- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Hoe doe jij de uitvoering? Rug bijna horizontaal en naar je heup trekken?Nie janken, knallen!
Beste Rows, bij dat gewicht voel ik vooral mijn biceps.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe doe jij de uitvoering? Rug bijna horizontaal en naar je heup trekken?Nie janken, knallen!
Beste Rows, bij dat gewicht voel ik vooral mijn biceps.
Nee ik leun met mijn hand en knie op een redelijk hoog bankje en heb mijn rug ongeveer 45 graden. Dan trek ik de dumbbell vanuit mijn schouders en rug omhoog en houd hem daar even vast. Ik probeer daarnaast wel mijn rug recht te houden (links en rechts gelijk) en mijn biceps uit de beweging te houden.Hoe doe jij de uitvoering? Rug bijna horizontaal en naar je heup trekken?
Begrijp je....je pakt biceps altijd mee hé daar ontkom je niet aan..Nee ik leun met mijn hand en knie op een redelijk hoog bankje en heb mijn rug ongeveer 45 graden. Dan trek ik de dumbbell vanuit mijn schouders en rug omhoog en houd hem daar even vast. Ik probeer daarnaast wel mijn rug recht te houden (links en rechts gelijk) en mijn biceps uit de beweging te houden.
I know maar met een beetje concentratie kun je het meeste wel uit je rug halen.Begrijp je....je pakt biceps altijd mee hé daar ontkom je niet aan..
voor je gevoel met je elleboog naar boven trekken en je onderarm slap naar beneden laten hangen, dat laatste lukt beter met strapsI know maar met een beetje concentratie kun je het meeste wel uit je rug halen.
Precies Neet.voor je gevoel met je elleboog naar boven trekken en je onderarm slap naar beneden laten hangen, dat laatste lukt beter met straps
Neee helemaal niet Rook......jij?
Jaaaa dat pompsetje is old skool Ron

Geen last maar ik doe ook geen wide grip. Thumbs on the knurling. Normal grip dus?
dit is 10x ene hand, en dan 10 andere hand toch?
Zekerssss
als in, als de temperatuur weer eens onder de 30 komt