XXL Nutrition

Contest Log Bob - Contest log 2012

• Topic Starter Topic Starter
Nog een dikke 6 weken volhouden. Motivatie staat op een laag pitje moet ik toegeven :(

Junkdag houden man. Dat gaat je dieet echt niet in de weg staan. Een keer per week jezelf goed trakteren. Motivatie houden voor zo'n lange peroide is erg moeilijk.

Edit: oja je doet IF, nouja dan nog, soms even je dieet los laten en een dag later weer herpakken :)

Laatst bewerkt:
Leuk om te lezen Bob! En dan is het nog spannend om te wachten tot je zelf eerst de foto's ziet he.. Ik moest er 3 dagen op wachten en toen keiharde bummer!
Binnen een half uur had ik het verzet en meteen weer water gaan laden :D

Zie verslag in mijn log van vandaag..

Leuk om te lezen Bob! En dan is het nog spannend om te wachten tot je zelf eerst de foto's ziet he.. Ik moest er 3 dagen op wachten en toen keiharde bummer!
Binnen een half uur had ik het verzet en meteen weer water gaan laden :D

Zie verslag in mijn log van vandaag..

Ja inderdaad! Ik heb de foto's gezien op haar camera en daar zag het er wel goed uit, het kan bijna niet mislukt zijn.

Ik zal weer eens even in je log gaan kijken!

Ik heb nu hoofdpijn, ik denk van het vochtloos zijn vannacht en van het poseren en alles maximaal aanspannen, adres opblazen etc :p

Mooi dat het erop zit gozer, je hebt al lekkere meals op zie ik :D
Hoop dat de foto's bevallen, je hebt er veel werk/tijd ingestoken!

Mooi dat het erop zit gozer, je hebt al lekkere meals op zie ik :D
Hoop dat de foto's bevallen, je hebt er veel werk/tijd ingestoken!

Ben ook blij dat het erop zit, heerlijk gejunkt gisteren maar vanavond ga ik alweer cleaner eten. Ik wil voor mijn vakantie nog wel weer even op gewicht komen maar wel droog blijven. In totaal heb ik zo'n 4 a 5 kg vet weggewerkt en ik wil niet in een week alweer een kg eraan hebben.

Ik ook, dat heb ik zeker!

Vanmorgen was het natuurlijk even een belangrijk momentje toen ik voor de spiegel ging staan. Had ik op het juiste moment gepiekt?
-Stond ik vol? Ja, voller dan gisteren, vooral aan mijn armen was dat te zien.
-Stond ik hard en droog? Mwoah, wel hard, maar niet meer zo strepen-droog als gisteren. Echt wat je noemt 'spilled over'.

Ik heb dus juist gepiekt, vol genoeg zonder in te leveren op droogheid. Die 1200 gr carbs was prima. (nou nog maar hopen dat op de camera hetzelfde is komen te staan als ik in de spiegel zag)

Qua trainen hou ik vandaag nog even rust, dat poseren is een training op zich! Ik was dan gisteren ook helemaal gesloopt en vandaag nog aardig stram. Morgen ga ik weer knallen, kijken of ik op die shitload aan carbs weer in de buurt van mn oude max kan komen op BP.

Ik blijf nog wel loggen hier zo lang de wedstrijd loopt, en daarna zal ik mijn eigen log opzetten. Het loggen beviel me goed.

Ben ook blij dat het erop zit, heerlijk gejunkt gisteren maar vanavond ga ik alweer cleaner eten. Ik wil voor mijn vakantie nog wel weer even op gewicht komen maar wel droog blijven. In totaal heb ik zo'n 4 a 5 kg vet weggewerkt en ik wil niet in een week alweer een kg eraan hebben.

Ik ook, dat heb ik zeker!

Vanmorgen was het natuurlijk even een belangrijk momentje toen ik voor de spiegel ging staan. Had ik op het juiste moment gepiekt?
-Stond ik vol? Ja, voller dan gisteren, vooral aan mijn armen was dat te zien.
-Stond ik hard en droog? Mwoah, wel hard, maar niet meer zo strepen-droog als gisteren. Echt wat je noemt 'spilled over'.

Ik heb dus juist gepiekt, vol genoeg zonder in te leveren op droogheid. Die 1200 gr carbs was prima. (nou nog maar hopen dat op de camera hetzelfde is komen te staan als ik in de spiegel zag)

Qua trainen hou ik vandaag nog even rust, dat poseren is een training op zich! Ik was dan gisteren ook helemaal gesloopt en vandaag nog aardig stram. Morgen ga ik weer knallen, kijken of ik op die shitload aan carbs weer in de buurt van mn oude max kan komen op BP.

Ik blijf nog wel loggen hier zo lang de wedstrijd loopt, en daarna zal ik mijn eigen log opzetten. Het loggen beviel me goed.

Geweldig gedaan! Tegen de tijd dat ik moet pieken ga ik toch ook terug heel je planning & log doornemen. & blijf inderdaad loggen! Staat boordevol nuttige informatie :D

Geweldig gedaan! Tegen de tijd dat ik moet pieken ga ik toch ook terug heel je planning & log doornemen. & blijf inderdaad loggen! Staat boordevol nuttige informatie :D

Thanks :D Ik maak nog een samenvatting van de hele periode met evaluatie voor mezelf en iedereen die er interesse in heeft.

Klasse gedaan gefeliciteers met je doel behalen klasse

Foto's zijn verstuurd! :D

Zal ik jullie er alvast eentje geven?

eerste keer dat ik hier reageer, ik liet foto van jou aan mn vriendin zien,dat jij ongeveer mijn streven was,maar ze vond jou te groot(te droog voornamelijk) hahah! anyway goed bezig man!denk dat je zeker in top 3 staat.

Waar blijft die foto Bob :P

Goed dat je blijft loggen, zal regelmatig spieken en reageren, houdt mij stiekem ook weer gemotiveerd!

Trainingen zullen lekkerder gaan op meer carbs, merkte ik vanavond aan mn SQ ;)

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jul 2012 om 23:49 ----------

eerste keer dat ik hier reageer, ik liet foto van jou aan mn vriendin zien,dat jij ongeveer mijn streven was,maar ze vond jou te groot(te droog voornamelijk) hahah! anyway goed bezig man!denk dat je zeker in top 3 staat.

Herkenbaar, mijn vrouw vind droog ook geen ruk aan gek genoeg..

Foto komt morgen! ;) het is nu bedtijd. Ben kapot en heb spierpijn van de shoot. Trusten allemaal!

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 00:06 ----------

Haha thanks man, je zal straks aan de fullbodypics zien dat dat wel mee valt. En start maar een log dan zal ik je bijstaan :)

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 00:07 ----------

Waar blijft die foto Bob :P

Goed dat je blijft loggen, zal regelmatig spieken en reageren, houdt mij stiekem ook weer gemotiveerd!

Trainingen zullen lekkerder gaan op meer carbs, merkte ik vanavond aan mn SQ ;).

I hope so :D zou goed voelen weer wat kracht te hebben.

Jsaa fot

Foto!!!!!!!!

Oke, een preview foto'tje van een foto die ik niet bij de collage heb gedaan.

DSC_3217.jpg

:roflol:

Terug
Naar boven