Fitness Seller

Bosco's come back

Toch lekker je setjes gedraaid omdanks die warmte.... gewoon een hoop extra water drinken :)

• Topic Starter Topic Starter
ja 3 ltr werk je gemakkelijk weg nou...is wel noodzakelijk denk ik
dat voorkomt bij mij veel hoofdpijn

Ik heb ook veel gegeten als pre-maaltijd..dat voorkomt weer een suikerklop
je hartsag dus ook stofwisseling is sky-high

In de oefenruimte werd een jongen al duizelig..ik denk ook verkeerde ademhalings techniek
Ik stond achter hem ff te rusten en hij begon al met zn been te trillen...hammercurls

In de oefenruimte werd een jongen al duizelig..ik denk ook verkeerde ademhalings techniek
Ik stond achter hem ff te rusten en hij begon al met zn been te trillen...hammercurls
Ouwe ijzervreter :D

Ik word de laatste tijd hele tijd duizelig bij het opstaan, ik hou van warm weer maar het heeft ook zijn nadelen :(.

Ik merk ook veel last met die warmte... ik drink veel maar moet ook steeds weer naar de wc ook... Lijkt wel door te spoelen met die warmte :roflol:
Maar flinke training hoor! Gaat lekker!

Ik merk ook veel last met die warmte... ik drink veel maar moet ook steeds weer naar de wc ook... Lijkt wel door te spoelen met die warmte :roflol:

Dat je veel kan plassen is ok
(Drinken en weinig plassen is oppassen...want dan drink je dus toch nog te weinig)

• Like
Waarderingen: Inb4

In plaats van veel drinken, zout water drinken en iets minder drinken. Als je super veel gaat drinken en telkens naar de wc moet spoel je ook allemaal mineralen weer weg, je lichaam is beter af met dat vast te houden :).

lekker getraind weer met die warmte, ik vind het altijd wel lekker, wel de goede voorbereidingen treffen, en dan lekker zweten.

2 uur is toch wel (te) lang ...ik was wel leeg!!
2 uur is met deze temperaturen zeker te lang, zou je wel wat in mogen korten met dit weer, ook onder normale omstandigheden is het best lang, je gaat natuurlijk 2 keer in de week en dan wil je zoveel mogelijk doen dat snap ik wel.
maak snel die homegym in orde, kun je doen en laten wat je wil. :)

Misschien een idee om in plaats van 2 hele lange, 3 kortere trainingen te gaan doen? Kun je de oefeningen ook wat meer verdelen :).

2 uur is met deze temperaturen zeker te lang, zou je wel wat in mogen korten met dit weer, ook onder normale omstandigheden is het best lang, je gaat natuurlijk 2 keer in de week en dan wil je zoveel mogelijk doen dat snap ik wel.
maak snel die homegym in orde, kun je doen en laten wat je wil. :)

Ja inderdaad dat begint steeds meer te knagen

Terug
Naar boven