Ben ook blij dat het erop zit, heerlijk gejunkt gisteren maar vanavond ga ik alweer cleaner eten. Ik wil voor mijn vakantie nog wel weer even op gewicht komen maar wel droog blijven. In totaal heb ik zo'n 4 a 5 kg vet weggewerkt en ik wil niet in een week alweer een kg eraan hebben.
Ik ook, dat heb ik zeker!
Vanmorgen was het natuurlijk even een belangrijk momentje toen ik voor de spiegel ging staan. Had ik op het juiste moment gepiekt?
-Stond ik vol? Ja, voller dan gisteren, vooral aan mijn armen was dat te zien.
-Stond ik hard en droog? Mwoah, wel hard, maar niet meer zo strepen-droog als gisteren. Echt wat je noemt 'spilled over'.
Ik heb dus juist gepiekt, vol genoeg zonder in te leveren op droogheid. Die 1200 gr carbs was prima. (nou nog maar hopen dat op de camera hetzelfde is komen te staan als ik in de spiegel zag)
Qua trainen hou ik vandaag nog even rust, dat poseren is een training op zich! Ik was dan gisteren ook helemaal gesloopt en vandaag nog aardig stram. Morgen ga ik weer knallen, kijken of ik op die shitload aan carbs weer in de buurt van mn oude max kan komen op BP.
Ik blijf nog wel loggen hier zo lang de wedstrijd loopt, en daarna zal ik mijn eigen log opzetten. Het loggen beviel me goed.