- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
thnxs
Incline geskipt, nu het volume omlaag en de gewiggies omhoog
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnxs
ja klopt, ook voor mobiliteit voor je schouders, met een stok kun je meer rekken dan met een band, door een steeds smallere greepVraagje: ik neem aan dat je die dislocations voor shoulder health doet. Is dat vooral voor rotator cuff? En doe je die met band of een stok?
@7-8-9 pin press lang niet gedaan en das te merken
zelfs je onderugrussian twist heb ik ook weer opgepakt, deed hem eerst niet goed, maar is toch een goeie voor de romp mobiiliteit
9" hold

Wat bedoel je daar nou mee? 9 seconden vasthouden maar geen rep kunnen maken?
dat zijn negatives NeetWat bedoel je daar nou mee? 9 seconden vasthouden maar geen rep kunnen maken?
en hoe doe je negatives op de bench? Hoe krijg je die stang weer in het rek dan? Of moet je dat met een partner doen.
kan ook zonder partner, alleen bij de uiteinden van de barbell oppakken en terugleggenen hoe doe je negatives op de bench? Hoe krijg je die stang weer in het rek dan? Of moet je dat met een partner doen.
het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er nog steeds geen hout van. Heb je een filmpje of goed plaatje van hoe je dit doet?kan ook zonder partner, alleen bij de uiteinden van de barbell oppakken en terugleggen
Heb jij een plaatje of filmpje gezocht?het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er nog steeds geen hout van. Heb je een filmpje of goed plaatje van hoe je dit doet?

Dank je wel @neet61. Ik snapte de uitleg eerst ook niet en dacht... wacht wel ff.het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er nog steeds geen hout van. Heb je een filmpje of goed plaatje van hoe je dit doet?
volgende keer maar wat beter formuleren dan maarDank je wel @neet61. Ik snapte de uitleg eerst ook niet en dacht... wacht wel ff.
Op pinnen laten zakken was hij vergeten![]()
![]()