Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice die carbload! Denk dat ik die poffertjes morgen ook ga eten met mn dochtertje![]()
Ja, dat denk ik ook.., alleen morgen goed afzien bij ontwaken en vooral tijdens de shoot!
Voordeel is dat je dan wijn mag drinken, toch het gevoel van drinken en droogt je eigenlijk alleen maar verder uit!

Precies wat jullue zeggen. Ik probeer nu wakker te worden, helemaal uitgedroogd.
Gister op 8L. Ook iets van 3 x eruit en abnormaal lang plassen.
En door die uitdroging komt de spierpijn veel harder aan.
Ik lig nog in ber en heb al bijna weer een L op.
Vandaag de zwaarste dag deplete.. Pff...
Ok, genoeg. D'r uit met je donder.
Ik schiet maandag nog een keer. Andere camera, andere fotograaf.. Ik meer ervaring.

ik kreeg niet een hele goede pomp in mijn borst maar ik had ook alleen dumbbells dus moest met opdrukken een pomp in mn borst krijgen. Schouders stonden wel goed vol. Ik zweete me kapot trouwens, liep er aan alle kanten vanaf! Buik stond iets minder droog als voor het laden, maar verder stond ik goed. Vasculariteit kwam volgens mij niet zo goed over op de foto's maar dat is ff afwachten. Lat spread vind ik nog steeds de moeilijkste pose en die vind ik dan ook het slechtst gelukt. Aandachtpunt voor het komende jaar is biceps, triceps en rug wijdte.Ah, foto's al gemaakt, nice
Wordt echt spannend over 3 dagen.
Hmm maccen en vak, ben jaloers.
Moet zelf nog een paar daagjes, morgen en overmorgen maak ik een serie. 2 dagen dus, omdat ik dan misschien nog van de eerste serie kan leren.
Echt benieuwd naar de foto's man!
Geniet van je Mac + verdere maaltijden en je vakantie!![]()