AndroidHealthClinic

Contest Log Bob - Contest log 2012

Ja, hoop dat andere ook verschillende carb load ervaringen zullen delen @ your log! En ik moest ff hard lachen bij de kapper net wat betreft jouw droom :d

• Topic Starter Topic Starter
De t*ring. Ik heb zojuist een voor mij ongekende vasculariteit gezien bij mezelf. Damn, overal aders over mijn hele borst, buik, armen, schouders.. Alleen in trilde te hard om er een goede foto van te kunnen maken. Ik hoop dat wel op de eindfoto's net zo te zien.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 21:33 ----------

Ja, hoop dat andere ook verschillende carb load ervaringen zullen delen @ your log! En ik moest ff hard lachen bij de kapper net wat betreft jouw droom :d

Me too.

Hahah :D toen ik wakker werd heb ik toch wel ff de spiegel gecheckt hoor

Damn brah, ik kan niet wachten om die pics te zien! :D

Damn brah, ik kan niet wachten om die pics te zien! :D

Ik ook niet :D shit is getting real!

(En nou zondag helemaal bloated komen te staan door een of andere allergische reactie)

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 23:37 ----------

Patience :D

Ik moet zeggen dat ik qua massa op mijn armen wel wat in heb geleverd, op mijn borst en rug valt dat wel mee heb ik het idee. Ik hoop dat mijn armen niet te klein worden op de foto's.

De t*ring. Ik heb zojuist een voor mij ongekende vasculariteit gezien bij mezelf. Damn, overal aders over mijn hele borst, buik, armen, schouders.. Alleen in trilde te hard om er een goede foto van te kunnen maken. Ik hoop dat wel op de eindfoto's net zo te zien.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 21:33 ----------

Me too.

Hahah :D toen ik wakker werd heb ik toch wel ff de spiegel gecheckt hoor

:roflol:

Kan je nagaan hoe erg je er mee bezig bent :D

Ben blij voor je vasculariteit, eindelijk die aderen boven! Vind sowieso wel appart dat die bij jou pas zo laat komen, je staat al zo droog namelijk..
Ik weet wat je bedoelt met dat trillen, ietsje minder hard knijpen helpt, moet je alleen leren aanvoelen dat je net hard genoeg knijpt om aderen te behouden en net niet trilt, komt goed, paar keer oefenen nog voor de shoot ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb momenteel bijna niks van vasculariteit, low carb, hoog in water/zout, geen tot weinig training..energie? heb ik niet:roflol: this better be gud!

:roflol:

Kan je nagaan hoe erg je er mee bezig bent :D

Ben blij voor je vasculariteit, eindelijk die aderen boven! Vind sowieso wel appart dat die bij jou pas zo laat komen, je staat al zo droog namelijk..
Ik weet wat je bedoelt met dat trillen, ietsje minder hard knijpen helpt, moet je alleen leren aanvoelen dat je net hard genoeg knijpt om aderen te behouden en net niet trilt, komt goed, paar keer oefenen nog voor de shoot ;)

Nogal ja ;)

Tja, het ligt niet aan het droog staan, ze popten gewoon beter uit mn vel op de een of andere manier. Misschien omdat ik nu 5L water drink, misschien de nieuwe pre workout boosters, misschien de betere buitentemperatuur.

Hoe harder ik knijp hoe meer strepen ik zie, en het trillen valt wel mee maar mn telefoon maakt gewoon slecht foto's dus als ik maar iets beweeg dan is de foto al wazig, zeker bij zwak licht zonder flitser. Bij die dure Canon van die vriendin van me komt dat wel goed:D Oefenen doe ik zeker!

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 09:59 ----------

Ik heb momenteel bijna niks van vasculariteit, low carb, hoog in water/zout, geen tot weinig training..energie? heb ik niet:roflol: this better be gud!

Haha klote man, maar dat slaat de laatste 2 dagen wel helemaal om ;) Wel jammer dat je je slecht voelt, ik voel me eigenlijk wel goed tijdens keto!

