Vandaag 'mooiboytraining' oftewel Borst+Biceps:
Benchpress
10xstang (20kg)
6x60kg
3x70kg
5x82,5kg
5x82,5kg
4x82,5kg en 5e rep tot 20cm boven de borst kunnen uitstoten waarna ik instabiel werd en de spotter moest helpen. De kracht heb ik zeker dus volgende keer wel weer verhogen in gewicht

Paar minuten later vergeefs 100kg proberen te drukken, stom idee na 3 werksets op een hoger gewicht dan ik ooit drukte
Incline DB press
5x20kg
(aangezien de DBs in de sportschool tot 30kg gaan moest ik met DB stangen zelf zwaardere maken. Dit was niet zo een succes aangezien deze breder zijn dan normale dumbbells en bij het uitstrekken tegen elkaar tikken...)
4x32kg (lastig dus)
4x32kg (irritant, hierna weer dumbbells gepakt maar de kracht was er wel)
5x30kg
Decline cable flies
5x17,5kg
5x17,5kg
5x16,5kg (verlaging gewicht omdat ik niet helemaal tevreden was over de vorige 2 sets)
Dips
8xBW+20kg
6xBW+20kg
5xBW+20kg
Note: irritant dat de 20kg schijf het apparaat raakt, volgende keer 2x10kg schijven nemen
DB curls (Omdat de EZ-bar bezet was)
5x16kg
5x18kg
5x18kg
Hammer curls
5x18kg
5x18kg (laatste rep slordig, was kapot)
Tussendoor nog een paar 'tips' gekregen van iemand die er voor het eerst trainde maar wel wat ouder dan mij was en overkwam alsof hij er veel van dacht te weten terwijl hij geen indrukwekkend fysiek had.
- Dat flies voor binnenkant borst beter zijn, de kleine borstspier :?
- Dat ik heel groot kan worden als ik aan de AAS zou gaan omdat ik hard train en nog jong ben (hij heeft me op dat moment alleen nog zien bankdrukken maar vat het maar op als compliment)
Mijn reactie was dat ik rond de 95kg wil wegen en dat als je daarvoor AAS nodig denkt te hebben je een p*ssy bent