- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
ach n beetje variëren dat maakt het zeker zo leuk, deze treen de peesjes warm gemaakt haha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach n beetje variëren dat maakt het zeker zo leuk, deze treen de peesjes warm gemaakt haha

Netjes! Hoe doe je een negatieve bench, of had je een spotter?
die spotters / safetys in mn power rack zijn in hoogte verstelbaar, en daar stuiterd de barbell op, is dus net boven je borst...capich??
maar hoe krijg je een barbell die eigenlijk te zwaar is dan weer terug in het rek?die spotters / safetys in mn power rack zijn in hoogte verstelbaar, en daar stuitert de barbell op, is dus net boven je borst...capich??
in 2 keer, tillen aan het uiteinde dan til je maar de helft van het gewicht toch?maar hoe krijg je een barbell die eigenlijk te zwaar is dan weer terug in het rek?
Unloaden tot je hem kan dragen. Of gewoon sterker worden 🤣maar hoe krijg je een barbell die eigenlijk te zwaar is dan weer terug in het rek?
OK, maar dat werkt alleen als er een vrij kleine afstand tussen de safeties en de ophanghaken is. Dus heb je maar een heel kleine ROM, vind ik niet zo zinvolin 2 keer, tillen aan het uiteinde dan til je maar de helft van het gewicht toch?

en er eerst tussenuit kruipen, dat kan
Dan kan je lang wachten

geen half werk gewoon volledige ROM (jij onderschat mijn til en hijs activiteiten, )OK, maar dat werkt alleen als er een vrij kleine afstand tussen de safeties en de ophanghaken is. Dus heb je maar een heel kleine ROM, vind ik niet zo zinvol![]()

misschien wel ja

pittig veel benchwerk zo alles bij elkaarFrequency Bench Press 3/4 x wk
20 x 20
10 x 40
6 x 60
3 x 80
1 x 96 (speed)
BP Incline
8 x 60
5 x 70
4 x 85
3 x 8 x 75
ja elke x ff die 96 aantikken blijft wel leuk volgende week schijfje dr bij = 97,5
Spannend ....ja elke x ff die 96 aantikken blijft wel leuk volgende week schijfje dr bij = 97,5