- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt die hebben een aardige inpact jazeker...ben ook behoorlijk brak na de treen.....gelukkig maar 1x/wkDat is een beste training kerel. Opletten met je herstel wel. Die rest pauzes kunnen er aardig inkappen.
Bijna he?Het wordt een spannend jaar in jullie log........I see what you did there![]()

hahaha verdeelt over 2 dgn Neetje

sommige mensen lezen niet eens

Er valt ook zoveel te lezen hier op het forum..ik wil gewoon wel alles bijhouden hé?

haha was voor @neet61 bedoelt boss, zag hem in een ander log met dezelfde woorden reageren![]()

Met dit gewicht en de rustpauze is het wel te doen..Je gaat toch helemaal stuk op de bp met restpauzes?

Dat ken ik, en ook die fail gaat tussen je oren zitten.Die Fail scheelde echt niks @9,99....tja!! triceps verkoold![]()
Je moet ook echt in 1 keer doorrammen naar de 20Dat ken ik, en ook die fail gaat tussen je oren zitten.

Niet nadenken en gewoon doorknallen, echt iets voor mij.Je moet ook echt in 1 keer doorrammen naar de 20
Als je gaat pauzeren bij bv 16 bovenin...gaan de triceps het helemaal niet meer redden...dan duurt het te lang
In een korte tijd naar de 20 dus...tis-nie-anders....of-nie-dan
het duurt wel lang maar werkt wel hoor
Ik ben begonnen met 60 dacht ik ..zou ik moeten nakijken