MuscleMeat

Born Twitchy's trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag getraint en gewogen, tegen de 79kg maar aangezien het na het avondeten is houd ik het op 78kg.
Na de training paar foto'tjes gemaakt aangezien het alweer een maand (en meer dan 2kg) verder is sinds de laatste progressiepic:

03-02-2010.JPG

Progress tot 03-02-10.JPG

Schouder-buik training:

Opwarmertje omdat iemand het niet had opgeruimt:
8x60kg ATG squats

Military press
10xstang (20kg)
5x52,5kg
5x52,5kg
5x52,5kg (even moeten terugleggen en snel 2 keer diep ademhalen om de laatste rep te halen)
(3x5 'PR')

Arnold press
5x16kg
5x26kg (set-PR)
4x26kg
4x26kg (4e rep met zeer lichte hulp, 5e rep telde eigenlijk niet)

Upright row
5x48kg (laatste rep slordig dus iets in gewicht gezakt)
5x45,5kg (te makkelijk dus gewicht weer terug erbij :P )
5x48kg

Front cable raise
5x7,5kg
5x7,5kg
5x7,5kg

Eigen variant op leg raise (incline bankje, vanaf het moment dat mijn benen 45 graden omhoog wijzen deze hoek vasthouden, kont van het bankje tillen en vervolgens terwijl mijn kont nog los van het bankje is langzaam mijn benen laten zakken, repeat)
Schuin tot fail
Recht tot fail

Laatst bewerkt:
Je gaat prima vooruit zo :thumbup: keep it up.
En snak ook naar een schouder training :P

Foto's zien dr puik uit, goeie progressie so far :thumbs:

Gaat goed kerel! Sterke presses ook~!:D

Goeie progressie foto's inderdaad, zo kun je duidelijk zien dat je goed bezig bent! :thumbs:

Mooie schouder training ook, zowel volume als gewicht aanwezig!

Persoonlijk zou ik eigenlijk nog een side raise variant erbij nemen om de deltoid's te isoleren ;)

Laatst bewerkt:
Arnold Press ... die zie je ook niet meer vaak voorbij komen ;)

Tot waar trek je je upright row?

Je gaat prima vooruit zo :thumbup: keep it up.
En snak ook naar een schouder training :P
Foto's zien dr puik uit, goeie progressie so far :thumbs:
Gaat goed kerel! Sterke presses ook~!:D
Goeie progressie foto's inderdaad, zo kun je duidelijk zien dat je goed bezig bent! :thumbs:

Mooie schouder training ook, zowel volume als gewicht aanwezig!

Persoonlijk zou ik eigenlijk nog een side raise variant erbij nemen om de deltoid's te isoleren ;)
Thanx allemaal :D
Side raises vind ik niet zo een fijne oefening (geen idee waarom) en dacht dat je met upright rows de deltoids al flink pakt (en ook nog bij enkele rugoefeningen die ik op rugdag doe).
Arnold Press ... die zie je ook niet meer vaak voorbij komen ;)

Tot waar trek je je upright row?
Arnold press zie ik ook bijna nergens in de schema's van anderen maar ik vind het een fijne oefening. Ben in de afgelopen 3 weken van 22kg dumbbells naar 26kg dumbbells gegaan dus dat gaat lekker :D

Upright rows doe ik met de EZ bar en pak hem in het middel vast bij het punt waar de eerste knik zit.
Ik trek hem omhoog tot de stang op keelhoogte zit zoals in dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=-YI6QXqMDcw

Mijn doelen voor vandaag waren:
- goed uitgevoerde deadlifts, maakte me dan niet uit of het gewicht lager was.
- goed uitgevoerde squats, maakte me dan niet uit of het gewicht lager was.

Uitvoering is uiteindelijk goed, gewicht is niet echt omlaag gegaan :P

Warmup van een paar legpresses omdat iemand met alleen de 20kg stang stond te curlen in het squatrek...

