AndroidHealthClinic

Bosco's log

Bezoekers in dit topic

* Het koste wel meer moeite...Mja!!
komt weer goed als de temperatuur weer een beetje gaat droppen.
ik kreeg zelf mijn 3x3 op de bench gisteren ook niet op de rit.
 
komt weer goed als de temperatuur weer een beetje gaat droppen.
ik kreeg zelf mijn 3x3 op de bench gisteren ook niet op de rit.
toch weer stiekum aan het trainen? :p
 
Ik ben de gehele dag zo lek als n mandje...met een kapotte koppakking haha ..ik zit hier achter mn ventilator met 29 binnen pffff
 
toch weer stiekum aan het trainen? :p
tussen de onderzoeken/behandelingen door pak ik nog wel mijn ub trainingen, al zit er weinig structuur in atm, lb gaat ff niet, er komt wel snel duidelijkheid over hoe nu verder, neuroloog was best nog optimistisch, dus zit ik al wel weer met een schuin oog naar een schema te kijken, maar als ik echt verder kan/wil met trainen moet het wel een beetje anders.
we gaan het allemaal zien.
 
Ik ben de gehele dag zo lek als n mandje...met een kapotte koppakking haha ..ik zit hier achter mn ventilator met 29 binnen pffff
Hier wordt het 31 onder het dak.... ik heb al ruim 3 wijnflessen op vandaag (met kraanwater :p )
 
tussen de onderzoeken/behandelingen door pak ik nog wel mijn ub trainingen, al zit er weinig structuur in atm, lb gaat ff niet, er komt wel snel duidelijkheid over hoe nu verder, neuroloog was best nog optimistisch, dus zit ik al wel weer met een schuin oog naar een schema te kijken, maar als ik echt verder kan/wil met trainen moet het wel een beetje anders.
we gaan het allemaal zien.
ik weet niet er allemaal speelt, hoef ik ook niet te weten, maar dat er een tegenslag was, was wel duidelijk, en nu dus een neuroloog.....
Ik hoop het beste voor je, en gewoon optimistisch kijken wat er WEL kan :)
 
Heavy (monday)

BP WU
20 x 20
10 x 40
10 x 60

BP
3 x 87,5
3 x 87,5
3 x 87,5
3 x 87,5

Skull-over
10 x 30
10 x 30
10 x 30
10 x 30

Floor Press
5 x 87,5
5 x 87,5
5 x 87,5
5 x 87,5

CGBP
5 x 75
5 x 75
5 x 75
5 x 75

BP Incline
10 x 52
10 x 52
10 x 52
10 x 52

Dislocations
25 x

Hanging knee Raises
22 x BW

Nice treen ging lekker...
 
juli 2018.jpg

Wintervachtje ook maar uitgedaan :p
 
goed man!!
al dat werk op je bench heeft wel een mooi resultaat.
hele beste armen ook :thumbup:
 
Die krasse knar mag trots zijn :thumb:
 
Back
Naar boven