- Waardering
- 34.342
Helemaal niet in de gaten dat je al wat ouder bent! Hoe oud ben je?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
over 11 dgn wordt ik 60 yeah!!Helemaal niet in de gaten dat je al wat ouder bent! Hoe oud ben je?
over 11 dgn wordt ik 60 yeah!!
Ben nog nooit zo gelukkig met m'n verjaardag als dit jaar...
Wow, nou mijn respect heb je hoor! Ik hoop dat ik op die leeftijd ook de motivatie kan vinden om dagelijks naar de gym te gaan!

Klopt helemaal NeetjeJe vind het gewoon lekker, geef maar toeEn je kan niet wachten tot je weer op het nivo van voor je ongeluk zit.
![]()
Ik dacht dat ik al oud was.Hoop dat ik nog steeds kan knallen als ik 60 ben.
Ik blijf gaan.Blijven gaan en zorg voor een regelmaat dan wordt het een automatisme en een deel van je gezonde leven.
Heb je je draai een beetje gevonden nu in je programma?

Ik blijf gaan.
Het nieuwe schema is nog een beetje passen en meten. Ik was natuurlijk gewend aan de ramped up sets die ik altijd deed. Komt wel goed. Met elke oefening wordt het duidelijker welk gewicht ik moet starten.
Ik gebruik nu al een formule om iedere keer de andere rep ranges uit te rekenen. Na de training kan ik dan de intensiteit zien in mijn excel schema. Volgende training knal ik dan het gewicht weer omhoog.Je kan die 5x5 ook calculeren heb je een hou vast om te bouwen

Dat bedoel ik idd. Thnx.Ja hetzelfde als BP dus duimen er omheen als je dat bedoelt