- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Hij wordt wel roze in zijn gezicht tijdens de training.
Goede light training, alhoewel de skull crushers niet echt light zijn @Bosco55555.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij wordt wel roze in zijn gezicht tijdens de training.

Die armen niks nie light maar damm heavyHij wordt wel roze in zijn gezicht tijdens de training.
Goede light training, alhoewel de skull crushers niet echt light zijn @Bosco55555.![]()

je bent toch niet stiekum aan het cutten?
neeee conditie is wel slecht.cross trainer is.prima oefening voor m'n enkel is minder belastend dan lopenje bent toch niet stiekum aan het cutten?
cardio, flamingo voer
van die schouder diclocations krijg je wel lekkere soepele schoudertjes
Doet het al wat voor je BP dat switchen tussen light en heavy?
Zonder spotter is wel eng. Ik had in het begin 2 jaar geleden een spotter. Mijn zoontje, een beetje hulp was genoeg.Je houd het wel langer vol...
Ben nu bijna halfweg
Ik denk dat ik straks moet afstappen
Wel lastig zonder spotter
Voor de zekerheid maar pinpress doen

Zonder spotter is wel eng. Ik had in het begin 2 jaar geleden een spotter. Mijn zoontje, een beetje hulp was genoeg.
Gaat met de gewichten waar ik nu mee train niet meer.![]()
Je houd het wel langer vol...
Ben nu bijna halfweg
Ik denk dat ik straks moet afstappen
Wel lastig zonder spotter
Voor de zekerheid maar pinpress doen
Veel heb je ook niet nodig, maar om het in de handen te leggen van een kereltje van 11?Ik laat zelfs meiden spotten als ik een spotter nodig denk te hebben, als je een sterker iemand nodig hebt dan gebruik je te veel gewicht imo, of je gaat te ver door...
Het zal maar mis gaan. Ik stop gewoon zeker voor failure.Meestal treen ik alleen
Ik wil aan het einde van het programma 100kg pakken
Ben nu bijna half weg
Veel heb je ook niet nodig, maar om het in de handen te leggen van een kereltje van 11?Het zal maar mis gaan. Ik stop gewoon zeker voor failure.
Het zou maar op je grafsteen staan 'choked by barbell'