- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
thnxs Neet Traag maar gestaag

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnxs Neet Traag maar gestaag

jazeker goed gezien Rook!

De oudjes zijn meestal ook geen aanstellers.jazeker goed gezien Rook!
Vandaag weer n 4tje extra volgende wk ook en het voelde goed vandaag, ondanks de sorus in mn hoofd...heb je ooit hé?![]()
ik kan me goed voorstellen wat er nog in je hoofd spookt...dat ben je zomaar niet kwijt

Het gaat nu al een stuk beter met me. Kon destijds het gejammer van sommige mensen niet echt goed hebben. Bij mij ging in die slechte periode gewoon alles door. Het werk, hardlopen, trainen, het gezin, etc...ik kan me goed voorstellen wat er nog in je hoofd spookt...dat ben je zomaar niet kwijt![]()
Als geen opgejaagd of onrustig gevoel hebt en goed kan ontspannen/prikkelbaar/kort lontje en het slapen goed gaat dan zal het zeker goed komen, meestal zijn dat de signalen dat er wat loos isHet gaat nu al een stuk beter met me. Kon destijds het gejammer van sommige mensen niet echt goed hebben. Bij mij ging in die slechte periode gewoon alles door. Het werk, hardlopen, trainen, het gezin, etc...
is een lekker rijtje zo.
Nu gaat het slapen weer goed.Als geen opgejaagd of onrustig gevoel hebt en goed kan ontspannen/prikkelbaar/kort lontje en het slapen goed gaat dan zal het zeker goed komen, meestal zijn dat de signalen dat er wat loos is
een ouwe diesel he?

ja vind ik ook.....
Ik ben jaloers op je.....maar ik gun het je zeker wel hoor Rook!

Klopt dat hoor ik vaker, mijn baas zei dat ook geen sneltrein maar een diesel....een DD (DoorDouwer)

Ik was gisteren ook nog brak van het slechte slapen het afgelopen weekend, dus maar een extra rustdagje gepaktBeste OHP. Vandaag ging het bij mij niet zo best met de OHP. vaker last van de dag na het hardlopen.

Wat zeg je dan nou voor iets raars!?

ja dat klinkt wel heel soft hé? nu je het zegt ik schrik er zelf van
hoe lul ik me hier nu uit 

Uitvoering was niet optimaal dus nog ff niet te snel, wel verhogen met minder volume....5x3
hou er wel van hoe je dat rustig opbouwt allemaal....