apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vriendin is er helemaal weg van. Ik vind het voor een datingshow best aardig vergeleken met andere programma's vol schreeuwmongolen, superdudes, glitterflikkers en adhd camshots a la mtv maar ik zet hem er niet voor aan als het aan mij ligt.

Nah, ik kijk niet zo veel televisie. Slechts wat vaste dingen maar dan ook alleen als ik zin heb![]()
...Even serieus, ik kijk ook echt zelden televisie... Maar dat terzijde, deze show is niet goed voor je spiegelneuronen man. Bij elke actie van een boer krommen mijn tenen...
Geef mij maar een lekker feelgood programma met Gerard Joling, of Hart van Nederland dat is neuraal minder toxisch...
SBS6-kijkers... Ook DBB ontkomt niet aan ze!Sja die Sietzke of Wietske zou ik wel een keer met de vlakke hand in de gezicht willen slaan en hem vertellen dat het hoog tijd wordt om iets aan die laffe grijns te doen.

En dan dat sperma vangen voor de paardenfokkerij.... "Is dat van 1 sprong?" vraagt ze en jawel, 1 sprong, maar wel gelijk 6 reageerbuizen vol! Man, je kon er mee douchen zoveel ***grijns***Wie van de DBB'ers kijkt ook naar Boer zoekt vrouw?
Ik zit er weer helemaal in. Mijn favoriet is toch wel Wietse, die jongen gun ik het wel om een leuke meid te krijgen, hij moet wat meer met Neeltje aanpappen!
Brand los !
Heb het een paar keer gezien. Die Wietse is inderdaad een man wie je het gewoon gunt.
Verder vind ik die oudere gast (naam kwijt) echt een playertje.
jonge, neeltje is veel te hip voor hem, hij durft niet eens iets te zeggen alleen met zn k*thoofd te grijnzen
verder vindk HANNEKE!!!! wel cool, lekker lomp
kijk t nooit....echt..
Ik ben bang dat alle 3 de meisjes weg lopen bij wietse omdat hij niks durft te zeggen. Je krijgt echt plaatsvervangende schaamte als je die fragmenten bij hem ziet![]()
Hahaha inderdaad, was zondag ja.
Blonde chick met groene koffer die zegt "pff m'n koffer is echt zwaar"
Boer Wieste: '.....ahh....is maar een klein stukje'
Zelfs mijn konijn heeft nog meer charmes..
Sja die Sietzke of Wietske zou ik wel een keer met de vlakke hand in de gezicht willen slaan en hem vertellen dat het hoog tijd wordt om iets aan die laffe grijns te doen.
Je hebt verlegen en je hebt verlegen, maar die Wietse slaat echt alles !
Ze zouden hem eigenlijk een keer goed dronken moeten voeren, dan komt ie wel los![]()
Nou ik heb toenet weer de aflevering gezien.
Ga me toch afvragen wat dat nou is met wietse.
Vragen ze iets aan hem, zegt tie zo, jahwel jahwel ...

Contactstoornisje ben ik bang? Ik heb het vorige week en gisteren ook even gevolgd en inderdaad krijg je zowat plaatsvervangende schaamte van de eindeloze stiltes bij Boer W. En die Neeltje gaat het niet worden, ben ik bang, veel te veel verwestert en veel te druk voor hem .... zit ze haar karaoke 's avonds laat erdoorheen te drukken terwijl de wekker gewoon op 04:55 uur staat ...... dat doe je een week en dan val je echt om!
Verder vind ik die Hanneke wel lachen .... fragiel wijfie maar zodra ze haar scheur opentrekt, klinkt ze als een ventEn dan dat sperma vangen voor de paardenfokkerij.... "Is dat van 1 sprong?" vraagt ze en jawel, 1 sprong, maar wel gelijk 6 reageerbuizen vol! Man, je kon er mee douchen zoveel ***grijns***
Grtz,
Aad ~ Doix