- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Jazeker in de kruipmodus voorwaarts...Goblet squats zijn ook prima!
Is het nog allemaal te doen op 1 middag?
En jij?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jazeker in de kruipmodus voorwaarts...Goblet squats zijn ook prima!
Is het nog allemaal te doen op 1 middag?
Ha ha.... ik doe maar 4 oefeningetjes in een sessie. En dan nog maar 1 werkset, of 3 kleintjes

Het wordt straks WEL zwaar....geniet van je rustHa ha.... ik doe maar 4 oefeningetjes in een sessie. En dan nog maar 1 werkset, of 3 kleintjes
Maar de eerste 4 dagen viel nog niet tegen.
En dan straks zeker zwaar squaten en weer niet kunnen lopenJa inderdaad dit had ik niet (zo snel) verwacht
BOR weer toegevoegd, is een van mn favorieten
Ga morgen mn rolstoel inleveren, ik kan zelfstandig "lopen" nou ja?het lijkt op lopen

Daar heb ik ook vaak aan gedacht, hetzelfde met DLEn dan straks zeker zwaar squaten en weer niet kunnen lopen![]()
Komt vast allemaal goed...bikkel gewoon verderDaar heb ik ook vaak aan gedacht, hetzelfde met DL
Voorlopig geen pijn enkel wat stijf...so far so good
Leuk!! Welkom
Donderdag weer n setje extra. (lol)
100 min valt me nog mee voor zo een workout.
Wel lekker hoor!
Armen en wat assistance op 1x/wkLekker veel setjes! Waarom veel oefeningen als het goed voelt toch?Keep it going!
Ja LB moet ik echt Veel geduld mee hebben en de belasting n beetje verdelenBovenlichaam is goed krachtig toch?
Benen zijn nog ff zwaar..maar dat komt vast goed.
Lekker bezig
ja lekker wat extra rust dus extra getraind.das weer een flinke training! Lekker wat om op te teren!
Wat extra rust en woensdag weer knallen!