MuscleMeat

Boko log one step closer

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ook al ben je nou een wrak, probeer iig nog goed op je voeding te letten... 1 ding is zeker; je zal na die 6 weken waarschijnlijk voldoende motivatie hebben om weer lekker te gaan knallen! Maar niet te enthousiast natuurlijk, je techniek mag er niet onder lijden... Ik ben zelf ook aan het herstellen (van een flinke schouder- en onderrugblessure) en doe het nou heel rustig aan, ook al wil ik het liefst weer lekker zwaar trainen...

Soms is een stap terug nodig om 2 stappen voorwaarst te halen. Sterkte ermee kerel!
 
vandaag was het tijd voor iets nieuws dus ik ging goedemorgens doen. Was best zwaar met pussyweight 30 kg, maar je moet ergens beginnen. Na 3 setjes was mijn rug aardig aan het trillen :eek: Gewicht zal waarschijnlijk snel hoger worden, heb ik tenminste weer een PR :roflol:

had eergister trouwens ook een PR op de Coc #1, 10 reps met elke hand achter elkaar. Wordt tijd om een #2 te bestellen.
 
mmm 10 reps met je coc#1.. ik doe iets fout geloof ik :D
 
vandaag was het tijd voor iets nieuws dus ik ging goedemorgens doen. Was best zwaar met pussyweight 30 kg, maar je moet ergens beginnen. Na 3 setjes was mijn rug aardig aan het trillen :eek: Gewicht zal waarschijnlijk snel hoger worden, heb ik tenminste weer een PR :roflol:

had eergister trouwens ook een PR op de Coc #1, 10 reps met elke hand achter elkaar. Wordt tijd om een #2 te bestellen.

Volledig close, dus met benen tegen elkaar?
Netjes dan!
 
Oooh je bedoelde de gripper. Ik dacht de goedemorgens :roflol:

grippers krijg ik wel helemaal dicht.
 
weer geprobeerd te squatten vandaag, bij 8x50 kg voelde ik hem licht in mijn rechterknie, maar minder dan eerst. Toch maar mee gestopt.

Goedemorgens:

40x8 (PR)
40x6 (volume PR)
35x6 (volume PR)

shrugs:
5x80
5x80

brutal PRs, hoop volgende training een monsterlijke 50 kg te goedemorgenen.
 
Brutal progression.

goodmornings

10x30 kg
8x50 kg (PR)
6x40 kg
 
heb ook net getraind maar dat ging best k*t. voelde duidelijk dat ik niet helemaal was hersteld en zonder die omega 3 visolie voel ik me maar slap.
Dat is nieuw voor mij (ben pas begonnen met bb). Bij jou werkt visolie dus duidelijk. Hoeveel slik je per dag?
 
Denk dat ik er nog wel een paar setjes uit had kunnen halen, maar daar had ik geen zin in :o

ga hier toch wel mee vooruit. niet teveel werken als het niet nodig is.
 
update

deadlift (pronated, sumo)

110
110
110
120

shrugs (had eigenlijk geen reden om ze niet te doen)

28x5
32x5
32x5
32x5

hoger gaan de dumbbells niet, volgende keer maar weer met barbells. zodra mijn gare nekwervel is hersteld (hoef er niet meer voor naar de fysio) ga ik calf raises en goodmornings doen.
 
Nice deadlift, je 1RM is 120?
 
Nice deadlift, je 1RM is 120?

fullrom wel ja. Ik ga er maar niet op vooruit omdat ik de motivatie niet heb om mijn boterhammen met pindakaas te eten :mad::(

@judoka: ???
 
deadlift zijn zeker nie slecht en als ik zie dat je 86 weegt @ 17 jaar is da heel netjes:D
 
Ik vind het maar tegenvallen als ik zo'n beetje elke signature op deze site bekijk.

denk trouwens niet dat ik nog 86 weeg :(
 
fullrom wel ja. Ik ga er maar niet op vooruit omdat ik de motivatie niet heb om mijn boterhammen met pindakaas te eten :mad::(

Ik vind het maar tegenvallen als ik zo'n beetje elke signature op deze site bekijk.

denk trouwens niet dat ik nog 86 weeg :(
En je hebt wel de motivatie om wat gewichten aan een stang te hangen en op te tillen? Lekker krom dan.

Ga ervoor of flikker op.

Dit is motiverend bedoeld. ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven