XXL Nutrition

Bloons 3 [TD game]

m79o41.jpg - 151289
:roflol:!!!!!!!!!

hur2o9.jpg - 151291

Morgen own ik de laatste, blijft een leuk spelletje. :D

Ik krijg het laatste veld maar niet uit (easy) en bij de eerste map strand ik op medium lvl 3x. Dan komt er zo'n @$%@ boot die ik maar niet snel genoeg kapot krijg. Iemand tips? Had al 3 kanonnen en een katapult neer gepleurt maar dat mocht ook niet helpen :S

EDIT: ondertussen de eerste map op medium uitgespeeld. Heb pineapple's gebruikt om die boten te doorstaan en om op het einde niet dood te gaan..

De laatste map heb ik me niet meer aan gewaagd. Snap niet wat ik daar fout doe. In het begin is er ook een bug, sommige balloons gaan dan niet dood door mijn tack shooters terwijl ze duidelijk geraakt worden.

Laatst bewerkt:
ook maar eens geprobeerd en zo verslavend
hier is de beste wat ik tot nu toe gehaald heb .

Deze hadde we nog met gemak doorstaan
15gyuyt.jpg - 151296

En hier was het misgegaan :mad:
552uxh.jpg - 151297

Net bij track 7 tot level 56 gekomen op easy.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Alles nu op easy uitgespeeld en de 1e map ook op medium. Genoeg voor vandaag ga nu ff een filmpie pakken (maar damn wat is het verslavend, steeds stel je je doelen weer bij waardoor je er veel langer achter zit als gepland..).

Leuk doel als hacker/cracker misschien maar ik speel liever gewoon volgens de regels.. (filmpies nog niet bekeken btw maar de screenies met al die apen en 999999 money zeggen genoeg).
idd

hier nog ff een tactiek van iemand:
http://www.escapegames24.com/2008/09/bloons-tower-defence-3.html

On easy...pretty much any board:

Two spike throwers...upgrade....until you have them both as glave throwers. Then add a boomerang guy...again upgrade until he is maxed... then one or two cannons...upgrade fully. Then add the 850 dollar range booster...then just sit back until you have the super monkey...upgrade to fusion. Once you do that, upgrade the range on the super monkey, then upgrade the 850 tower to call the monkey storm. If you don't want to use the monkey storm on level 49 or 50, just add another super monkey, and upgrade to laser vision. You beat it every time.

Never used the ice, the tacks, the glue, the spike-o-pault.
:D

Terug
Naar boven