MuscleMeat

Bosco's come back

Bezoekers in dit topic

Moeizaam ondanks alle inspanningen en revalidatie
No big wheels meer voor mij Ron
Zodra het osteosynthese materiaal verwijderd is dan kan ik echt gaan herstellen...vermoedelijk aug-sep
Dan weer ff n stap terug
Gelukkig kan ik lekker blijven pressen en dat is dan ook mn prio
Dat is nou niet het antwoord waar ik op hoopte.
Goed te lezen dat je alles accepteert zoals het is en aanpakt dat wat wel kan.
 
Double paused staat voor? 2 tellen pauze of whatever? Je ziet, ik hou je in de gaten ;)

Heey René haha leuk
Dat valt ff tegen die doubble paused
onderin zeg 1/4 ROM en bijna bovenin 3/4 Rom dat is continu spanning
Je kan ze ook afzonderlijk aanpakken dus enkele paused en uitstoten
Ik kan de youtubevideo niet meer terug vinden

Dit kan ik mooi oefenen op VD met een bredere grip
 
Dat is nou niet het antwoord waar ik op hoopte.
Goed te lezen dat je alles accepteert zoals het is en aanpakt dat wat wel kan.

Gewoon je prio verschuiven op wat je wel kan ipv wat je niet kan...UB IT IS!! :)
 
Fortex Squat Rack 1.83 past perfect Inb4

Nice !

Geen Big wheels meer voor jou lees ik, maar je kunt de zaak iig nog in conditie houden.
Juiste instelling. Hoe oud ben je nu ?

heb je ook spotters...misschien n fotootje van je homegym?
Gewoon je prio verschuiven op wat je wel kan ipv wat je niet kan...UB IT IS!! :)

Ik heb geen spotters nee, maar ik hou altijd 1 a 2 repjes in de tank.
Heb er by the way ook een curl tool bij (Pull up stang hangt verdieping lager).

IMG_20160425_110031.jpg


Dit was in mijn oude huis, momenteel zit ik op een bungalowpark. Maandag krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis, dus volgende week wat klussen en schilderen.
Trainen doe ik 's avonds op een iets lager pitje. Wat betreft de home gym, het is functioneel.

Ik train momenteel dus op de sportschool, zit hier op het park.
 
Eerste Quote, ging verkeerd, staat tussen de regels in ;)
 
Das n mooi bankje ..tevens ook Incline en legg curls en extentions
Die witte rechts zijn dat SQ of OHP staanders?

Kun je goed uit de weg..ik bedoel kun je alles treenen op het park? wel lekker dichtbij..
 
Das n mooi bankje ..tevens ook Incline en legg curls en extentions
Die witte rechts zijn dat SQ of OHP staanders?

Kun je goed uit de weg..ik bedoel kun je alles treenen op het park? wel lekker dichtbij..

Ja is een prima sportschool, modern ook.

Goede vraag, vorige eigenaar zei dat de staanders met 200 kilo nog goed stabiel waren. Ik heb er max 100 kg op gehad.
Gebruik ze voor Ohp's en Squats. Tja zonder die dingen zou ik nergens zijn.
 
Dit ! Ik heb een prima homegym, verstelbare bench + 2 Squatstands via marktplaats. Barbell (30 mm bij 1.80 mtr) nieuw. 2 Dumbells + pull up bar nieuw. Totaal 115 kg aan schijven deels nieuw. ---- prima degelijk materiaal. ----- kosten: 600,- euro kan ik alles prima mee trainen. Ruimte genoeg op Barbell om meer schijven aan te hangen.

Hoe zit dat dan met je vloer, of doe je niet aan deadliften?
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Heey René haha leuk
Dat valt ff tegen die doubble paused
onderin zeg 1/4 ROM en bijna bovenin 3/4 Rom dat is continu spanning
Je kan ze ook afzonderlijk aanpakken dus enkele paused en uitstoten
Ik kan de youtubevideo niet meer terug vinden

Dit kan ik mooi oefenen op VD met een bredere grip

Of triple, dus eerst pauzeren klein stukje boven borst (spoto press) vervolgens op je borst en dan weer een stukje boven je borst. Heavy!
 
Of triple, dus eerst pauzeren klein stukje boven borst (spoto press) vervolgens op je borst en dan weer een stukje boven je borst. Heavy!
Die lijkt me echt nog veel zwaarder, dan heb je aan 3 sets wel genoeg...kom je niet tot 5x5
 
nee dat zeker niet, vind het al knap dat het je op dubbel lukt!
Het was krap aan...wel een goed gevoel in mn pecs en delts nu
 
Gewoon je prio verschuiven op wat je wel kan ipv wat je niet kan...UB IT IS!! :)
*stampt dit in mijn kop*
Inderdaad.. doen wat kan! Dan maar een wat langere termijn. Go with the flow werd mij ook wel gezegd... maar dan wel met alle mogelijkheden die die flow toelaten. ;)
 
Hoe zit dat dan met je vloer, of doe je niet aan deadliften?

Nee ik mag helaas niet Deadliften van arts ivm littekenbreuk op plaats van transplantaat.
kan er gewoon alles mee, echter Deadliften is teveel risico. Waarom ik dan wel Bor mag zou een goede vraag zijn :(
 
*stampt dit in mijn kop*
Inderdaad.. doen wat kan! Dan maar een wat langere termijn. Go with the flow werd mij ook wel gezegd... maar dan wel met alle mogelijkheden die die flow toelaten. ;)

Het is zoals het is...das wel moeilijk maar altijd beter dan in continu gevecht met jezelf....mindf*ck
Zorg dat je trots bent op diegene die je elke dag weer aankijkt in de spiegel....
 
Het is zoals het is...das wel moeilijk maar altijd beter dan in continu gevecht met jezelf....mindf*ck
Zorg dat je trots bent op diegene die je elke dag weer aankijkt in de spiegel....
Ja... in gevecht zijn met jezelf is lastig... in gevecht zijn met je lijf ook. Maar het lukt me niet dat los te laten.. gezien hoe het nu gaat.
Op het moment durf ik niet eens meer in de spiegel te kijken.... Helaas. :(
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ja... in gevecht zijn met jezelf is lastig... in gevecht zijn met je lijf ook. Maar het lukt me niet dat los te laten.. gezien hoe het nu gaat.
Op het moment durf ik niet eens meer in de spiegel te kijken.... Helaas. :(

ik hoop dat je probeert er het beste van te maken Marina
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Toch nog behoorlijk wat spierpijn in m'n pecs
ik denk incline bp de boosdoener is

zojuist lekker gepompt met 50 speed push ups...flinke pomp
wellicht morgen wat minder spierpijn....

Dat was lang geleden met die push ups
 
Back
Naar boven