Fitness Seller

Contest Log Bob - Contest log 2012

Nice die carbload! Denk dat ik die poffertjes morgen ook ga eten met mn dochtertje :D

• Topic Starter Topic Starter
Nice die carbload! Denk dat ik die poffertjes morgen ook ga eten met mn dochtertje :D

Doen! Het was nog wel even een zoektocht naar poffertjes met het minste aantal vetten, daar zitten grote verschillen tussen (22gr tov 10gr per 100gr)

Zo, de eerste 400 gram carbs zitten erin! In de spiegel is nog niks veranderd, we laden lekker verder..

Lukt het nog met dehydratie?

Lukt het nog met dehydratie?

Ik drink de hele dag nog maximaal water, tot 18u, daarna alleen hele kleine slokjes om de keel zo nu en dan vochtig te houden.

Ik heb er wel vertrouwen in dat dat gaat werken, ik moet elke nacht 3 keer pissen en wordt smorgens helemaal droog wakker, zelfs droge keel en ogen, dus als ik vanaf 6uur vanavond niks meer drink dan spoelt al het overbodige vocht wel weg.

Ja, dat denk ik ook.., alleen morgen goed afzien bij ontwaken en vooral tijdens de shoot!
Voordeel is dat je dan wijn mag drinken, toch het gevoel van drinken en droogt je eigenlijk alleen maar verder uit!

Ja, dat denk ik ook.., alleen morgen goed afzien bij ontwaken en vooral tijdens de shoot!
Voordeel is dat je dan wijn mag drinken, toch het gevoel van drinken en droogt je eigenlijk alleen maar verder uit!

Komt goed, ik heb een doel voor ogen en daar focus ik me op, het is toch allemaal zo voorbij.

Ja precies! Als ik maar niet aangeschoten word ..:D

Precies wat jullue zeggen. Ik probeer nu wakker te worden, helemaal uitgedroogd.
Gister op 8L. Ook iets van 3 x eruit en abnormaal lang plassen.
En door die uitdroging komt de spierpijn veel harder aan.
Ik lig nog in ber en heb al bijna weer een L op.
Vandaag de zwaarste dag deplete.. Pff...
Ok, genoeg. D'r uit met je donder.

Ik schiet maandag nog een keer. Andere camera, andere fotograaf.. Ik meer ervaring.

Precies wat jullue zeggen. Ik probeer nu wakker te worden, helemaal uitgedroogd.
Gister op 8L. Ook iets van 3 x eruit en abnormaal lang plassen.
En door die uitdroging komt de spierpijn veel harder aan.
Ik lig nog in ber en heb al bijna weer een L op.
Vandaag de zwaarste dag deplete.. Pff...
Ok, genoeg. D'r uit met je donder.

Ik schiet maandag nog een keer. Andere camera, andere fotograaf.. Ik meer ervaring.

Klopt, met die spierpijn moet je oppassen, daarom de laatste dagen echt lichter trainen om niet met spierpijn te hoeven poseren.

En inderdaad, kom eens uit je bed met je luie donder, ik was al om 7 uur op de benen ;)

Ben zeer benieuwd

Zo, ik ben er klaar voor. Geladen met ongeveer 1200 gram carbs, geen vocht na gisteren 19u (iets later dan gepland). Sta nu hard en vol, warm aangekleed, aardig dorstig:p over een halfuurtje de carbs en rode wijn erin en dan foto's maken! Vanavond weer een update.

succes kerel ;)

Succes bro

Ah, foto's al gemaakt, nice :)
Wordt echt spannend over 3 dagen.

Het ging goed! Mijn fotograve deed het super en mijn vriendin heeft de tanning aangebracht, allebei hadden ze alle geduld dua dat was fijn. Belichting was nog best lastig, ik had een hoek gemaakt met zwarte lakens als achter en ondergrond. Morgen krijg ik de foto's, misschien vanavond al een sneak preview :) ik kreeg niet een hele goede pomp in mijn borst maar ik had ook alleen dumbbells dus moest met opdrukken een pomp in mn borst krijgen. Schouders stonden wel goed vol. Ik zweete me kapot trouwens, liep er aan alle kanten vanaf! Buik stond iets minder droog als voor het laden, maar verder stond ik goed. Vasculariteit kwam volgens mij niet zo goed over op de foto's maar dat is ff afwachten. Lat spread vind ik nog steeds de moeilijkste pose en die vind ik dan ook het slechtst gelukt. Aandachtpunt voor het komende jaar is biceps, triceps en rug wijdte.

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jul 2012 om 16:24 ----------

Thanks bro, ging naar verwachting!

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jul 2012 om 16:27 ----------

Ah, foto's al gemaakt, nice :)
Wordt echt spannend over 3 dagen.

Yep, het is gebeurd! Ik zit nu bij de Mac met mn vriendin en de andere vriendin, aan een tafel bezaaid met lege bekers en bakjes muhahah, straks nog naar de Turk voor mooaar.

Ja het wordt spannend, en ik ben op vakantie vanaf 7 augustus :o

Is kak.

Hoe ver ben jij kerel?

Hmm maccen en vak, ben jaloers.

Moet zelf nog een paar daagjes, morgen en overmorgen maak ik een serie. 2 dagen dus, omdat ik dan misschien nog van de eerste serie kan leren.

Hmm maccen en vak, ben jaloers.

Moet zelf nog een paar daagjes, morgen en overmorgen maak ik een serie. 2 dagen dus, omdat ik dan misschien nog van de eerste serie kan leren.

Verstandig! Als je nog wat meer tips wil kan ik wel een opsomming maken.

• Like
Waarderingen: X.
Echt benieuwd naar de foto's man!
Geniet van je Mac + verdere maaltijden en je vakantie! :thumb:

Terug
Naar boven