- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee zeker niet.....daarom wil ik ff n paar dagen wat beter eten en slapen/rustenniet ziek worden boss, das geen goede start van 2019

FIJNE JAARWISSELING!!
BLIJF GEZOND DAN KOMEN DE GAINS VANZELF!!![]()
Kunnen we wel gebruiken hé meis?yeahhhh knallend t jaar uit!!
op naar een gezond 2019 met gainzzzzz!![]()

thnxs ...nr 19 is in de maak
PUSHHH!!! (lijkt wel een bevalling .....ff wachthu nog!! hahaha)Over 9 maanden nieuwe PR op BP ever!thnxs ...nr 19 is in de maakPUSHHH!!! (lijkt wel een bevalling .....ff wachthu nog!! hahaha)

Het is ook een hele bevalling...thnxs ...nr 19 is in de maakPUSHHH!!! (lijkt wel een bevalling .....ff wachthu nog!! hahaha)

ik sta anders wel op springen hoor ..haha dus ik denk wel een beetje eerder ...ik denk wel volgende mnd al
9 weken dan maxik sta anders wel op springen hoor ..haha dus ik denk wel een beetje eerder ...ik denk wel volgende mnd al
eerst 5x5x95

Jazeker meis weet je dat nog?..enkele jaren terug voor het ongeval op 107,5kgje had toch ooit al boven de 100 kg gezeten?
Die pr evenaren bedoelde ik![]()

Je hebt t meermalen genoemdJazeker meis weet je dat nog?..enkele jaren terug voor het ongeval op 107,5kg![]()
Daarom zei ik je PR ever