- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Klopt, net zo snel als pannekoeken. Alsjeblieft!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, hoop dat andere ook verschillende carb load ervaringen zullen delen @ your log! En ik moest ff hard lachen bij de kapper net wat betreft jouw droom :d
toen ik wakker werd heb ik toch wel ff de spiegel gecheckt hoorDamn brah, ik kan niet wachten om die pics te zien!![]()
shit is getting real!
De t*ring. Ik heb zojuist een voor mij ongekende vasculariteit gezien bij mezelf. Damn, overal aders over mijn hele borst, buik, armen, schouders.. Alleen in trilde te hard om er een goede foto van te kunnen maken. Ik hoop dat wel op de eindfoto's net zo te zien.
---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 21:33 ----------
Me too.
Hahahtoen ik wakker werd heb ik toch wel ff de spiegel gecheckt hoor

Kan je nagaan hoe erg je er mee bezig bent
Ben blij voor je vasculariteit, eindelijk die aderen boven! Vind sowieso wel appart dat die bij jou pas zo laat komen, je staat al zo droog namelijk..
Ik weet wat je bedoelt met dat trillen, ietsje minder hard knijpen helpt, moet je alleen leren aanvoelen dat je net hard genoeg knijpt om aderen te behouden en net niet trilt, komt goed, paar keer oefenen nog voor de shoot![]()
Oefenen doe ik zeker!Ik heb momenteel bijna niks van vasculariteit, low carb, hoog in water/zout, geen tot weinig training..energie? heb ik nietthis better be gud!
Wel jammer dat je je slecht voelt, ik voel me eigenlijk wel goed tijdens keto!Komt wss omdat je ook hoger in vetten zit als mij vetten>energieHaha klote man, maar dat slaat de laatste 2 dagen wel helemaal omWel jammer dat je je slecht voelt, ik voel me eigenlijk wel goed tijdens keto!

Komt wss omdat je ook hoger in vetten zit als mij vetten>energie![]()

Overwegingen
Ik overweeg mijn carbload in te korten en later te beginnen omdat ik bang ben dat ik zo te vroeg piek. Ik heb niet zoveel massa om te laden en als ik te langzaam ga laden ben ik bang dat ik niet genoeg 'schock' voor maximaal effect. Ik zou bijvoorbeeld vrijdag 19u tot zaterdag 24u kunnen laden (en zondag voor de pics nog wat carbs), dus 29 uur, in plaats van 48 uur. Wat denken jullie?
Nog terugkomend op deze post, ik denk dat je hier goed aan doet.
Ik heb met UD 2.0 goede resultaten behaald door 's avonds na de training te beginnen met laden en de volgende dag erbij te nemen.
Ik heb zelf wel twee dagen geladen, maar heb daar enorm veel spijt van achteraf.
Qua vocht zou ik ook op tijd stoppen, want dit was bij mij ook nog lang niet zo droog als ik het wou hebben.
Normaal wordt je urine donker als je weinig drinkt, maar bij mij was dat nog niet het geval dus....
Uitputtende training wederom man en die DL is insane gewoon
En ja, kan ook met warmte te maken hebben betreffende de aderen, maar het is waarschijnlijk ook genetisch waar jij aderen hebt / goed buiten komen.., in de bulk blijven ze hier op schouder gewoon zitten bv, maar op armen verdwijnen ze dan...
Vanmiddag nog trainen ?
DL ging lekker ja, gezien die 1800kcal.

Vind ik moeilijk te zeggen, want heb daar geen ervaring mee.
Ligt ook aan het type carbs wat je zaterdag gaat laden, als daar nog redelijk vocht in zit zou ik zaterdagochtend bij je eerste meal
nog wat vocht nemen en dan kijken hoever je 's avonds bent.
Je kan dan altijd nog een warm zoutbad nemen om extra vocht kwijt te raken.
Dit soort processen moet je eigenlijk van te voren een keer doornemen, maar dat is nu mosterd na de maaltijd.
Op zich een goede lering voor volgend jaar mochten we dit ons zelf nog een keer aandoen![]()
jij?Zie bijgevoegd document voor planning van de laatste week. Wordt nog aangevuld. Any thoughts?
Had wat aders gisterenavond. Wel onscherpe foto helaas.
Mijn persoonlijke mening:
- Geen cardio meer in de laatste week (zie Championship bodybuilding van Chris Aceto)
- Veel minder drinken als je wil dehydrateren. 5 liter water is nog steeds behoorlijk veel. (Gemiddeld drink ik in de bulk zo'n 6-8l, ik weet niet wat jij drinkt natuurlijk).
Succes!
---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 21:02 ----------
Ziet er goed uit!