MuscleMeat

Bosco's come back

• Topic Starter Topic Starter
Bandpulls

BP
15 x 20
10 x 30
5 x 40
6 x 50
6 x 50
6 x 50
6 x 50

OHP
10 x 20
5 x 34
5 x 34
5 x 34

Latpull down Reversed grip
15 x 35
10 x 45
6 x 55
6 x 55
6 x 55
6 x 55

Triangle
6 x 55
6 x 55
6 x 55
6 x 55

Rear delts flyes
15 x 6
10 x 8
10 x 8

Face Pulls
10 x 8
10 x 8
10 x 8

Skull crushers EZ small
15 x 10
10 x 20
10 x 24

Dumbbell curls
15 x 14
10 x 16
10 x 16

Bandpulls

Lekker complete training. Toppiee.

Goed bezig weer man. Hoe voel je je na zo'n training?

Goed bezig weer man. Hoe voel je je na zo'n training?

Ik was helemaal alleen in de sportruimte bij de fysio
Lekker de buitendeur open...
Ik heb fijn gesport
Mn shirt was goed nat :) (geen conditie, ik weet het)

5 kwartier weer buiten, nu lekker chillen

Klinkt goed! Ach die conditie komt wel weer, dat is nu een ondergeschikt puntje...

lekkere training
lekker wat gewichten erop alweer
als je conditie een beetje achter blijft moet je wat CARDIO erbij pakken :evil2:,

vast net zo een cardio fan als ik ben. ;) :roflol: van de auto en terug... :o

vast net zo een cardio fan als ik ben. ;) :roflol: van de auto en terug... :o

Cardio is nu niet echt mogelijk natuurlijk
Ik heb altijd met matige cardio ook mn doelstelling gehaald, zeg maar tot 12-15%
Daaronder is het toch flink inleveren, zowel kracht als massa, voor ons oudjes, mits je je volpropt met BCAA'S als je dat wilt betalen €!!

Bandpulls

BP
15 x 20
10 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 50
5 x 50
5 x 50
5 x 50

Incline
5 x 40
5 x 40
5 x 40
5 x 40
5 x 40

Latpull Down
15 x 35
10 x 45
5 x 55
5 x 55
5 x 55
5 x 55
5 x 55

Row
5 x 55
5 x 55
5 x 55
5 x 55
5 x 55

Rear delts flyes
15 x 6
10 x 8
10 x 8

Face Pulls
10 x 8
10 x 8
10 x 8

latpull rear delts
10 x 8
10 x 8
10 x 8

Bandpulls

Niet nodig man, cardio... nooit niet!

Ik meen het wat betreft cutten. Kcal-deficit kun je het makkelijkst met je eten regelen.

Voor de lol of de conditie is iets anders natuurlijk.
A juist, bij het cutten. Heb idd al van meerdere kanten vernomen dat je dan met cardio veel spieren gaat opeten.

A juist, bij het cutten. Heb idd al van meerdere kanten vernomen dat je dan met cardio veel spieren gaat opeten.
In de categorie overdrijven scoort deze toch wel hoog. Zolang je voeding en krachttraining op orde is kun je er gewoon cardio bij doen en ga je daardoor niet heel magisch spieren verliezen.

In de categorie overdrijven scoort deze toch wel hoog. Zolang je voeding en krachttraining op orde is kun je er gewoon cardio bij doen en ga je daardoor niet heel magisch spieren verliezen.

Denk dat dat ook wel meevalt. Mij gaat het meer om dit: WAAROM zou je een uur gaan fietsen (of wat dan ook) als je ook een paar happen minder kunt nemen? Het antwoord van de meesten is dat je met cardio beter vet verbrandt... nou en daar geloof ik dus niks van. Deficit is deficit.

Denk dat dat ook wel meevalt. Mij gaat het meer om dit: WAAROM zou je een uur gaan fietsen (of wat dan ook) als je ook een paar happen minder kunt nemen? Het antwoord van de meesten is dat je met cardio beter vet verbrandt... nou en daar geloof ik dus niks van. Deficit is deficit.
Oh, maar daar ben ik het helemaal mee eens. Ging om de stelling dat cardio zou leiden tot spierverlies.

Het is de combinatie van minder eten, en dan vergeten de eiwitten minstens op hetzelfde peil te houden, je slap voelen en de krachttraining laten inzakken, en dan zoveel mogelijk cardio in combinatie met een portie stress omdat het gewicht nog niet zo snel naar beneden wil.
Allemaal makkelijk te vermijden als je er op let ;)

Terug
Naar boven