AndroidHealthClinic

Contest Log Bob - Contest log 2013

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil wel stemmen, maar hoe werkt dit? In de galerij of ergens anders?

Ga naar deze link:
[Link niet meer beschikbaar]
Dan zie je rechts naast de foto 10 sterren, als je bijvoorbeeld een 8 als score wil geven klik je op de achtste ster, deze kleurt dan rood en dan heb je je stem gegeven. Maar je moet volgens mij wel 50 posts hebben en je hebt er nu 43, dus nog even 7 zinnige posts maken in het forum en je kan stemmen.

Ok tnx voor de uitleg, komt in orde!

Een wereld van verschil met vorig jaar, goed gedaan !!

Een wereld van verschil met vorig jaar, goed gedaan !!

Thanks man! Heb even je foto's bekeken en jij hebt het ook goed gedaan! Er was nog wel wat te verbeteren wua posing en belichting denk ik ;) Qua massa denk ik dat we niet ver van elkaar liggen, en leuk om te zien dat je ook dikke poten hebt wat ik bij velen wat minder vind. Wel heb je veel betere armen dan ik.
Is het trouwens acne op je rug of andere uitslag? Al dingen geprobeerd als vitamine B5 of roaccutane? Roa heb ik hele goede ervaring mee!

Goede foto's, ik heb je max punten gegeven.

Jouw benen geven mij de motivatie om flink te gaan squatten!
Ik doe nu stronglifts, dus veel squatten en hopelijk flink omhoog in de gewichten :)

Thanks man! Heb even je foto's bekeken en jij hebt het ook goed gedaan! Er was nog wel wat te verbeteren wua posing en belichting denk ik ;) Qua massa denk ik dat we niet ver van elkaar liggen, en leuk om te zien dat je ook dikke poten hebt wat ik bij velen wat minder vind. Wel heb je veel betere armen dan ik.
Is het trouwens acne op je rug of andere uitslag? Al dingen geprobeerd als vitamine B5 of roaccutane? Roa heb ik hele goede ervaring mee!
Yep, ik ben erg tevreden over wat ik heb bereikt, helemaal als ik de begin foto's er naast leg. En uiteindelijk ging het mij meer om er achter te komen hoe ik mezelf droog(er) krijg.

posing blijft een b*ch :P soms dan span je net je arm niet goed aan en dan ga je daar op letten en dan span je de buik weer niet goed aan. Is ook maar een korte moment opname.
Belichting had beter gekund alleen dit was het beste waar ik ze kon nemen.

En jij hebt een veel betere rug dan mij :)

acne, vitamine B5 heb ik geprobeerd alleen deed niks. roa nooit geprobeerd, het zit alleen op me rug en af en toe eentje op me gezicht dus het stoort mij niet meer zo.

Zelf krijg ik dat van varkensvlees en chocolade, paar dagen later merk ik het meteen in gezicht en op borst.

Goede foto's, ik heb je max punten gegeven.

Jouw benen geven mij de motivatie om flink te gaan squatten!
Ik doe nu stronglifts, dus veel squatten en hopelijk flink omhoog in de gewichten :)

Dank je wel! Ik heb vorig jaar ook stronglifts gedaan tot de 2e deload en dat heeft zeker bijgedragen aan mijn been-massa! Niet opgeven en stronglifts goed volgen en uitmelken. Als advies wil ik je wel meegeven iets meer assistance te doen voor armen en kuiten.

Yep, ik ben erg tevreden over wat ik heb bereikt, helemaal als ik de begin foto's er naast leg. En uiteindelijk ging het mij meer om er achter te komen hoe ik mezelf droog(er) krijg.

posing blijft een b*ch :P soms dan span je net je arm niet goed aan en dan ga je daar op letten en dan span je de buik weer niet goed aan. Is ook maar een korte moment opname.
Belichting had beter gekund alleen dit was het beste waar ik ze kon nemen.

En jij hebt een veel betere rug dan mij :)

acne, vitamine B5 heb ik geprobeerd alleen deed niks. roa nooit geprobeerd, het zit alleen op me rug en af en toe eentje op me gezicht dus het stoort mij niet meer zo.

Ben je zo droog geworden als je wilde? Want je hebt ook een wedstrijd gedaan toch?

Haha ja posing is echt een b*ch, ook als de camera net onder een andere hoek staat kan het opeens nergens meer op lijken.

Ah ok, als het je niet stoort dan moet je er niks aan doen, roa werkt perfect maar is niet bepaald gezond voor je.

Voor jorgyboy! Geen verse, had vandaag epic pump maar lege telefoon :( Dus een paar die ik (volgens mij) nog niet gepost had.

IMG-20130728-WA010.jpg

IMG-20130728-WA015.jpg

IMG-20130728-WA017.jpg

Prachtig fysiek man.

Prima fysiek bro! Flinke massa & mooi droog! Van mij een 9 :)

Speciaal voor mij ... Dat ass :o :heart:

Facking nette fysiek man! Die lats en triceps zijn gek! Droomfysiek! Jelly! :)

Nog een no homo nodig?

Dank je wel! Ik heb vorig jaar ook stronglifts gedaan tot de 2e deload en dat heeft zeker bijgedragen aan mijn been-massa! Niet opgeven en stronglifts goed volgen en uitmelken. Als advies wil ik je wel meegeven iets meer assistance te doen voor armen en kuiten.

Ben je zo droog geworden als je wilde? Want je hebt ook een wedstrijd gedaan toch?

Haha ja posing is echt een b*ch, ook als de camera net onder een andere hoek staat kan het opeens nergens meer op lijken.

Ah ok, als het je niet stoort dan moet je er niks aan doen, roa werkt perfect maar is niet bepaald gezond voor je.

