FabulaActaEst
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
Ik wil wel stemmen, maar hoe werkt dit? In de galerij of ergens anders?
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een wereld van verschil met vorig jaar, goed gedaan !!
Qua massa denk ik dat we niet ver van elkaar liggen, en leuk om te zien dat je ook dikke poten hebt wat ik bij velen wat minder vind. Wel heb je veel betere armen dan ik. Yep, ik ben erg tevreden over wat ik heb bereikt, helemaal als ik de begin foto's er naast leg. En uiteindelijk ging het mij meer om er achter te komen hoe ik mezelf droog(er) krijg.Thanks man! Heb even je foto's bekeken en jij hebt het ook goed gedaan! Er was nog wel wat te verbeteren wua posing en belichting denk ikQua massa denk ik dat we niet ver van elkaar liggen, en leuk om te zien dat je ook dikke poten hebt wat ik bij velen wat minder vind. Wel heb je veel betere armen dan ik.
Is het trouwens acne op je rug of andere uitslag? Al dingen geprobeerd als vitamine B5 of roaccutane? Roa heb ik hele goede ervaring mee!
soms dan span je net je arm niet goed aan en dan ga je daar op letten en dan span je de buik weer niet goed aan. Is ook maar een korte moment opname.
Goede foto's, ik heb je max punten gegeven.
Jouw benen geven mij de motivatie om flink te gaan squatten!
Ik doe nu stronglifts, dus veel squatten en hopelijk flink omhoog in de gewichten![]()
Yep, ik ben erg tevreden over wat ik heb bereikt, helemaal als ik de begin foto's er naast leg. En uiteindelijk ging het mij meer om er achter te komen hoe ik mezelf droog(er) krijg.
posing blijft een b*chsoms dan span je net je arm niet goed aan en dan ga je daar op letten en dan span je de buik weer niet goed aan. Is ook maar een korte moment opname.
Belichting had beter gekund alleen dit was het beste waar ik ze kon nemen.
En jij hebt een veel betere rug dan mij
acne, vitamine B5 heb ik geprobeerd alleen deed niks. roa nooit geprobeerd, het zit alleen op me rug en af en toe eentje op me gezicht dus het stoort mij niet meer zo.
Dank je wel! Ik heb vorig jaar ook stronglifts gedaan tot de 2e deload en dat heeft zeker bijgedragen aan mijn been-massa! Niet opgeven en stronglifts goed volgen en uitmelken. Als advies wil ik je wel meegeven iets meer assistance te doen voor armen en kuiten.
Ben je zo droog geworden als je wilde? Want je hebt ook een wedstrijd gedaan toch?
Haha ja posing is echt een b*ch, ook als de camera net onder een andere hoek staat kan het opeens nergens meer op lijken.
Ah ok, als het je niet stoort dan moet je er niks aan doen, roa werkt perfect maar is niet bepaald gezond voor je.

Kan nooit goed voor je zijn. Ik neem het alleen als het echt moet 
Dank je wel! Ik heb vorig jaar ook stronglifts gedaan tot de 2e deload en dat heeft zeker bijgedragen aan mijn been-massa! Niet opgeven en stronglifts goed volgen en uitmelken. Als advies wil ik je wel meegeven iets meer assistance te doen voor armen en kuiten.
Prima fysiek bro! Flinke massa & mooi droog! Van mij een 9
Speciaal voor mij ... Dat ass
Facking nette fysiek man! Die lats en triceps zijn gek! Droomfysiek! Jelly!
Nog een no homo nodig?
doe maar wel die nohomo 
Hoe droger hoe beter natuurlijk maar je moet wel realistisch blijven. Geen massa verloren en wel droger geworden. En als ik vergelijk met mijn begin foto's heb ik toch wel een aardige progressie gemaakt.
Dus ja ik ben tevreden. Nu heb ik weer een schone basis waarop ik kan gaan bouwen of doortrekken naar YBF.
Klopt ik had een wedstrijd gedaan alleen daar was ik onder begeleiding en dan is het gewoon doen wat je begeleider zegt.
Nu had ik alles zelf gedaan, kwam alleen een maandje te kort
Yep goeie belichting kan ook een wereld van verschil maken.
inderdaad, ben ook wel beetje anti medicijnen Kan nooit goed voor je zijn. Ik neem het alleen als het echt moet
Sick hoor! je hebt echt een top fysiek, mooie fotos geschoten ook in de meest awesome gym to be(A)
Mirin da legs

Ja tnx, ik moet even uitzoeken hoe het werkt met deload, werk nu in het begin nog onder mijn 5RM![]()
assistance:
Op dag A doe ik Dips 2 keer tot failure.
Op dag B doe ik Pull ups small 2 keer tot failure.
Op 1 van mn rustdagen in het weekend doe ik buik en biceps
Een van de meest complete fysieken in de contest. Goede benen, i like![]()