- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was krap aan...wel een goed gevoel in mn pecs en delts nu
Ja klopt maar ik had em al lang niet gedaanZit dit je heavy day dan eigenlijk niet in de weg, zo heb je eigenlijk twee zware dagen
Een ondergewaardeerde oefening die push ups. Zeker als je de benen hoog doet, of handen in ringen, of met een gewichtje op je rug is er nog heel veel mogelijk![]()

Here comes the pain!

wel lekker voor de chest hoor, incline na je bp setjes, ook nog pauzed om het extra spannend te maken![]()
vasthouden die max, en proberen nog een beetje uit te bouwen, ik blijf dat toch intressant vinden, eerst die zware singles en dan nog een 3x5 of 5x5 erachteraan op wat lager gewicht.
Ben wel benieuwdMaar wel weer een lekkere training!
Gisteren helemaal geen tijd gehad om even bij te lezen.![]()
Ben er nog niet aan toegekomen... Zijn wat omstandigheden die momenteel even aandacht vergen... Mijn vader opgenomen... zeer goed kennis op sterven en vandaag aan sedatie begonnen... Dus ben effe niet zo internet minded op het moment...Ben wel benieuwd
weet je al iets over die lipo...(benaming)
had iemand aan je gevraagd of dat al onderzocht was
staat in je log ...2-3 wkn voor je vakantie...ik zoek wel ff
je heb helemaal gelijkBen er nog niet aan toegekomen... Zijn wat omstandigheden die momenteel even aandacht vergen... Mijn vader opgenomen... zeer goed kennis op sterven en vandaag aan sedatie begonnen... Dus ben effe niet zo internet minded op het moment...
Trainingen geven me wat afleiding... Maar ik ga zeker nog nalezen!
Thanksje heb helemaal gelijk
probeer wat rust te zoeken
je kan wat extra yoga doen
Nogmaals veel sterkte meis
Ik doe mijn bestHet is echt een peak programma dus wel tijdelijk
Wordt ook niet aanbevolen om het non stop te draaien want dan pakt het averechts uit
Saik is er ook mee gestart
Wellicht na de vakantie weer s doen