Fitness Seller

Bosco's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.602
ik kan me goed voorstellen wat er nog in je hoofd spookt...dat ben je zomaar niet kwijt :o
Het gaat nu al een stuk beter met me. Kon destijds het gejammer van sommige mensen niet echt goed hebben. Bij mij ging in die slechte periode gewoon alles door. Het werk, hardlopen, trainen, het gezin, etc...

• #1.606
Het gaat nu al een stuk beter met me. Kon destijds het gejammer van sommige mensen niet echt goed hebben. Bij mij ging in die slechte periode gewoon alles door. Het werk, hardlopen, trainen, het gezin, etc...
Als geen opgejaagd of onrustig gevoel hebt en goed kan ontspannen/prikkelbaar/kort lontje en het slapen goed gaat dan zal het zeker goed komen, meestal zijn dat de signalen dat er wat loos is

• #1.613
25-10
Ochtendcardio Crosstrainer weerstandsnivo 18 Duur 30' gem. hbm 117 Kcal 594 5,5 km
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ochtendcardio Crosstrainer weerstandsnivo 18 Duur 30' gem. hbm 119 Kcal 598 5,5 km
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WU OHP

Dislocations
25x

OHP
5x5x55 :lifter:

BP Wide Grip 3" Paused Speed
3x6x70

Skull Crusher T&G
3x10x45

Dips
3x8x BW
* van 3x5 naar 3x10

Chin Ups Wide Grip
10xBW
10xBW
10xBW
9xBW

Hanging Knee Raises
3x10

Beste OHP. Vandaag ging het bij mij niet zo best met de OHP. vaker last van de dag na het hardlopen.

• #1.615
Beste OHP. Vandaag ging het bij mij niet zo best met de OHP. vaker last van de dag na het hardlopen.
Ik was gisteren ook nog brak van het slechte slapen het afgelopen weekend, dus maar een extra rustdagje gepakt
vandaag ging het wel maar niet optimaal

misschien ook een extra dagje pakken? :)

Standje 18 is trouwens wel vet zwaar man LOL :P wel veel kcal verbrand

Terug
Naar boven