- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik sluit af bij elke WO dus 3-4x/wk dus eigenlijk gewoon onderhoudenvind je de hanging knee raises niet leuk, dat je ze maar 1x doet en de rest 3 sets?

ja idd ..onderhouden dusalles bij elkaar een pittige lb training aan het worden boss

Ik ruik een PR aankomen volgens de calculators zit ik nu al daarop 1,2x50 =60 ongeveer 5 jaar geleden met BW 88

Nothing beats the smell of a pending PR... succes bosman!Ik ruik een PR aankomen volgens de calculators zit ik nu al daarop 1,2x50 =60 ongeveer 5 jaar geleden met BW 88
Goal 5x5x55 1,2x55= 66 nice![]()
thnxsNothing beats the smell of a pending PR... succes bosman!

Die heb ik nog bij niemand gezien....
Tja.....daar zal ik maar niks op zeggen, je begrijpt me toch wel

voor ohp en banken kloppen die calculators meestal wel aardig, dus je weet wat je moet doenIk ruik een PR aankomen volgens de calculators zit ik nu al daarop 1,2x50 =60 ongeveer 5 jaar geleden met BW 88
Goal 5x5x55 1,2x55= 66 nice![]()

Ik begrijp je wel, deze toch? Maar niemand doet ie volgens mij. Vind je het een fijne/nuttige oefening?Tja.....daar zal ik maar niks op zeggen, je begrijpt me toch wel![]()
ik heb helaas geen alternatief, activatie in Glutes, Quads en core dus die blijven we doen jaIk begrijp je wel, deze toch? Maar niemand doet ie volgens mij. Vind je het een fijne/nuttige oefening?
https://www.bodybuilding.com/exercises/kneeling-squat
Er ligt nog zoveel werk te wachtenvoor ohp en banken kloppen die calculators meestal wel aardig, dus je weet wat je moet doen![]()

zekers, maar het hoeft niet allemaal tegelijk, en het hoeft niet allemaal morgen, tijd zat

met gestrekte armen een bezemsteel vastpakken en je billen en je buik aantikken..en steeds smaller vastpakken