- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ouwe ijzervreterja 3 ltr werk je gemakkelijk weg nou...is wel noodzakelijk denk ik
dat voorkomt bij mij veel hoofdpijn
Ik heb ook veel gegeten als pre-maaltijd..dat voorkomt weer een suikerklop
je hartsag dus ook stofwisseling is sky-high
In de oefenruimte werd een jongen al duizelig..ik denk ook verkeerde ademhalings techniek
Ik stond achter hem ff te rusten en hij begon al met zn been te trillen...hammercurls

ja 3 ltr werk je gemakkelijk weg nou...is wel noodzakelijk denk ik
dat voorkomt bij mij veel hoofdpijn
Ik heb ook veel gegeten als pre-maaltijd..dat voorkomt weer een suikerklop
je hartsag dus ook stofwisseling is sky-high
In de oefenruimte werd een jongen al duizelig..ik denk ook verkeerde ademhalings techniek
Ik stond achter hem ff te rusten en hij begon al met zn been te trillen...hammercurls
.Ik word de laatste tijd hele tijd duizelig bij het opstaan, ik hou van warm weer maar het heeft ook zijn nadelen.
Ik merk ook veel last met die warmte... ik drink veel maar moet ook steeds weer naar de wc ook... Lijkt wel door te spoelen met die warmte
Maar flinke training hoor! Gaat lekker!
Nou het is zo erg dat als ik 2 bekers water op heb ik geheid een half uur daarna moet plassen.Dat je veel kan plassen is ok
(Drinken en weinig plassen is oppassen...want dan drink je dus toch nog te weinig)

Klein blaasje?.....ooooh opzijNou het is zo erg dat als ik 2 bekers water op heb ik geheid een half uur daarna moet plassen.
Het zeikwijf weer![]()

Niet echt.... plas ook steeds best veel...
Niet echt.... plas ook steeds best veel...
Eet ook best aardig wat zout maar vocht vasthouden... ho maar....

wk 5 zit je 98% dus je kan je lol op..@9,5
Lekker doorbuffelen

Ik merk ook veel last met die warmte... ik drink veel maar moet ook steeds weer naar de wc ook... Lijkt wel door te spoelen met die warmte
Maar flinke training hoor! Gaat lekker!
.2 uur is toch wel (te) lang ...ik was wel leeg!!lekker getraind weer met die warmte, ik vind het altijd wel lekker, wel de goede voorbereidingen treffen, en dan lekker zweten.
2 uur is met deze temperaturen zeker te lang, zou je wel wat in mogen korten met dit weer, ook onder normale omstandigheden is het best lang, je gaat natuurlijk 2 keer in de week en dan wil je zoveel mogelijk doen dat snap ik wel.

Misschien een idee om in plaats van 2 hele lange, 3 kortere trainingen te gaan doen? Kun je de oefeningen ook wat meer verdelen.
2 uur is met deze temperaturen zeker te lang, zou je wel wat in mogen korten met dit weer, ook onder normale omstandigheden is het best lang, je gaat natuurlijk 2 keer in de week en dan wil je zoveel mogelijk doen dat snap ik wel.
maak snel die homegym in orde, kun je doen en laten wat je wil.![]()