Laatst bewerkt:
Komt wss omdat je ook hoger in vetten zit als mij vetten>energie ;)

Dat is waar ook ja, jij eet bijna alleen maar eiwitten. Qua kcals zitten we niet ver van elkaar af maar ik verkeer in ketose en jij niet. Heb medelijden met je man :(

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 10:19 ----------

Training gisteren

Upright row+press
10x40 (geen drive, rechte rug)

Clean&jerk
10x40

Deadlift
10x40
10x80
6x120
5x160
3x180 feelsgoodman.

Bench press
10x60
8x80
7x80
7x80
6x80 FUU klote gammel bankje, geen focus en echt geen kracht. Mede door de dips van zaterdag denk ik.

Leg press
15x55
15x105
15x135
15x135 rustig aan om m'n benen te sparen.

Toe press
20x55
15x105
15x105

Hammer Strength- Ground base jammer (soort staande incline press)
20x+10 per kant
20x+10 per kant
20x+10 per kant

Seated single arm cable row met focus op contractie
20x15
20x19
20x19

Dumbbell curl met focus op piek
12x12
10x14
10x12

Side raises
12x12
10x14
10x14

Hammer curl niet zo strict
12x14
12x16
12x16

Diamond pushups
20x
18x

Cardio:
12 minuten stevige interval op fiets

Overwegingen

Ik overweeg mijn carbload in te korten en later te beginnen omdat ik bang ben dat ik zo te vroeg piek. Ik heb niet zoveel massa om te laden en als ik te langzaam ga laden ben ik bang dat ik niet genoeg 'schock' voor maximaal effect. Ik zou bijvoorbeeld vrijdag 19u tot zaterdag 24u kunnen laden (en zondag voor de pics nog wat carbs), dus 29 uur, in plaats van 48 uur. Wat denken jullie?

Nog terugkomend op deze post, ik denk dat je hier goed aan doet.
Ik heb met UD 2.0 goede resultaten behaald door 's avonds na de training te beginnen met laden en de volgende dag erbij te nemen.

Ik heb zelf wel twee dagen geladen, maar heb daar enorm veel spijt van achteraf.
Qua vocht zou ik ook op tijd stoppen, want dit was bij mij ook nog lang niet zo droog als ik het wou hebben.
Normaal wordt je urine donker als je weinig drinkt, maar bij mij was dat nog niet het geval dus....

Uitputtende training wederom man en die DL is insane gewoon :thumbs:

En ja, kan ook met warmte te maken hebben betreffende de aderen, maar het is waarschijnlijk ook genetisch waar jij aderen hebt / goed buiten komen.., in de bulk blijven ze hier op schouder gewoon zitten bv, maar op armen verdwijnen ze dan...

Vanmiddag nog trainen ?

Nog terugkomend op deze post, ik denk dat je hier goed aan doet.
Ik heb met UD 2.0 goede resultaten behaald door 's avonds na de training te beginnen met laden en de volgende dag erbij te nemen.

Ik heb zelf wel twee dagen geladen, maar heb daar enorm veel spijt van achteraf.
Qua vocht zou ik ook op tijd stoppen, want dit was bij mij ook nog lang niet zo droog als ik het wou hebben.
Normaal wordt je urine donker als je weinig drinkt, maar bij mij was dat nog niet het geval dus....

Dankjewel voor je reactie, daar hoopte ik echt op! Ik denk ook dat ik kort maar stevig ga laden, en hoeveel uur van tevoren zou je dan stoppen met drinken?

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 10:53 ----------

Uitputtende training wederom man en die DL is insane gewoon :thumbs:

En ja, kan ook met warmte te maken hebben betreffende de aderen, maar het is waarschijnlijk ook genetisch waar jij aderen hebt / goed buiten komen.., in de bulk blijven ze hier op schouder gewoon zitten bv, maar op armen verdwijnen ze dan...

Vanmiddag nog trainen ?

Haha dank :D DL ging lekker ja, gezien die 1800kcal.

