XXL Nutrition

Contest Log Bob - Contest log 2013

Yeah Bob je staat op drie! Hoop voor je dat het zo blijft! Na het net misgrijpen van de prijzen gun ik je het je dit jaar zeker!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Nog een uur om je beoordeling te geven als je dat nog niet gedaan hebt.

Iedereen die dit al gedaan heeft; heel erg bedankt!

Ik heb je beoordeeld met een 9. In mijn eerste post noemde ik al markrot-determination-bob en ik had jou nog niet beoordeeld.

Dank je wel voor de mooie beoordeling! Als je nog tips/aandachtspunten hebt dan zijn die welkom.

Yeah Bob je staat op drie! Hoop voor je dat het zo blijft! Na het net misgrijpen van de prijzen gun ik je het je dit jaar zeker!:thumbs:

Nu weer op 4 ;) Ik ben benieuwd!

Helaas, tweede jaar weer vierde. Wel met veel sterkere deelnemers dus het is jammer wat de prijzen betreft maar ik ben tevreden. Het was nog even spannend tussen snider en ik maar op twee honderdste punt heeft hij gewonnen. Gefeliciteerd snider, en ook mark en determination natuurlijk! Tot volgend jaar.

Ik zal nog wel mijn peakweek uittypen maar nu ga ik eerst slapen ;)

Helaas, tweede jaar weer vierde. Wel met veel sterkere deelnemers dus het is jammer wat de prijzen betreft maar ik ben tevreden. Het was nog even spannend tussen snider en ik maar op twee honderdste punt heeft hij gewonnen. Gefeliciteerd snider, en ook mark en determination natuurlijk! Tot volgend jaar.

Ik zal nog wel mijn peakweek uittypen maar nu ga ik eerst slapen ;)
Echt ****ed up Bob! Maar uiteindelijk natuurlijk niet slecht nummer 4 van de 17. Volgend jaar gaan we weer voor een podium plek!:thumbs:

Volgend jaar betere foto's bro

Deze waren toch nie allemaal van jou

En met beter bedoel ik ook slimmer, hierdoor heeft markrot gewonnen

I know, was ook meer een hint naar Bob, die nu twee contests heeft gedaan en bij allebei vanwege de foto's net geen Podium heeft gehaald :p

Punjab, kun jij ook de belichting krijgen die Markrot had? Want dan mag je volgend jaar weer foto's maken:rolleyes::D

Deze waren toch nie allemaal van jou

En met beter bedoel ik ook slimmer, hierdoor heeft markrot gewonnen
Dat waren inderdaad zieke foto's! Foto keuze is bij deze contest zowieso cruciaal. Ik denk dat als determination betere foto's had, dan had hij zeker gewonnen

Punjab, kun jij ook de belichting krijgen die Markrot had? Want dan mag je volgend jaar weer foto's maken:rolleyes::D

Dat waren inderdaad zieke foto's! Foto keuze is bij deze contest zowieso cruciaal. Ik denk dat als determination betere foto's had, dan had hij zeker gewonnen

Ja dat is geen probleem, we moeten dan gewoon een andere locatie nemen.

Het is een fotowedstrijd, dus dan zijn de foto's altijd cruciaal :)

Toch een zeer goed fysiek.

Determination was idd de beste imo

Maxiation vind ik echt de meest ondergewaardeerde contestant, ook door zijn foto's.

Bob en max beide irl gezien en max oogt wel een maatje groter :)

Wanneer ga je het podium op bob, grats met je plaatsing nog netjes!
Dit jaar vond ik weer dat je fysiek niet terrecht kwam op alle foto's, jammer.

Ik heb je nog nooit gezien nee! Ik train er 4 x per week, soms met mitrenz tim!

Nog even een gave foto van Skatermarvin en ik, Marvin heeft post er nu ook nog een paar in zijn log.

Bob-Extra-0445 klein.jpg

Bob-Extra-0445 bijgesneden 2.jpg

Laatst bewerkt:
Het zit me nog een beetje dwars;
Jammer van het rare stemsysteem dit jaar, want schijnbaar was ik derde geweest als er geen 1-en uitgedeeld waren. Maar Big T kon/wilde er niks aan doen, dus so be it.

Hier geeft Big T aan dat ik 2x 1 heb gehad en Boris geen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-sportfood-nl-345370/index11.html#post7916206

Hier mijn reactie/vraag daarop:
[Link niet meer beschikbaar]

Hier is Boris me nog even openbaar zwart aan het maken:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...l-sportfood-nl-345370/index9.html#post7914086

en nu hij de derde plek heeft en WEET dat hij die met twee 1-en in zijn voordeel heeft gekregen ... hoor je er niks over!

Verder vroeg ik in het topic van de bekendmaking van de winnaars hier nog duidelijkheid over, maar volgens big T moest ik me niet bemoeien met het beleid. Maar als ik het me goed kan herinneren stond bovenaan de galerij "Onvriendelijke reacties of abnormale scores zullen worden verwijderd". Dit beleid is niet doorgevoerd imo. Overigens is die zin, en zijn alle berichten tussen Big T en mij in het laatste topic verwijderd, ik denk dat Big T liever niet heeft dat jullie dit lezen.

Dat moest ik even kwijt ;)

Zo, genoeg geklaagd:D

Echt ****ed up Bob! Maar uiteindelijk natuurlijk niet slecht nummer 4 van de 17. Volgend jaar gaan we weer voor een podium plek!:thumbs:
Doen we! mits het oude stemsysteem weer gebruikt wordt, anders ben ik out (of regel ik een stuk of 5 1-stemmers)
Volgend jaar betere foto's bro
I know, was ook meer een hint naar Bob, die nu twee contests heeft gedaan en bij allebei vanwege de foto's net geen Podium heeft gehaald :p
I know mannen, dan laat ik het publiek gewoon stemmen voor wat in de collage komt ;)

Determination was imo nr 1 ja.
Thanks!
Determination was idd de beste imo

Maxiation vind ik echt de meest ondergewaardeerde contestant, ook door zijn foto's.

Bob en max beide irl gezien en max oogt wel een maatje groter :)
Daar ben ik me zeker bewust van ;) hij is een STUK groter. Wel heb ik het idee dat hij minder droog stond, en wellicht qua verhoudingen wat in het nadeel.
Wanneer ga je het podium op bob, grats met je plaatsing nog netjes!
Dit jaar vond ik weer dat je fysiek niet terrecht kwam op alle foto's, jammer.
Wanneer ik geen andere prioriteiten zou hebben ;) En daar ben ik nog te klein voor joh.
Ik heb je nog nooit gezien nee! Ik train er 4 x per week, soms met mitrenz tim!
Ja of met Daster ;)
Bob wij gaan na me vakantie ff een bro date plannen! (no homo)
liften bij kaarslicht? :o
Goed plan! We appen daar wel over.

Laatst bewerkt:
Nieuw stem systeem, wat een faal!
Let maar op dat het oude systeem ooit weer terug komt.
Snap die onnodige updates nooit hier...als er geen problemen mee zijn waarom veranderen???

Terug
Naar boven