- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Hij heeft gewonnen, dat is ook het enige wat ik heb meegekregen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft gewonnen, dat is ook het enige wat ik heb meegekregen

Ochtend, 4,7 km wandelen 7000 stappen 70' 🌫
UB
BP Barbell
20 x 20
5 x 40
5 x 60
1 x 80
1 x 97,5
1 x 96
3 x 8 x 80 Deadstop
Triceps, Dipping Bar
4 x 10 x BW + 5kg
Back
Chin Ups Wide Grip
2 x 15
Inverted rows
2 x 10
Delts
Side Laterals dumbell raises
3 x 12 x 9
Rear Delts Bent Over Reversed Flyes
3 x 12 x 9
Dislocations
25x
![]()
Maar jij toch ook? (hij zei "Meneer" tegen me!)
ff afstasten hoe die high frequency bench loopt, maar die 100 zit er nu ook wel in maar ik wil niet kapot gaan dus op @8gaat lekker op de bench, wanneer komt de 100 kg weer aan de beurt?
Vlak voor de champagne even piekenff afstasten hoe die high frequency bench loopt, maar die 100 zit er nu ook wel in maar ik wil niet kapot gaan dus op @8
maar 3-4/wk ff de 100 aantikken is een mooi doel

ik ben net bezig Neet, geef me wat meer tijd ok?

(maandag weer)Lekker hè met je eigen spulletjes

ja das zeker lekker, je voelt je er bijna schuldig over dat je lekker thuis kan trainen, ik sprak vanmiddag een paar gastjes die in zak en as zaten omdat de sportscholen weer dicht gaan, die hadden er echt de schurft over in.

BW exercises en weerstandsbanden is een mooie basisja das zeker lekker, je voelt je er bijna schuldig over dat je lekker thuis kan trainen, ik sprak vanmiddag een paar gastjes die in zak en as zaten omdat de sportscholen weer dicht gaan, die hadden er echt de schurft over in.
heb ze wat spulletjes aangeboden om thuis wat te doen ( paar haltersteunen, bankje, stangen en gewichten)
uurtje later stonden ze aan de deur, morgen ff brengen![]()