MuscleMeat

Bosco's come back

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Ik heb in het verleden meerdere malen mijn schouder uit de kom gehad, als ik dat filmpje bekijk zie ik het alweer gebeuren..krijg er gewoon de rillingen van brrr

Ik heb in het verleden meerdere malen mijn schouder uit de kom gehad, als ik dat filmpje bekijk zie ik het alweer gebeuren..krijg er gewoon de rillingen van brrr
Zorgt net voor stabielere en mobielere schouder door externe rotatie die veel bodybuilders verwaarlozen. Maarja... zou het wss ook niet durven als ik mijn schouder uit de kom had gehad xd

Zorgt net voor stabielere en mobielere schouder door externe rotatie die veel bodybuilders verwaarlozen. Maarja... zou het wss ook niet durven als ik mijn schouder uit de kom had gehad xd
Dat wist ik, zoek zelf ook nog iets hiervoor. Ik heb een tijdje rotator cuff oefeningen geprobeerd, handoekje onder je oksel en dan het armpje naar buiten drukken (weet zo de naam ff niet) maar dit maakt naar mijn gevoel meer kapot dan het goed voor me is. Voel het gewoon kraken en het voelt alles behalve comfortabel.

Dat wist ik, zoek zelf ook nog iets hiervoor. Ik heb een tijdje rotator cuff oefeningen geprobeerd, handoekje onder je oksel en dan het armpje naar buiten drukken (weet zo de naam ff niet) maar dit maakt naar mijn gevoel meer kapot dan het goed voor me is. Voel het gewoon kraken en het voelt alles behalve comfortabel.
Een exorotatie, of hoe noem je het....
Ik weet niet of dat oncomfortabele en kraken nu alleen even een aanloopprobleem is waar je doorheen moet, of dat het echt slecht is voor je. Het schijnt echt niet met veel gewicht te hoeven. Een heel licht elastiek helpt je misschien al door deze fase heen.

Als je twijfelt overleg met je peut
Is je schouder weer n beetje stabiel?

ID

3 Board Press Paused
10 x 40
5 x 60
1 x 80
1 x 90
1 x 95

Incline
3 x 74
3 x 74
3 x 74
3 x 74
3 x 74

Lat Pull Down Reversed Wide Grip
10 x 40
5 x 60

Chin Ups Wide Grip (met mn hoofd tegen het plafond)
5 x BW
5 x BW
5 x BW

Hyperextention
15 x 5

Side Bents
15 x 5

BOR
5 x 82
5 x 82
5 x 82

Triceps Pushdowns
10 x 35
10 x 35
10 x 35

Bezemsteel (dislocations)
1 x 25

Cable Delts Alan Trall YTWL 2 x
10 x Y x 14
10 x T x 14
10 x W x 14
10 x L x 14

Legg Press
10 x 50
10 x 70
10 x 90

Box Squad
10 x 5
10 x 5
10 x 5

Crosstrainer 10 min 120 hbm

* Nieuw powerack in de zaal...maar de 30 mm stangen zijn te kort voor dat rack

http://i65.tinypic.com/15gotxu.jpg

Therapie

Laatst bewerkt:
...geen foto van de spotter? ;)

lekkere train weer :thumbup:
board press is met een blokje toch?
nog een beetje meer breedte in de rug maken met de pull ups, lekker old school

Pull Ups Reversed Wide Grip, eigenlijk chin ups toch? En wide grip voor een beetje meer focus op de lats?

Een exorotatie, of hoe noem je het....
Ik weet niet of dat oncomfortabele en kraken nu alleen even een aanloopprobleem is waar je doorheen moet, of dat het echt slecht is voor je. Het schijnt echt niet met veel gewicht te hoeven. Een heel licht elastiek helpt je misschien al door deze fase heen.

Zou kunnen hoor, misschien deed ik ze gewoon te zwaar. Ik kreeg ook last ervan tijdens andere oefeningen, misschien maar eens toevoegen op lage weerstand.

Terug
Naar boven