Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx maar kan altijd beterBen benieuwd hoe het voor je uitpakt, die mp ziet er sterk uit!

Will do

Inderdaad lekker, I looooove low reps!

Kerstboom? Die moet je me uitleggenik mis een kerstboom
droog, dat wel
ofwel: ziet er goed uit, en kan nog meer massa bij...

kerstboom: kjk maar eens naar iemand met een goed ontwikkelde onderrug, zit die vorm in. TheAce heb ik op defoto gezet (in z'n profiel), dan weet je wat ik bedoel...Kerstboom? Die moet je me uitleggen
Masssa moet er zeker bij maar er zit weer een stijgende lijn in. Wil eind 2011 tegen de 90kg wegen![]()

Ik kan die foto nergens vinden, weet wel dat mijn onderrug extra aandacht kan gebruiken (en ik deze altijd vergeet aan te spannen op foto's), vandaar dat ik nu 1 a 2 keer per week deadliftkerstboom: kjk maar eens naar iemand met een goed ontwikkelde onderrug, zit die vorm in. TheAce heb ik op defoto gezet (in z'n profiel), dan weet je wat ik bedoel...
meer massa:![]()

Bovenrug is imo mijn sterkste punt. Het is k*t dat dit totaal niet zo overkomt op de foto'sDie telefoon komt om de hoek kijken van 'kiekeboe', haha.
Lekkere training en je foto's zien er goed uit dude. Kan inderdaad wat meer massa op de rug maar daar zal Deadlift wel haar rol in spelen. Je schouders zien er ook er goed uit. Enig idee op hoeveel % je staat?

) en squats + deadlifts will do that job idd.Lekker man, nice pics
Blijf na de kerst ook op die 12% zitten he!
Thnx

Ja klopt, ik denk dat als het lichaamsgewicht een gevolg van krachtopbouw wordt het een stuk meer rust geeft wat betreft de weegschaal. Dun ben ik toch niet meer, als ik om me heen kijk in het dagelijks leven heb ik inmiddels een duidelijk getraind uiterlijk dus waarom nietKijk aan, de ambities gaan de powerlift kant op? Als daar je interesses liggen zeg ik doen!