- Waardering
- 34.342
Als je twijfelt overleg met je peut
Is je schouder weer n beetje stabiel?
Is al heel lang niet meer uit de kom gevlogen, eigenlijk sinds ik begonnen ben met liften. Peutje heb ik niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je twijfelt overleg met je peut
Is je schouder weer n beetje stabiel?

3 schijfjes op mn borst....Hoe had je dat gedaan die board press? Hulp gehad van iemand of..? Wel lekker aan het spelen met de bench zo![]()

Als het beestje maar een naam heeft@neet61 Alsnog aangepast...ik zit nog in de puldownmodus![]()

Dumbell BP (32,5) Speed Explosive
3 x 65
3 x 65
3 x 65
3 x 65
3 x 65
3 x 65
3 x 65
3 x 65
3 x 65
3 x 65 Pff onderschat
Auw!!
Precies zoals met myo reps. iets teveel gewicht en je gaat er spijt van krijgen.Ja die hakt er toch flink in te zwaar gepakt beter was 60-65% 1 RM 50kg was beter ipv 65
Verwisselbare 30mm dumbells wat een rekenwerk allemaal pfff Toch weer mooi 30 lifts
Volgende keer beter...

Precies zoals met myo reps. iets teveel gewicht en je gaat er spijt van krijgen.![]()
thnxs Marina
Beetje druk.... morgen neefje jarig... overdag.. avond naar kennissen... zondag wel vrij als het goed is maar mogelijk even naar mijn moeder... die voor het eerst alleen 12 dagen op vakantie is geweest. Maar die zie ik morgen ook.... Dus misschien ook wel niet.thnxs Marina
Beetje rustig dit weekend of ben je druk?

Op zich wel... alleen bij mijn neefje... zal zelf alles mee moeten nemen.. (zus wil geen rekening houden met allergieen.. vind ze teveel werk (ze heeft zelf overgewicht en een eetprobleem... dus ja....meestal staat er alleen komkommer en wortel enzo... ) Ik neem mijn noten wel mee...Wel leuke dingen allemaal
Lekker snoepen bij je neefje..
Knap van je moeder
Beetje basic treene
We hebben hier weer n jumper gehad
Een buitenstaander...n nichtje van n medebewoner 61 jaar
Wat een ellende....

das echt K... Brengt veel ellende en verdriet met zich mee... 
Lekker is dat.... notWe hebben hier weer n jumper gehad
Een buitenstaander...n nichtje van n medebewoner 61 jaar
Wat een ellende....

Eerst hard werken en daarna wat lekkers wahahalekker met de dumbels aan het slingeren geweest, dat was wel pittig, was het voor of na het taartje?
en 2.5 kg afgevallen![]()