En dat natuurlijk iedereen elkaars levenswijze zou kunnen respecteren enzo, maar dat lijkt op dit moment verre van mogelijk..

Om af te sluiten nog een mooie quote van een filosoof die me is bijgebleven:
"Als tolerante maatschappij moet je intolerant zijn tegenover intolerantie"

Hoe respecteer je iemand zijn levenswijze door een complete bevolking in een semi-gevangenis te plaatsen en te onthouden van de eerste noodvoorzieningen en levensbehoeften.....leg dat s uit.

Hoe respecteer je iemand zijn levenswijze door een complete bevolking in een semi-gevangenis te plaatsen en te onthouden van de eerste noodvoorzieningen en levensbehoeften.....leg dat s uit.

Deze vraag kun je ook omdraaien...
Hoe kan Israel overleven als ze dat allemaal niet doen? Hamas steekt niet onder stoelen of banken dat ze Israel willen vernietigen??
Met dat tekort aan noodvoorzieningen schijnt het allemaal wel mee te vallen, maarja dit was een welles nietus verhaal he :D

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kan Israel overleven als ze dat allemaal niet doen? Hamas steekt niet onder stoelen of banken dat ze Israel willen vernietigen??
Met dat tekort aan noodvoorzieningen schijnt het allemaal wel mee te vallen, maarja dit was een welles nietus verhaal he :D
Euh nee???

Hahahahahahahaha.. o mijn god.. dit is zo Joods als maar zijn kan.. Zelfs de 9 doden zijn "zogenaamd" verricht door de opvarenden. En hoe? Doordat een aantal activisten de soldaten overmeesterden en hun wapens afpakten.. Nou, hoe geloofwaardig is dat :S ****ing zieke mensen.. Liegen heeft ook een grens waar je je geloofwaardigheid hard verliest als je het overschrijdt.

Soldaten worden 20 x neergestoken in de arm en tot de dood toe neergemept, maar eenmaal de activisten de wapens in handen krijgen, slagen ze er niet in om ook maar EEN soldaat te doden..

Nee dat maakt perfect sense..

JE ziet niet eens een enkele gezicht, en als je dat al ziet zie totaal niet om wie het gaat.. IK zou er niet eens van opkijken als die Joden weer eens een filmpje maken om zogenaamd hun "onschuld" te bewijzen.. Want het zijn toch o zo lieverdjes die nooit niemand kwaad doen..

Laatst bewerkt:
Hahahahahahahaha.. o mijn god.. dit is zo Joods als maar zijn kan.. Zelfs de 9 doden zijn "zogenaamd" verricht door de opvarenden. En hoe? Doordat een aantal activisten de soldaten overmeesterden en hun wapens afpakten.. Nou, hoe geloofwaardig is dat :S ****ing zieke mensen.. Liegen heeft ook een grens waar je je geloofwaardigheid hard verliest als je het overschrijdt.

Soldaten worden 20 x neergestoken in de arm en tot de dood toe neergemept, maar eenmaal de activisten de wapens in handen krijgen, slagen ze er niet in om ook maar EEN soldaat te doden..

Nee dat maakt perfect sense..

JE ziet niet eens een enkele gezicht, en als je dat al ziet zie totaal niet om wie het gaat.. IK zou er niet eens van opkijken als die Joden weer eens een filmpje maken om zogenaamd hun "onschuld" te bewijzen.. Want het zijn toch o zo lieverdjes die nooit niemand kwaad doen..

Ze hebben volgens een Aljazeera journalist (dus zeker niet pro-israel) de soldaten gegijzeld.. Maar goed je zult wel gelijk hebben :p

20 keer.. dat waren herhalingen joh!
Het doel was niet het doden van israelische soldaten, maar om via propaganda de politieke opinie van de rest van de wereld zo te veranderen dat Israel stopt met die zee-blokkade, zodat Iran dan Hamas kan gaan bevoorraden met raketten.. Het doden van een israelische soldaat had averechts gewerkt.
Maar dat is mijn mening...

Laatst bewerkt:
my man ;)

dat is dus ook waar het probleem ligt ! hamas heeft als doel nummer 1 israel van de wereldkaart te vegen en gebruikt zijn eigen volk als schild om de media met zich mee te krijgen... de grap is dat veel kopstukken van de hamas in dikke auto's blaast en in vette vila's woont en dat er een hoop geld wordt verduisterd wat vanuit andere landen komt(als hulp) terwijl het volk zogenaamd honger lijdt... israel wil die hele westbank niet eens hebben het is al meerdere malen tegen de palestijnen gezegd dat ze het mogen houden alleen ze gebruiken die grond om raketten en aanslagen te plegen ja dan komt IDF weer ff klappen uitdelen en trekt tijdelijk dat land weer in..

israels doel is niet is niet om de palestijnen van de kaart te vegen want die mogelijkheid is er al lang en dat kleine stukje land willen ze niet eens ze willen gewoon vrede maar met achterlijke idioten als hamas kun je niet tot een compromis komen dus voorlopig dan maar de hard way

echt dikke respect voor hoe ze zich daar staande houden... en zich niks aantrekken van de haters

:roflol: Atijd als ik denk dat het niet gekker kan worden met die non-argumenten, gebeurt het toch.

Als je denkt dat je het domste in dit topic al hebt gehad komt dit er nog eens overheen....

Er valt niet te argumenteren met jou. Verschillende personen in dit topic hebben dit al geprobeerd, maar dan kom jij weer met "argumenten". Dus ik ga mijn tijd niet verspillen aan jou :)

:roflol: Atijd als ik denk dat het niet gekker kan worden met die non-argumenten, gebeurt het toch.

Ik neem niet eens de moeite meer om dat geraaskal te lezen, je ziet in één oogopslag aan de schrijfsT en 'beargumentering' dat het van die types zijn die alles dat ze weten hebben van halfgare sites die hun vooroordelen en andere lulkoek bevestigen.

Terug
Naar boven