Squat
Eerst wat rekken/beweging zonder gewicht
5x60kg (tikje last van mijn knieen dus nog even oefenen met de houding zonder gewicht)
5x100kg
5x100kg
5x100kg
Note: Elke rep onder parallel terwijl me dit vorige week niet goed lukte, geen lastige knieen zoals bij het opwarmen. Bij de laatste rep van de 2e en 3e set was mijn rug bij het omhoog komen iets bol naar mijn idee dus daar moet ik aan werken. Kracht was er iig.

Deadlift
5x100kg (opwarmen)
5x145kg
Note: Tevreden over de uitvoering, volgende week iets zwaarder. Enige was dat ik wat pijn had/heb onderaan mijn rechter bicep dus ben niet gaan toppen.

Lunges
3 keer door de gang, zo een 12 passen.
Elke hand 26kg en goede uitvoering.

Glute ham raises
3x5x strict tot gezicht 10-20cm boven de grond (vanaf het lat-pully zitje)

Calf/toe presses (onderaan 1 a 2 sec rust om de veerspanning van de achillespees eruit te halen)
10x150kg | | = voetenstand
8x170kg \ /
8x170kg / \
8x170kg | |

Leg extensions
5x90kg
5x90kg
toen gestopt omdat mijn knie een beetje vreemd aanvoelde en ik was al tevreden over de training zelf.

Mooie progressie menneke! En netjes gedeadlift ook ;) Je hebt al belachelijk sterke poten... pics??? :p

Mooie progressie menneke! En netjes gedeadlift ook ;) Je hebt al belachelijk sterke poten... pics??? :p
Ik denk dat het vooral mijn Glutes Maximus aka mijn dikke reet is :p

Beentjes meten maar 57cm op het moment maar zal wel ff kijken of ik een picje kan schieten.

Ik denk dat het vooral mijn Glutes Maximus aka mijn dikke reet is :p

Beentjes meten maar 57cm op het moment maar zal wel ff kijken of ik een picje kan schieten.

Doe je toch goed dan als je 3x5x100 squat :thumbs:

Geinig dat je calf/toe presses met wisselende voeten stand doet, heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd.. thnx voor de tip! ;)

Je lunges vind ik ook heel sterk, als je ná de sq en dl nog 26kg per hand kan hanteren.. nou nou, petje af!

Goed weekend!

Doe je toch goed dan als je 3x5x100 squat :thumbs:

Geinig dat je calf/toe presses met wisselende voeten stand doet, heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd.. thnx voor de tip! ;)

Je lunges vind ik ook heel sterk, als je ná de sq en dl nog 26kg per hand kan hanteren.. nou nou, petje af!

Goed weekend!
Thanx :D

Klinkt vreemd maar ik het idee dat je bij lunges je beenspieren op een andere manier aanspreekt.
Na 1 keer de gang doorlopen sta ik namelijk wel flink te hijgen (moet meestal even gaan zitten :p ) maar kan er dan best snel weer tegenaan.
Volgende week 28kg :D

Gisteravond in bed en nu ook merk ik echt dat ik mijn benen en onderrug aangepakt heb, heerlijk!

Warmup van een paar legpresses omdat iemand met alleen de 20kg stang stond te curlen in het squatrek...

Note: Tevreden over de uitvoering, volgende week iets zwaarder. Enige was dat ik wat pijn had/heb onderaan mijn rechter bicep dus ben niet gaan toppen.

:roflol:

Wat voor grip gebruik je? Als je mixed grip gebruikt gebruik je bij de hand die onderdoor gaat (bij mij links) je bicep meer. Misschien eens wisselen?

Het is idd de open hand. Opwarmen doe ik andersom maar voor zware sets voelt het maar op 1 manier lekker.
Het was wel de eerste keer dat ik er last van had dus doe nu gewoon een weekje geen isolatie voor mijn armen.

Goed bezig man!!!

Merci :)

Vandaag is er een huidplooimeting bij me gedaan en kwam uit op 12,9% dus gelijk aan een maandje terug.
Denk wel dat ik voor de zomer een korte cut ga doen om rond de 10-11% te komen maar dit staat natuurlijk nog niet vast.

Das een mooi BF% voor een cleanbulk zou ik zeggen.

Ps, neem ook eens een kijke in mijn log ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven