MuscleMeat

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Trouwens ik zou overhead press wat eerder doen ik je training. Tis een goeie compound en het is zonde als je die dan aan het einde doet. Je zou bijvoorbeeld borst-rug-borst-rug-schouders-armen kunnen doen oid.

Dat van de schouders ga ik zeker meenemen, maar waarom borst en de rug om en om.
Ik heb het nog nooit geprobeerd maar het lijkt me niet prettig???

Leg day is the best day.
Vandaag was weer een heerlijke dag om te trainen.
Ik was vroeg thuis van stage heb nog even snel een maaltijd naar binnen gewerkt voordat ik haastend op de fiets sprong naar sportschool, ik kon namelijk niet wachten om weer te mogen squaten.
Wat blijft dat toch een geweldige oefening!
Ik fietste in een redelijke tempo naar de sportschool ondanks ik er 3 minuten vandaan woonde. Het regende best wel en ik wou niet al te nat worden.
Had mijn trainingskleding al aan.
Hoe dichter ik de sportschool naderde hoe beter ik de muziek begon te horen die er vandaan kwam. Wat weten ze daar toch een muziek te draaien, heerlijk!
Kort samengevat: de succesformule voor een geweldige training, als het aan mij ligt

Na een goede warming-up, 10 minuutjes crosstrainer + wat rek en strek, begon mijn training.

Squats
8X85
8X85
8X85
7X85

Leg extensions
12X35
11X35
11X35

Stiff leg deadlifts
6X60
6X70
7X60
7X60

Seated leg curls
12X50
11X60
9X60

Calve extensions
10X60
10X60
10X60

Verder nog wat abs gedaan

Mooie training zo tog, ik heb al jaren geen full leg day gedaan. Was er nooit zo een fan van. In me split pak ik altijd voorkant en achterkant benen op aparte dag en nu fullbody. Je squat is wel netjes op dat gewicht, voor je vaak je gewicht op ?

Mooie training zo tog, ik heb al jaren geen full leg day gedaan. Was er nooit zo een fan van. In me split pak ik altijd voorkant en achterkant benen op aparte dag en nu fullbody. Je squat is wel netjes op dat gewicht, voor je vaak je gewicht op ?

Ik vind het heerlijk om de benen te trainen:D
In het begin had ik er wel een vreselijke hekel aan, maar toch getraind omdat het maar moest.
ik voer het gewicht pas op als de oefening net iets makkelijk afgaat, volgende week ga ik voor 90 kilo squats.

Gaat hier netjes :)

Dat van de schouders ga ik zeker meenemen, maar waarom borst en de rug om en om.
Ik heb het nog nooit geprobeerd maar het lijkt me niet prettig???

Als je bijvoorbeeld met borst begint en erna rug doet kunnen je triceps ff uitrusten als het ware. Ik heb ook weleens 2 presses achter elkaar gedaan maar kan dan minder drukken. Maar je zou het iig kunnen proberen, nu ga je er al vanuit dat het niet prettig is ;)

Als je bijvoorbeeld met borst begint en erna rug doet kunnen je triceps ff uitrusten als het ware. Ik heb ook weleens 2 presses achter elkaar gedaan maar kan dan minder drukken. Maar je zou het iig kunnen proberen, nu ga je er al vanuit dat het niet prettig is ;)

Zit zeker wat in, zal het vanavond wel is een kans geven:)

Gisteren te moe om nog even mijn log bij te houden, thuis nog wat gegeten en direct mijn nest ingekropen.
Dit keer is de borst en rug om en om gedaan. Wat erg goed beviel tegen mijn verwachtingen in.
Werd weer goed misselijk in de training, was imo een goede feed-back:-D

Dumbell oefeningen is het totaalgewicht

Decline BP
8X70
8X70
8X70
7X70

Bent over row
8X60
8X60
7X70
5X70

Flat DP
11X50 <- was toch net iets te zwaar, vorm was niet helemaal optimaal
10X45
10X45

Latt pull-down
12X40
10X40
10X40

Dips
9XBW
8XBW

Hamer Curls
11X24
10X24

Military press
11X30
10X30
10X30

Laatst bewerkt:
45kg db press is alsnog zeer netjes hoor ;).

Nette training man! En die hammer curls zijn zeker ook totaal :p

Even een update, ik was gisteren te moe om nog even te loggen.
Ik moet wel toegeven zo'n upper/lower schema met een hoge intensiteit VREET energie.
Ben nu aan het eind van de week ook goed kapot, geen energie meer om uit te gaan niks meer.

De training

Squat
8X90
8X90
8X90
7X90

Leg press[/B
12X125
11X130
11X130

Lying leg curls
9X30
7X30
8X30
8X25

Romanian Deadlift
9X50
7X50
6X50 <-- ik was op!

Calve raises
12X50
11X50
11X50

---------- Post toegevoegd 19 October 2013 om 17:50 ----------

Hier trouwens een progressie foto van mijn rug, zat 2 maanden en 3 dagen tussen.

27x2tq8.jpg

Bovenste foto goeie belichting, zie ik mooi je kerstboom dus niet te vet netjes man. Squat is zeker netjes ook. Deadlift is een beetje nep gewicht natuurlijk :p wel lekkere training man

Re: Blood, sweat and sacrifices, chasing my dreams.

Mooie training buiten de romanian misschien :-)

Foto's beetje jammer van de belichting.
Als ik je rug zie denk ik: mooie basis, tijd voor (clean)bulk

Ja klopt, had hem even snel genomen.
Mag wel iets cleaner gaan eten, zit iets te veel vet op....

Ohw om een beetje spek niet druk maken man, serieuze massa zet je niet aan als je niet serieus bulkt. Lekker door eten tot de lente!!! Jij gaat zeker 5 kg pakken ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven