XXL Nutrition

Bosshogg's Powerlifting Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.501
#squat
170x5x3

#paused bench
120x2
110x3x3

#deadlift
260x2x2

Rustig aan gedaan, voelde de training van dinsdag nog in mijn rug en triceps

• #3.502
#squat
210
222.5
222.5
200x2

#paused bench
122.5
132.5
132.5

Matige training vandaag, alles ging moeizaam. Deadlift maar tot 180 gedaan want mijn rug was al helemaal gaar

Was afgelopen week al ziek geweest maar voel mij nu weer ziek worden

• #3.503
na een paar dagen chillen op het Ek mag ik dan eindelijk ook gaan liften. Voor mij is er een grote kans dat ik een medaille pak op de deadlift.

dinsdag ochtend om 09:30 nederlandse tijd begint mijn groep.

live te volgen via goodlift.info/live.php

gewicht zit stabiel rond 92.5 dus dat komt wel goed.

goed geluk baashaag

kan helaas niet live volgings

Succes morgen, ik heb nu al zin om die livestream te kijken. Damn.

succes man!

wekker staat.

Succes man, ik kijk uit naar je lifts!

• #3.508
bedankt mannen

even een snel verslag

squat 222.5 opener alleen gehaald. knieen kwamen naar voren 2de beurt en 3de beurt ging ik alle kanten op

bench 130 ook alleen opener. voelde al kut aan bij opwarmen. 135 zat geen beweging in, deed alleen maar pijn in mn triceps

deadlift
280
295
302.5 voor goud

dit ging wel goed zoals bijna altijd. goed kunnen opfokken voor 302.5 die achteraf niet eens voor goud zorgde. de rest ging voor 300 maar niemand trok dat.

bij het ontbijt t*ring veel fruit en jam gegeten, daarna kapot gegaan van de sugar rush. had er bij bench opwarmen wat last van.

Gefeliciteerd met goud V

King of the deadlift.

Heb al je beurten kunnen zien, jammer dat je squat en bench (weer) niet zo goed gingen.

• #3.511

dank u

Hopelijk op WK weer voor een medaille

King of the deadlift.

Heb al je beurten kunnen zien, jammer dat je squat en bench (weer) niet zo goed gingen.

Moet daar echt eens wat aan gaan doen. Squat totaal anders op wedstrijden dan in training.

#squat
100x10x4

#bench foamroller
90x6x6

#candito squat
60x10x4

#good morning
60x8x4

#pull up
bwx8x5

Licht begonnen vandaag. Bij squat eens geprobeerd om weer wat sneller in de hole te zakken, zodat ik er wat meer uit veer. Ook bezig met wall squats om rechter op te blijven en minder mijn knieën naar voren te laten komen.

Als je isotone sportdrank drinkt (kan je ook zelf maken door 6-8gr suiker per 100ml water toe te voegen) tijdens de wedstrijd krijg je misschien niet zo'n last van die sugar rush. Omdat het vloeibaar is en dezelfde osmolaliteit heeft als je lichaam wordt het heel snel opgenomen. Als je een dipje aan voelt komen kan je dat drinken zodat je weer wat energie hebt

Wel nette lifts btw

• #3.513
Als je isotone sportdrank drinkt (kan je ook zelf maken door 6-8gr suiker per 100ml water toe te voegen) tijdens de wedstrijd krijg je misschien niet zo'n last van die sugar rush. Omdat het vloeibaar is en dezelfde osmolaliteit heeft als je lichaam wordt het heel snel opgenomen. Als je een dipje aan voelt komen kan je dat drinken zodat je weer wat energie hebt

Wel nette lifts btw

Bedankt

Had nu wat bcaa om te drinken tijdens de wedstrijd. Misschien volgende keer een wat isotone proberen of zoals je zei met suiker in wat water. Merk dat ik al veel moeite heb om iets anders dan water te drinken tijdens wedstrijden. Soms dronk ik nog wat aquarius.

Voor de volgende wedstrijd moet ik eigenlijk precies meenemen wat ik in training ook eet en drink. Nu ging ik meestal een flinke maaltijd eten na het inwegen terwijl ik bij mijn zwaarste training op zondag alleen wat havermout als ontbijt eet.

#squat
150 x 6 x 6

#paused bench
100 x 6 x 6

#block pull
220 x 5 x 2

Alles voelde nog stijf aan en ik had overal spierpijn. Ook gisteren bij de fysio geweest die een aantal diengen recht heeft gezet. Mijn elleboog blessure is wel al zo goed als over, zolang ik maar niet vol kracht mijzelf onder de halter ram bij mijn set up.

• #3.514
#squat
160x5x3

#high bar squat
140x4x3

#paused bench
110x3x5

#Slingshot bench
120x5x3

#bent over row
80x8x4

Rustig opbouwen naar het WK toe

De s van slingshot is met een hoofdletter terwijl de rest van de oefeningen met een kleine letter begint. Pls adjust.

• #3.517
#squat
170x3x4

#high bar squat
130x8x2

#paused bench
100x6x4

#quarter bench
60x10
80x10

#deficit deadlift
220x4x3

#good morning
70x8x3

Vandaag mijn squatschoenen vergeten dus moest op mijn all stars squatten. Voelde niet slecht aan. Eens een paar sets per week zo proberen, misschien komen mijn knieen met een platte zool minder naar voren onderin.

Bench was wel bout op platte schoenen, arch was gelijk minder.

Hoe kun je nou minder dan niet archen?

Met die schoenen ga je WEER een extra variabele aanbrengen in je training. Doe dat nou gewoon eens even een poosje niet man.

• #3.520
Met die schoenen ga je WEER een extra variabele aanbrengen in je training. Doe dat nou gewoon eens even een poosje niet man.

"Veel variatie geeft altijd een PR als traktatie" - B. Osshogg Europees kampioen deadlift jr -93kg

#squat
140x6x4

#paused bench
90x3x5

#chin up
bw+10x5x5

#romanian deadlift
140x8x3

#JM press
60x10x4

Terug
Naar boven