XXL Nutrition

Bosco's come back

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem aan morgen weer nieuwe " pr's " Bosco ?

Nee deze keer wordt woensdag, andere peut deze keer
Blijf mooi rustig bouwen dat wel ja
Ik hoop vrijdag of zaterdag nog n keer anders thuis n beetje spelen met m'n dumbbells

Heb je weer getraind?

• Like
Waarderingen: Inb4
Vandaag begonnen met revalideren na een ernstig verkeersongeval (Bosco's Ongeval)
Ik heb groen licht gekregen van de Fysio om weer "aangepast" te sporten
UB is geen probleem en LB dus aangepast
Gratis sporten in de praktijk

Warming up
onbelast 10 min fietsen

Begin met Split BB pompwerk, later over een aantal mnd UB-LB kracht

BP
3x10x10

MP
3x10x10

Skull crushers
3x10x10
Ik lees dit nu pas :o...dat is nogal wat zo'n ongeval...gelukkig kun je het nog navertellen...want ondanks alle ellende kan het altijd nog erger. Het heeft natuurlijk een impact op je doen en laten. Diep respect dat je gewoon doorzet:bow2:. Hoop dat alles weer helemaal goed zal komen...suc6 ermee!

Ik lees dit nu pas :o...dat is nogal wat zo'n ongeval...gelukkig kun je het nog navertellen...want ondanks alle ellende kan het altijd nog erger. Het heeft natuurlijk een impact op je doen en laten. Diep respect dat je gewoon doorzet:bow2:. Hoop dat alles weer helemaal goed zal komen...suc6 ermee!

Ja klopt mn gordel heeft me gered en geluk kan je soms ook goed gebruiken. Petrus heeft me teruggestuurd.
Ik sta nu wel aan de andere kant van het leven inderdaad..maar heb ook hier n leuke afleiding en 2x/wk sporten bij de peut
Het klokje tikt gewoon door
De chirurg zegt dat het goed komt dus....

Dank je Rene

"Je tijd was nog niet gekomen"...zoals men wel eens zegt en gelukkig maar! Denk wel dat je door zo'n gebeurtenis gaat relativeren en de dingen die zo vanzelfsprekend lijken meer gaat waarderen en ook van kleine dingen kunt genieten, toch?

"Je tijd was nog niet gekomen"...zoals men wel eens zegt en gelukkig maar! Denk wel dat je door zo'n gebeurtenis gaat relativeren en de dingen die zo vanzelfsprekend lijken meer gaat waarderen en ook van kleine dingen kunt genieten, toch?

Dat gaat allemaal wel komen straks
Ik zit ook nog in een vechtscheiding dus wordt wel op de proef gesteld. 2016 is gewoon kut. 2017 wordt mijn jaar dat wel..
Daar kijk ik wel naar uit...wel ff doorbijten nog. Ook met revalideren gaat al n stukje beter...
Gewoon langzaam....dus...

Ik zit ook nog in een vechtscheiding dus wordt wel op de proef gesteld. 2016 is gewoon kut. 2017 wordt mijn jaar dat wel..
Daar kijk ik wel naar uit...wel ff doorbijten nog. Ook met revalideren gaat al n stukje beter...
Kan er ook nog wel bij :(
Uitkijken naar volgend jaar inderdaad :thumb:

Oei...ook dat nog...dat heb ik helaas ook al aan den lijve ondervonden :(. Zowel fysiek ( ongeval) als mentaal (echtscheiding) zit je dus in onweer...maar vergeet niet dat na regen ook weer zonneschijn komt en dat je om de piek te bereiken je eerst door het dal moet...kop op en vooruit kijken, niet bij de pakken gaan neerzitten...2017 wordt jouw piekjaar!:yes:

Oei...ook dat nog...dat heb ik helaas ook al aan den lijve ondervonden :(. Zowel fysiek ( ongeval) als mentaal (echtscheiding) zit je dus in onweer...maar vergeet niet dat na regen ook weer zonneschijn komt en dat je om de piek te bereiken je eerst door het dal moet...kop op en vooruit kijken, niet bij de pakken gaan neerzitten...2017 wordt jouw piekjaar!:yes:

Dank je Rene
Dezelfde gedachte mooi
Ik klamp me vast aan m'n sport
Eerst de winter doorkomen..

Heb echt wel met je te doen Boss :( Al die ellende tegelijk ...

Laatst bewerkt:
Soms komt alles tegelijk en wil je niets liever dan alleen maar vooruit kijken.
Helaas heb je wel je verleden en kijk je toch zo nu en dan terug.
Maar uiteindelijk kom je eruit en zal je terugkijken op een periode waarin je sterker bent geworden in veel opzichten.
Dat is in ieder geval hoe ik het benader.... terugkijken heeft geen zin...

Blik vooruit en doorzetten! en wij schoppen je wel een stukje vooruit als het even niet lukt. :)

Mooi gesproken Marina daar sluit ik me helemaal bij aan
Thnxs

Bandpulls

BP
15 x 20
10 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 50
5 x 50
5 x 50

Incline
5 x 40
5 x 40
5 x 40
5 x 40

Latpull down
15 x 35
10 x 45
5 x 55
5 x 55
5 x 55
5 x 55

Row
5 x 55
5 x 55
5 x 55
5 x 55

Face Pulls
10 x 8
10 x 8
10 x 8

Bandpulls

Gaat ook langzaam de goede kant op hier :)
Sta je al weer stevig genoeg voor de rows?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven