XXL Nutrition

Contest Log Bob - Contest log 2013

Training gisteren: bench press (& schouders, kuiten en light squats)

Warming up, stretching en rehab volgens opgesteld advies van instructeur
30 minuten o.a. bovenbenen en heup foamrollen, gluteus, onderkant voeten en psoas rollen met hockeybal, quadriceps stretchen, quadriceps activeren, buikspieren activeren
(Snachts voelde ik de andere kant van mn heup, gluteus en onderrug flink trekken waar ik normaal gesproken niks voel dus dat zie ik als een goed teken, er gebeurd in ieder geval iets)

Face pulls
16x21
16x21

Bench press
10x70
10x80
13x100 VPR nice!
6x110 VPR evenaring
Kracht op bench gaat nu lekker!

DB overhead press
20x14
16x22
8x26
dropset: 6x26, 6x18, 8x14

Side raises
10x12
10x12

Bent over side raises
10x12
10x12

Side raises zeer strict
20x6
16x6

Schouders stonden op knappen. Pijnlijke pomp, bijna blessure-pijnlijk. Wilde foto maken maar bij elke spiegel was het druk dus was te awkward.

Seated calf press
16x55
16x55
16x55

Calf press in leg press
20x75
16x95
14x95

Light squat (high bar, full)
20x40
20x40

Light good mornings (low bar)
20x40

Onderrug zeurde wel wat door de pomp

Einde.

Gewicht na training: 90,3 kg

Voeding: Kan beter. Moet echt wat meer afwijzen.

Vandaag ben ik jarig dus cheat ik wat, ik heb een stuk Nougatine taart op en vanavond misschien wat frites. Verder rijst-tofu-ei-groenten-whey-oats-pasta-kwark

Dat is ook het beste, goed droog worden maar niet zoveel dat je massa moet inleveren. Wanneer is YBF? Snap ik goed man, een beetje zuinig zijn op je lichaam. Al is vitamine B5 dan natuurlijk wel een mogelijkheid.
Gefeliciteerd! Je word maar een keer per jaar jarig dus ik zou je gewoon lekker volproppen :P

3 november, eigenlijk wil ik het open nk van nbpf erbij pakken alleen die is (al) 20 oktober dus dat gaat hem niet worden.

Geliciteerd bro, geniet ervan!
Beter dat je verjaardag nu is dan 2wk geleden, hehe.

Gefeliciteerd bro, fijne dag toegewenst.

• Topic Starter Topic Starter
Man, man Bob! Erg sterke training! Was wel benieuwd geweest naar een foto, maar herken het awkward gevoel:eek:
Gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet ervan!:thumbs:
Thanks! die 13x100 kwam voor mij ook een beetje uit de lucht vallen :D
Gefeliciteerd! Je word maar een keer per jaar jarig dus ik zou je gewoon lekker volproppen :P
3 november, eigenlijk wil ik het open nk van nbpf erbij pakken alleen die is (al) 20 oktober dus dat gaat hem niet worden.
Hehe misschien :eyebrow:
Gaaf man! Maar wel erg dichtbij inderdaad.
Geliciteerd bro, geniet ervan!
Beter dat je verjaardag nu is dan 2wk geleden, hehe.
Thanks bro! Inderdaad ;)
Gefeliciteerd bro, fijne dag toegewenst.
Thanks bro, komt goed!

Strong bench bro, goede rug ook :thumbs:

:roflol:

Sorry Bob, maar mijn complimenten-woordenboek is zo goed als opgebruikt, dus hou ik het op: goed getraind!

Wat een poep training!

Lol :jk: en nogmaals een gelukkige verjaardag! ;)

Strong bench bro, goede rug ook :thumbs:
Thanks kerel! Hoe gaat het bij jou dan?
:roflol:

Sorry Bob, maar mijn complimenten-woordenboek is zo goed als opgebruikt, dus hou ik het op: goed getraind!
Geen superlatieven? :sad:
Wat een poep training!
Lol :jk: en nogmaals een gelukkige verjaardag! ;)
:D thanks man!

Cheat mooi bij 2 stukken taart (nougatine en appel-kruimel) kunnen houden. Als avondmeal naar een griek restaurant geweest, als vegetarier zelf wat samengesteld natuurlijk; 2 x voorgerecht 'gebakken camembert' en 1 x bijgerecht 'spaghetti', de serveerster stond me wel ff aan te kijken hehe, maar 3 borden is gewoon mijn stijl.

Mijn basisvoeding voor trainingsdagen heb ik even in MFP gezet en was volgens inschatting, zie bijlage. Rustdagen zijn zo'n 400 kcal minder. Gemiddeld op onderhoud dus, zodat ik mijn shape vast kan houden. Normaal gesproken ben ik geen voorstander van op onderhoud eten maar ik wil er mooi droog bij lopen in zeeland/berlijn/tenerife dus ik maak dit jaar een paar weken een uitzondering :D

ScreenHunter_02 Aug. 07 10.10.jpg

voedingsschema is te kleine afbeelding, kan niet lezen

edit: wel als ik em opsla

Voeding ziet er goed uit! Lekker hoor die kant-en-klaar panncakes post workout!:thumbs:

Netjes! Nog aardig wat proteine ook, had verwacht dat dat voor een vegetarier wel lastig zou zijn.

Voeding ziet er goed uit! Lekker hoor die kant-en-klaar panncakes post workout!:thumbs:

Haha nou om eerlijk te zijn, die zijn pre workout :D voor de training heb ik niet echt tijd om te koken, dus prop ik die naar binnen, whey er achter aan, kwartiertje later pre workout, dan knallen. Ik maak ze soms ook gewoon zelf met de whey erin.

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 11:13 ----------

Netjes! Nog aardig wat proteine ook, had verwacht dat dat voor een vegetarier wel lastig zou zijn.

Thanks! Klopt, whey is wel een oplossing wat dat betreft.

heel goed fysiek man, wat wordt nu je aanpak, korte bulkperiodes en onder de 10-12% blijven?

Bob!! Wtf doe je nou op die 4e plek?! Ga nou die top 3 eens in! :mad:

heel goed fysiek man, wat wordt nu je aanpak, korte bulkperiodes en onder de 10-12% blijven?
Dank je! Voor nu even op onderhoud, fysiek en kracht behouden, na mijn vakantie (halverwege september) langzaam bulken en max 10% bf aanhouden. Voeding clean houden, kracht bouwen en hard blijven gaan.

Bob!! Wtf doe je nou op die 4e plek?! Ga nou die top 3 eens in! :mad:
Ik heb er zelf geen invloed meer op man, het scheelt bijna niks op het moment, minder dan een honderdste punt, maar we hebben nog een paar uur. Afwachten en wie weet heb ik dit jaar geluk qua stemmen.

Ik heb je beoordeeld met een 9. In mijn eerste post noemde ik al markrot-determination-bob en ik had jou nog niet beoordeeld.

Terug
Naar boven