MuscleMeat

Bosshogg's Powerlifting Log

Bezoekers in dit topic

Mooie grind pik, gefeliciteerd !
Niet te veel afvallen, nu kan ik niet meer zeggen : Ja maar jij bent zwaarder :p
 
Hoe pak je het cutten aan momenteel dan?
 
Hoe pak je het cutten aan momenteel dan?

Weinig eten

ontbijt
80 gram havermout
+- 200ml melk
500 gram kwark

dan meestal tussendoor nog 2 krentenbollen met kaas

Bak macaroni

Avond eten

Wheyshake met 2 scoops

500 gram kwark

Maar die bak macaroni wisselt nog wel eens want af en toe is er niks of is er pasta. Soms ook een proteine reep van xxl nutrition
 
Je eet geen carbs na je training?
 
Je eet geen carbs na je training?

Niet echt, alleen wat er dan in de volle melk en whey zit

Eet af en toe wel eens wat tijdens de training
 
goed dat je ook tijdens je cut gewoon nog sterker word op de bank

sweet gains
 
#front squat
130 x 2
150 x 2
160 x 2
160 x 1
150 x 1

#paused bench
105 x 5
105 x 5
105 x 5
105 x 5
105 x 5
105 x 5
105 x 5

#sumo deadlift
245 x 3
245 x 3
245 x 3


mwah front squat voelde niet zo goed aan, veel spierpijn nog in mijn quads. Geen last van mij heup dit keer. Zondag weer eens proberen te squatten
 
veel plezier volgend weekend http://www.youtube.com/watch?v=XIhGxx93dqM hier alvast wat lyrics

Ik hoop dat het meevalt. De winkels waren igg wel open


#squat
200
210 x 2
210 x 2
210 x 2
210 x 2

Durfde nog niet helemaal hard te zakken vanwege mijn heup. Ik had er wel veel minder last van dan eerst.

#1 board bench
127.5 x 3
127.5 x 3
127.5 x 3
127.5 x 3
127.5 x 3

Ging hard deze keer. Archen ging ook wat beter.

#reverse band bench
140 x 3
150

#deadlift
220
260
285 x 2 PR
260 x 3

Deadlift staat op video, ben nu alle videos van vandaag aan het monteren
 
Goeie ark pr
 
Zieke deads! :D
 
Hoe ga je dit specifiek aanpakken? Welke oefs :o?

Denk wat extra snatch grip deadlifts voor bovenrug

Voor lockout moet ik nog even kijken
 
lijkt alsof die deadlifts technisch wat minder zijn dan eerst. Hij hangt wat ver van je af bij het uitstrekken en lijkt alsof je puur je rug wil uitstrekken ipv je heupen naar voren duwen. Natuurlijk ben jij wel de sterkere deadlifts hier maar kijk maar of je dr wat aan hebt
 
lijkt alsof die deadlifts technisch wat minder zijn dan eerst. Hij hangt wat ver van je af bij het uitstrekken en lijkt alsof je puur je rug wil uitstrekken ipv je heupen naar voren duwen. Natuurlijk ben jij wel de sterkere deadlifts hier maar kijk maar of je dr wat aan hebt

Bij de tweede rep was de startpositie wat minder, de eerste rep ging voor mijn gevoel wel goed.

Heb eigenlijk nooit extra dingen voor mijn glutes gedaan omdat die altijd al redelijk sterk waren. Misschien daar eens een hoop extra voor doen als ik wil dat mijn deadlift een stuk omhoog gaat.
 
Back
Naar boven