XXL Nutrition

Bosco's come back

In plaats van veel drinken, zout water drinken en iets minder drinken. Als je super veel gaat drinken en telkens naar de wc moet spoel je ook allemaal mineralen weer weg, je lichaam is beter af met dat vast te houden :).
Heel slecht advies. Gewoon veel drinken met dit weer.

PS: natuurlijk moet ik dit weer nuanceren, je moet ook niet 10 liter of meer drinken, want dan kan je inderdaad door hersenoedeem overlijden. Maar drink 0.5-1.5 liter meer dan op een koele dag, zodanig dat je ongeveer evenveel plast als normaal, en zeker geen (donker)gele urine.

Heel slecht advies. Gewoon veel drinken met dit weer.

PS: natuurlijk moet ik dit weer nuanceren, je moet ook niet 10 liter of meer drinken, want dan kan je inderdaad door hersenoedeem overlijden. Maar drink 0.5-1.5 liter meer dan op een koele dag, zodanig dat je ongeveer evenveel plast als normaal, en zeker geen (donker)gele urine.

Je noemt mijn advies slecht, vervolgens geef je precies hetzelfde advies alleen zonder het zoutwater :P.

Je noemt mijn advies slecht, vervolgens geef je precies hetzelfde advies alleen zonder het zoutwater :P.
Ha ha, toen ik de eerste zin had opgeschreven dacht ik.... en nou zal je zien dat een hersenloze debiel 10 liter water gaat drinken en daar een hersenoedeem van krijgen...
Maar extra zout hoeft echt niet met ons westerse dieet maar wel veel water, mits met verstand. Dat bedoelde ik.

Ha ha, toen ik de eerste zin had opgeschreven dacht ik.... en nou zal je zien dat een hersenloze debiel 10 liter water gaat drinken en daar een hersenoedeem van krijgen...
Maar extra zout hoeft echt niet met ons westerse dieet maar wel veel water, mits met verstand. Dat bedoelde ik.

Het gemiddelde (diehard) bodybuilding dieet is wel redelijk laag in zout. Maar als je genoeg zout binnen krijgt heb je inderdaad gelijk. Ik probeerde ook vooral te voorkomen dat mensen 10 liter water gingen drinken.

• Topic Starter Topic Starter
BP Speed Explosive
10 x 40
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
* lekkere pomp

OHP
5 x 37
5 x 37
5 x 37
5 x 37
5 x 37

CGBP
5 x 50
5 x 55
5 x 60

Lat Pull Down
10 x 40
5 x 60
5 x 70
5 x 70
5 x 70

Straight Arms Pull Down
10 x 30
10 x 35
10 x 35

Biceps Barbell
10 x 32
10 x 32
10 x 32

Bezemsteel (dislocations)
1 x 25

Cable Delts Alan Trall YTWL 2 x Giant set
10 x Y x 12
10 x T x 12
10 x W x 12
10 x L x 12

Legg Press
10 x 70
10 x 70
10 x 70

Calf Raises
10 x 50
10 x 50
10 x 50

Box Squads
10 x
10 x
10 x

mobiliteitsoefening dorsaalflexi 2x...
*pijnlijk..zelfs mn fysio vindt het een pijnlijke oefening

Crosstrainer 15 min 120 hbm

Therapie

Sow... hoe lang ben je aan zo'n sessie bezig?
Dorsaalflexie van wat, trouwens??

Dat doe je vlot, alles in 1.5 uur :thumb:

Juist, de enkel natuurlijk, je moeizame punt ....

volgens het programma waren het 16x3
ik vond 10 ook wel genoeg
dus 48 lifts...ik koos voor 30..maar wel high speed and explosive met enkele sec. rust
pff wat een pomp

knap dat je dit in die tijd doet idd!

Speedy.....is lucht happen...is mijn cardio (120-140 hbm gok ik) :p

Het gemiddelde (diehard) bodybuilding dieet is wel redelijk laag in zout. Maar als je genoeg zout binnen krijgt heb je inderdaad gelijk. Ik probeerde ook vooral te voorkomen dat mensen 10 liter water gingen drinken.
Sinds ik 10 liter water per dag drink zie ik er uit zoals arnold in zijn gloriedagen :trollface:

Vandaag zie ik een promotietransfer van Ripped naar Freaky Bodybuidert!! :cool:

Zie je nu hoe goed je vooruit gaat! :roflol:

Terug
Naar boven