- Waardering
- 4.522
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beltless lekker! Daar heb ik even genoeg van hahaen ook gebruik van de slingshot. Heb hem pas gebruikt en damm dat verschil is mega groot.
. Nu ben ik wel iets steviger qua core of voorbereid haha of. Hoop ik. Op die MP geen creepy gevoel? Je ging best ver naar achteren. 1ste keer dat ik dergelijk gewicht deed mijn rug dat met dat gewicht ineens ook. Echt schrikken. Nu ben ik wel iets steviger qua core of voorbereid haha of. Hoop ik.
En die slingshot had ik ook al lang liggen. Nu ook maar consequenter gebruiken om mezelf naar die 3 plates te brengen.
. De zenuw kreeg daardoor waarschijnlijk ruimte en verlichtte de klachten vrij snel. Vorige week bij podo therapeut geweest en verhaal verteld. Die bevestigde mijn vermoeden en heeft mijn voeten onderzochten en o.a ook voetdruk gemeten. Links blijk ik iets meer druk te hebben dan rechts, 56% om 44%. Gezien mijn klachten verminderd zijn moet ik vooral letten op het type schoeisel wat ik draag. Bredere neus en niet te slappe zool. Mocht dat niet helpen dan wordt er gekeken naar zooltjes. Voor de zekerheid ook maar nieuwe squat shoes besteld want mijn huidige power perfects II zijn 10+ jaar oud, nieuwe komen deze week binnen. Maar de belangrijkste vraag die ik had was 'Kan ik trainen' Daar op was het antwoord: ja met beleid en luister naar je lichaam'. Mooi, dus vorige week sinds 4 januari voor het eerst weer gesquat en afgelopen tijd dus helemaal geen LB gedaan. Gelukkig had ik wat afleiding v/h LB trainen en gewerkt aan een hobby project voor een verre neef. Zin om te blijven loggen had ik niet met maar 2 ub sessies per week. Met UB heb ik ook aanpassingen gedaan, dus geen geen MP, maar seated presses en geen druk op de spine en dus voeten. Maargoed squats vorige week t/m 80 kg gaven al spierpijn haha. Nu dus weer rustig opbouwen en hopelijk blijven de klachten uit. Het voelt iig weer heerlijk om te squatten ookal is het lightweight.....
GHR
8 x bw
8 x bw
8 x bw
Paar weken terug compact GHR besteld van strength shop. Fijn ding en past mooi in de home gym qua formaat.
...
Even inbreken in dit topic. Is dat deze? https://www.strengthshop.de/glute-ham-developer-compact-model
Zo ja, hoe werkt die? Op de grond leggen oid??