Hoe droger hoe beter natuurlijk maar je moet wel realistisch blijven. Geen massa verloren en wel droger geworden. En als ik vergelijk met mijn begin foto's heb ik toch wel een aardige progressie gemaakt.
Dus ja ik ben tevreden. Nu heb ik weer een schone basis waarop ik kan gaan bouwen of doortrekken naar YBF.
Klopt ik had een wedstrijd gedaan alleen daar was ik onder begeleiding en dan is het gewoon doen wat je begeleider zegt.
Nu had ik alles zelf gedaan, kwam alleen een maandje te kort ;)

Yep goeie belichting kan ook een wereld van verschil maken.

inderdaad, ben ook wel beetje anti medicijnen :P Kan nooit goed voor je zijn. Ik neem het alleen als het echt moet ;)

Sick hoor! je hebt echt een top fysiek, mooie fotos geschoten ook in de meest awesome gym to be(A)

Mirin da legs

Rug oogt heel goed op die pics!

Ja tnx, ik moet even uitzoeken hoe het werkt met deload, werk nu in het begin nog onder mijn 5RM :)

assistance:

Op dag A doe ik Dips 2 keer tot failure.
Op dag B doe ik Pull ups small 2 keer tot failure.
Op 1 van mn rustdagen in het weekend doe ik buik en biceps

Een van de meest complete fysieken in de contest. Goede benen, i like ;)

Training gisteren: bench press (& schouders, kuiten en light squats)

Warming up, stretching en rehab volgens opgesteld advies van instructeur
30 minuten o.a. bovenbenen en heup foamrollen, gluteus, onderkant voeten en psoas rollen met hockeybal, quadriceps stretchen, quadriceps activeren, buikspieren activeren
(Snachts voelde ik de andere kant van mn heup, gluteus en onderrug flink trekken waar ik normaal gesproken niks voel dus dat zie ik als een goed teken, er gebeurd in ieder geval iets)

Face pulls
16x21
16x21

Bench press
10x70
10x80
13x100 VPR nice!
6x110 VPR evenaring
Kracht op bench gaat nu lekker!

DB overhead press
20x14
16x22
8x26
dropset: 6x26, 6x18, 8x14

Side raises
10x12
10x12

Bent over side raises
10x12
10x12

Side raises zeer strict
20x6
16x6

Schouders stonden op knappen. Pijnlijke pomp, bijna blessure-pijnlijk. Wilde foto maken maar bij elke spiegel was het druk dus was te awkward.

Seated calf press
16x55
16x55
16x55

Calf press in leg press
20x75
16x95
14x95

Light squat (high bar, full)
20x40
20x40

Light good mornings (low bar)
20x40

Onderrug zeurde wel wat door de pomp

Einde.

Gewicht na training: 90,3 kg

Voeding: Kan beter. Moet echt wat meer afwijzen.

Vandaag ben ik jarig dus cheat ik wat, ik heb een stuk Nougatine taart op en vanavond misschien wat frites. Verder rijst-tofu-ei-groenten-whey-oats-pasta-kwark

Thanks man :)

Prima fysiek bro! Flinke massa & mooi droog! Van mij een 9

Dankjewel voor je compliment en cijfer!

Speciaal voor mij ... Dat ass

Facking nette fysiek man! Die lats en triceps zijn gek! Droomfysiek! Jelly!

Nog een no homo nodig?

:roflol: doe maar wel die nohomo

Maar thanks bro :D

Hoe droger hoe beter natuurlijk maar je moet wel realistisch blijven. Geen massa verloren en wel droger geworden. En als ik vergelijk met mijn begin foto's heb ik toch wel een aardige progressie gemaakt.

Dus ja ik ben tevreden. Nu heb ik weer een schone basis waarop ik kan gaan bouwen of doortrekken naar YBF.

Klopt ik had een wedstrijd gedaan alleen daar was ik onder begeleiding en dan is het gewoon doen wat je begeleider zegt.

Nu had ik alles zelf gedaan, kwam alleen een maandje te kort

Yep goeie belichting kan ook een wereld van verschil maken.

inderdaad, ben ook wel beetje anti medicijnen Kan nooit goed voor je zijn. Ik neem het alleen als het echt moet

Dat is ook het beste, goed droog worden maar niet zoveel dat je massa moet inleveren. Wanneer is YBF? Snap ik goed man, een beetje zuinig zijn op je lichaam. Al is vitamine B5 dan natuurlijk wel een mogelijkheid.

Sick hoor! je hebt echt een top fysiek, mooie fotos geschoten ook in de meest awesome gym to be(A)

Mirin da legs

Thanks man! Hehe zeker. Ik weet trouwens niet hoe je eruit ziet, heb je mij wel eens gezien in de gym?

Rug oogt heel goed op die pics!

Thanks Mark! En dat was nog wel op zondag, na 24 uur mcdonalds, macaroni&cheese etc :D

Ja tnx, ik moet even uitzoeken hoe het werkt met deload, werk nu in het begin nog onder mijn 5RM :)

assistance:

Op dag A doe ik Dips 2 keer tot failure.
Op dag B doe ik Pull ups small 2 keer tot failure.
Op 1 van mn rustdagen in het weekend doe ik buik en biceps

Ik zou gewoon na je dips nog wat cable pushdowns doen en na je pullups wat barbell curls. Na je rows kan je nog wat face pulls doen voor je schouders.

Een van de meest complete fysieken in de contest. Goede benen, i like ;)

Dankjewel! Doet me goed :D

Laatst bewerkt:
Man, man Bob! Erg sterke training! Was wel benieuwd geweest naar een foto, maar herken het awkward gevoel:eek:

Gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet ervan!:thumbs:

Terug
Naar boven