AndroidHealthClinic

Bloons 3 [TD game]

Op medium uitgespeeld en tot aan level 61 geraakt. Die level is echt onmogelijk :eek:! Wie oooh-wie kan die uitspelen........

55sg1d.jpg - 151022

Haha :roflol:
Monkeystorm?

Net level 1 op hard gehaald:cool:

Onslaught wave 120.

Medium done....

33csryr.jpg - 151027

Dood op medium 57 :(

10d8t5c.jpg - 151028

Laatst bewerkt:
diverse tracks geprobeerd, maar ik strand telkens bij level 56
:mad:

laatste track niet verder dan level 37 ( 3 ingangen, 3 uitgangen!)

Gaat idd wel erg snel dan opeens...en veel.

met monkeystorm krijg je geen zeppelins kapot ;)

ronde 62:

2i11hs8.jpg - 151061

Erdoorheen gekomen :D

ju9004.jpg - 151062

En zelfs daardoorheen :D

2nhffgp.jpg - 151063

maar toen ben ik af gegaan
:(
Damn nice kerel, kwamen er toen op level 61 ook zoveel zeppelins, of is niet elke level hetzelfde en scheelt dit per map/moeilijkheidsgraad?

Ikzelf op easy tot level 62 nog geraakt, best raar 3 superaapjes fully equiped en toch nog falen :( Zo meteen maar is jouw map proberen :o

emvdu.jpg - 151064

• Topic Starter Topic Starter
Damn nice kerel, kwamen er toen op level 61 ook zoveel zeppelins, of is niet elke level hetzelfde en scheelt dit per map/moeilijkheidsgraad?

Ikzelf op easy tot level 62 nog geraakt, best raar 3 superaapjes fully equiped en toch nog falen :( Zo meteen maar is jouw map proberen :o

emvdu.jpg - 151088

op medium is die niet meer te doen na ronde 60

mmm kom net op ronde 57 op medium in een lvl, kan ik niet meer volgende ronde starten..... :( dus ff gekeken hoeveel cash ik zou hebben als ik alles zou verkopen.

1sf78g.jpg - 151089

mmm kom net op ronde 57 op medium in een lvl, kan ik niet meer volgende ronde starten..... :( dus ff gekeken hoeveel cash ik zou hebben als ik alles zou verkopen.

Nou dat bedoelde is dus...dat had ik dus ook eergisteren. heel irritant...die knop verschijnt dan gewoon niet meer...een nare bug in de game.

Wat is de beste manier om die zeppelins uit te schakelen? Met die super monkeys wil het niet echt lukken

Wat is de beste manier om die zeppelins uit te schakelen? Met die super monkeys wil het niet echt lukken

alles helpt, behalve monkeystorm

ik leg meestal wat pineapples neer

heb net het rode level op medium gehaald met 1 life :D

edit: ronde 60 af :(

Laatst bewerkt:
krijg de pagina niet meer open ... jullie wel ?

ok laat maar het lukt :p

die laatste 2 levels lukken maar niet... de andere 6 heb ik al op medium tot en met lvl 57-62 gespeeld

rbn09z.jpg - 151287

round 58 hard, ouch

die laatste 2 lukken nog steeds niet, zelfs niet op easy :p

Terug
Naar boven