AndroidHealthClinic

blokjes

shabaz

Cool Novice
Waardering
0
yo ik train mijn buikspieren nu op deze manier.
crunch 70x
crunh met benen omhoog 70x
met ellebogen naar de knieen 70x
benen omhoog en dan naar benenden tot net niet de grond raken 12x
crunch 70x

daarna

crunch met gewicht ( 5 kilo ) 5 x 25

Mijn vet percentage is iets van 8 a 9 %. Maar ik train nu al dik 4 jaar , maar heb nog steeds geen blokjes, Aleen zie je wel lijnen, maar geen echte blok vorming.
Iemand tips?

lager in je vet, of trainen op massa ! met 70x krijg je echt geen massa, ga voor max. 12 keer met gewicht en minder setjes en doe dat maar maximaal 2 keer per week

8 à 9% zou je normaal toch blokjes moeten zien, maar je traint idd geen massa door iets 70x te doen. Doe ook minder oefeningen, en niet zweren bij de crunch. Er zijn nog massa's andere oefeningen die vaak effectiever zijn.

http://www.exrx.net/Lists/ExList/WaistWt.html

Ik gebruik zo n machine waarbij je gewicht in kan stellen. Dan begin ik zwaar, en als ik niet meer kan ga ik lichter, dan weer tot ik niet meer kan en dan weer lichter enzovoort.

417 crunches... poe hee.

respect hoor.

Maar lijkt me een kwestie van overall-massa, en je buikspieren net zo behandelen als de spieren de wel groeien... je doet toch ook geen 400+ curls voor je biceps ?

• Topic Starter Topic Starter
ok ik weet genoeg, ga het meteen veranderen.
maar tjibbe bij mijn fitnescentrum hebben ze alleen de crunch. niet het apparaat waar jij het over hebt

wazzup zei:
417 crunches... poe hee.

respect hoor.

Maar lijkt me een kwestie van overall-massa, en je buikspieren net zo behandelen als de spieren de wel groeien... je doet toch ook geen 400+ curls voor je biceps ?

LOL :D

tip: crunch op een decline bankje met een gewicht op je borst

[Link niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

:p

Zo´n incline bankje sucks! Doordat je je benen vast klemt onder de rol, ga je al snel de kracht uit je iliop-soas halen, dit is de spier die er voor zorgt dat je je benen kan optillen bij o.a. het lopen. Die spier is verschrikkelijk sterk en doet zeker 75% van de oefening voor je. Toch zonde als je je buik wilt trainen....

Idd, da's ook waarom je oneindig kan doorgaan met crunches als je je voeten ergens achterhaakt.

jaah, als ik m'n buik train dan doe ik een soort Hanging leg raise http://www.bsu.edu/webapps/strengthlab/home.htm
(maar dan dat je met je elebogen en onderarmen ergens opsteunt en een kussentje in je rug hebt)

daarna doe ik crunches met een 5-8-10kg halter in m'n nek

en daarna op zo'n apparaat voor je Torso(schuine buikspieren).
dan week zeker dak volgende dag spierpijn heb en de blokjes komen ook...
maar je buikspieren groeien niet snel, dus heb geduld :D

Terug
Naar boven