Klopt, ik heb op mijn buik dan weer aders op 11%, en die op mijn biceps wordt nu ook steeds beter zichtbaar. Een kennis in de sportschool heeft echt hele dikke zieke ader over zijn biceps lopen, echt een dikke regenworm die er boven op ligt, me jelly :)

Vind ik moeilijk te zeggen, want heb daar geen ervaring mee.
Ligt ook aan het type carbs wat je zaterdag gaat laden, als daar nog redelijk vocht in zit zou ik zaterdagochtend bij je eerste meal
nog wat vocht nemen en dan kijken hoever je 's avonds bent.
Je kan dan altijd nog een warm zoutbad nemen om extra vocht kwijt te raken.

Dit soort processen moet je eigenlijk van te voren een keer doornemen, maar dat is nu mosterd na de maaltijd.
Op zich een goede lering voor volgend jaar mochten we dit ons zelf nog een keer aandoen :D

Vind ik moeilijk te zeggen, want heb daar geen ervaring mee.
Ligt ook aan het type carbs wat je zaterdag gaat laden, als daar nog redelijk vocht in zit zou ik zaterdagochtend bij je eerste meal
nog wat vocht nemen en dan kijken hoever je 's avonds bent.
Je kan dan altijd nog een warm zoutbad nemen om extra vocht kwijt te raken.

Dit soort processen moet je eigenlijk van te voren een keer doornemen, maar dat is nu mosterd na de maaltijd.
Op zich een goede lering voor volgend jaar mochten we dit ons zelf nog een keer aandoen :D

Carbs zijn voornamelijk droog op zaterdag (rijstwafels, bananen, koekjes, rijst, deegwaren). Te vroeg stoppen met drinken zal me plat maken ben ik bang dus ik hou me wel aan mn planning qua vocht (18u stoppen). Een zout bad, sauna, pure eiwitten, warm aankleden etc kan me idd nog op het laatste moment droog trekken. Ja klopt, maar daar had ik geen tijd meer voor helaas.

Reken maar dat ik het mezelf weer aandoe :D jij?

Bedankt voor het advies en meedenken trouwens!

Geen reactie op je laatste post maar ik wou even terug komen op je shoulders haha. Kun je me vertellen/linken naar een post, hoe je je schouders traint? (working on schoulders myself lol) thnx. :D:D

Edit: nevermind heb al gevonden haha

Zie bijgevoegd document voor planning van de laatste week. Wordt nog aangevuld. Any thoughts?

Mijn persoonlijke mening:

- Geen cardio meer in de laatste week (zie Championship bodybuilding van Chris Aceto)

- Veel minder drinken als je wil dehydrateren. 5 liter water is nog steeds behoorlijk veel. (Gemiddeld drink ik in de bulk zo'n 6-8l, ik weet niet wat jij drinkt natuurlijk).

Succes!

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 21:02 ----------

Had wat aders gisterenavond. Wel onscherpe foto helaas.

Ziet er goed uit!

Mijn persoonlijke mening:

- Geen cardio meer in de laatste week (zie Championship bodybuilding van Chris Aceto)

- Veel minder drinken als je wil dehydrateren. 5 liter water is nog steeds behoorlijk veel. (Gemiddeld drink ik in de bulk zo'n 6-8l, ik weet niet wat jij drinkt natuurlijk).

Succes!

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 21:02 ----------

Ziet er goed uit!

Dankjewel voor je reactie. Ik heb nog wat meer gelezen over cardio in de laatste week en ga het nu minimaal houden (lage intensiteit, kwartiertje fietsen oid) Nuttige tip!

Dehydrateren wil ik doen op de flushing methode, ik zag dat jij langzaam afbouwt over een paar dagen, ik wil juist veel blijven drinken en ineens stoppen met drinken (aldosterone verhaal), ook omdat de carbup niet goed schijnt te werken wanneer je al aan het dehydrateren bent. Wat is jouw mening daarover? En 5L is voor mij heel veel, ik drink normaal gesproken te weinig, rond 2 liter per dag..

Zie bijvoorbeeld;
http://www.illpumpyouup.com/articles/water-intake-before-a-contest.htm

Terug
Naar boven