hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom sta je zo laat op en begin je niet vroeg met laden?
. Maar tips van een ervarene zou super zijn!Laat ze maar lullen bob, jij hebt het gewoon goed voor mekaar.
Van je gedetaileerde voorbereiding kunnen anderen zeker nog leren.
Veel succes zondag bro![]()

Wanneer ben je begonnen met laden?
Je doet de fotos op zondag?
Vandaag 19u begin ik met laden, tot morgenavond. (morgenavond vanaf 18u geen vocht meer) zo'n 28 uur om te laden dus. Ik gok dat ik met 1200 gram carbs al aardig vol zit. Wat denk jij?
Zondag doe ik inderdaad de foto's. Mocht ik meer tijd nodig hebben voor het laden kan ik de foto's ook wel een paar uur opschuiven.
(Ik weeg nu 82 kg bij 6%, 1,81m. Ik ben geen massamonster van 90 kg)
Je laad erg kort vind ik...oké je staat niet zo droog als voor een wedstrijd, maar ik zou zelf toch langer laden. Als je het laden maar safe doet. Ik heb 3,5 dag geladen voor m'n wedstrijd.
Als ik in een kortere tijd net zoveel gram koolhydraten zou laden, heeft dat een nadelig effect denk je?
En hoe zwaar was je voor het laden? Weet je ongeveer hoeveel gram carbs jij hebt geladen?
Dankjewel voor je tijd![]()
3,5x750=2625 gram witte rijst
=2060 gram koolhydraten
Dan zit ik met 1200 gram voor mijn massa wel goed denk ik
Als je echt depleted bent moet/kun je uitgaan van 12-16gr carbs per LBM. Ik denk dat jij wel goed zit.
Hoeveel dagen moet je depleted staan voordat je kan gaan laden dan..
Wat een naar gevoel is dat joh..