AndroidHealthClinic

Boko log one step closer

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
wat valt er nou weer te zeiken. als het lichter aanvoelde dan eerst 110 kg dan is dat toch een volume pr. Omdat ik het nu 2x kon ipv 1x.
Het had een volume PR geweest als je er daadwerkelijk 2 reps mee had gemaakt.

Kijk, ik ben er van overtuigd dat ik momenteel, als ik wat hersteld ben 5 reps kan maken met 60kg op de bench. Woei! PR!!

Not! Ik heb het namelijk niet gedaan.
 
Die bor zal wel niet al te strict zijn als ik naar je DL stats kijk.

Gewicht is niet alles in het geval van rows.

Succes nog verder.
 
Die bor zal wel niet al te strict zijn als ik naar je DL stats kijk.

Gewicht is niet alles in het geval van rows.

Succes nog verder.

wtf heeft mijn deadlift ermee te maken. Ik voer mijn rows uit zoals je hoort te rowen, naar voren buigen en dat ding naar je toe trekken, ellebogen langs je lichaam houden.

YouTube - barbell bent-over row zoals deze gast, maar dan met omgekeerde grip en iets sneller.
 
Het had een volume PR geweest als je er daadwerkelijk 2 reps mee had gemaakt.

Kijk, ik ben er van overtuigd dat ik momenteel, als ik wat hersteld ben 5 reps kan maken met 60kg op de bench. Woei! PR!!

Not! Ik heb het namelijk niet gedaan.

kon jij niet al 70 benchen?
 
Nouja mijn bench ligt momenteel op een monsterlijke 0 kg
 
Nou ik heb mijn CoC grippers dus binnen. Trainer en no. 1. Achteraf gezien had ik beter 1 en 2 kunnen halen want die trainer is wel erg makkelijk. Net mee getraind:

trainer:
2x6
2x8

no 1:
2 singles elke hand
2x2
1x3 rechts (links failt op 3e keer)
verder nog een paar singles
 
Nou ik heb mijn CoC grippers dus binnen. Trainer en no. 1. Achteraf gezien had ik beter 1 en 2 kunnen halen want die trainer is wel erg makkelijk. Net mee getraind:

trainer:
2x6
2x8

no 1:
2 singles elke hand
2x2
1x3 rechts (links failt op 3e keer)
verder nog een paar singles

But ofcourse you do. :eyes:
 
Bevallen die grippers je goed? 1 en 2 bedoel je de trainers mee ofzo?
 
wat is een PR? :p

personal record

@Trasher: uh nee dat zijn reps x setjes. De gripper heb ik erboven gezet. Ze bevallen me wel goed maar de trainer is enkel geschikt als opwarming. Ik dacht dat de 1 te zwaar zou zijn maar dat is dus niet zo.
 
weer getraind. Alleen maar rackpull deadlifts gedaan omdat ik mijn knie teveel belast met gewone deadlifts. Donderdag naar de fysio. maar de traning ging wel goed (voor het eerst in weken):

8x50
6x70 (opwarmsetjes)
1x130 (partial ROM :( )
1x130 (idem)
5x100
5x100 (volume PR)

die 130 zijn eigenlijk ook PRs maar doordat ik de rom niet diep genoeg vond tel ik ze niet mee.
 
train jij ook nog andere dingen als dead's en BOR's?:bang:
 
sterker nog BORs kan ik ook al niet meer

vandaag geprobeert te deadliften, ging k*t en toen ging ik maar naar huis. Te weinig gegeten kennelijk
 
sterker nog BORs kan ik ook al niet meer

vandaag geprobeert te deadliften, ging k*t en toen ging ik maar naar huis. Te weinig gegeten kennelijk

kan je helemaal geen rows of chins doen dan:O?

damn, dat moet k*t zijn, zeker omdat jij zo'n rug freak bent:D
 
kan je helemaal geen rows of chins doen dan:O?

nope, eerst ging het nog wel, maar nu voel ik het ook aan mijn voorste (chins) en achterste (rows) delts.

zwaar k*t maar volgens de fysio moet het genezen over een week of 6.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven