Fitness Seller

blowen en sporten

ik presteer beter in mijn eentje omdat ik me dan meer op mijn gemak voel

Dan moet je vooral gaan blowen als je al mensenschuw bent. In plaats van je problemen te verhullen met thc kun je ze beter aanpakken. Voel je je niet lekker tussen anderen, probeer daar dan iets mee te doen. Naar de sportschool gaan zou een idee zijn, sla je twee vliegen in een klap. Succes!

Ik blow zelf altijd na mijn training laat in de avond.
Ik doe nu 8 maanden aan KT en ben tevreden over mijn resultaten, dus het kan zeker.
Na zo'n 4-5 maanden serieuze krachttraining begon ik een beetje resultaat te zien
Hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat het goed voor je is he, zonder blowen zul je waarschijnlijk betere resultaten halen, maar met blowen is het zeker niet onmogelijk;)

In je eentje trainen vind ik zelf ook fijner, maar je raakt er snel aan gewend dat er meerdere mensen bij zijn.
Kan ook een bron van motivatie zijn als je naar andere kijkt en je leert er af en toe nog wat van, niks mis mee dus!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
bedankt voor jullie serieuze reacties.
ik ga jullie advies opvolgen.
ik ga eerst even 2 maanden thuis trainen want laag beginnen is natuurlijk belangrijk.
na 2 maanden neem ik aan dat ik redelijk wat aankan dus dan zal de sportschool ook iets minder moeilijk voor mij zijn.

bedankt.

ik ga eerst even 2 maanden thuis trainen want laag beginnen is natuurlijk belangrijk.
na 2 maanden neem ik aan dat ik redelijk wat aankan dus dan zal de sportschool ook iets minder moeilijk voor mij zijn.

bedankt.

Succes!

bedankt.

Misschien als het zover is hier een trainingslog beginnen?
Ik heb het idee dat wat bevestiging over wat je doet wel fijn zou kunnen zijn :)

Je kunt beter blowen dan alcohol nuttigen :roflol:
Flink aantal leden hier blowen.

door blowen verlaag je toch ook een beetje de bloedsuiker spiegel?

huis, tuin & keuken stoners zijn meestal van die skinny guys!

Terug
Naar boven