Fitness Seller

Bosshogg's Powerlifting Log

Succes pik !

baas

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.423

Bedankt

Hnnng

Kampioen geworden in de -105 junioren klasse

Was een geared wedstrijd maar ik deed RAW mee

mijn beurten waren als volgt

bw 102,3kg

squat

195
205
215 PR

bench

110
120
127,5 no lift

deadlift

260
270
280 gleed bovenin uit mijn handen anders was het een nieuw record

364,9 wilkspunten

Video verschijnt morgen ergens

Volgende maand bij het Open NK Raw deze lifts weer proberen te verbreken

Congrats Champ !

hnnnng 364.9 ruwe wilks punten.

moet je natuurlijk wel je sig aanpassen. Bosshogg: nederlands kampioen powerliften

hard, heel hard.

Gefeliciteerd met je eerste plaats kerel! Nette lifts!

goed gedaan, zonde van de deadlift wel :( had ik je gegund

• #1.430

Bedankt

hnnnng 364.9 ruwe wilks punten.

moet je natuurlijk wel je sig aanpassen. Bosshogg: nederlands kampioen powerliften

Bosshogg: Nederlands kampioen junior dikz*k

Hard

Super goed gedaan :) Jammer alleen van je deadlift maar je heb wel je eerste wedstrijd gewonnen :D
Nicee je squat ook!

Jaa de dag na mijn verjaardag!

Dan zou ik als cadeau wel wat PR's zetten dan

Gefeliciteerd met je eerste plaats kerel! Nette lifts!

Bedankt

goed gedaan, zonde van de deadlift wel :( had ik je gegund

Was een beetje een hitch wat ik had dus ookal was het gelukt dan was die waarschijnlijk afgekeurd. Maar wel raar dat mijn grip faalde, terwijl ik al heel lang geen deadlift daar op gefaald heb.

Super gedaan! Inderdaad erg jammer van die laatste deadlift, het zag er wel spectaculair uit vanuit de zaal trouwens :P Pardeep, de scheids, schrok er behoorlijk van haha

tymen is ook een super coach, dus kon niet anders he ;)

• #1.432
Super gedaan! Inderdaad erg jammer van die laatste deadlift, het zag er wel spectaculair uit vanuit de zaal trouwens :P Pardeep, de scheids, schrok er behoorlijk van haha

tymen is ook een super coach, dus kon niet anders he ;)

Hij was ook aan het mireren toen ik mijn openingsbeurt door gaf

Voelde bovenin mijn hand al een beetje weg glijden, dacht al "als ik hem uitlock glijd die er uit"

Achja, het Raw deadlift record is 277,5kg dus dan heb ik weer een kans op de 280

Super hard Gefeliciteerd man! Dat deadlift recordje pak je wel nog! Hehe, baas ook: het was een geared wedstrijd maar ik deed raw mee, spel gewonnen natuurlijk!

Genoten vandaag maat.
Die 280 was jammer en erg close.
Maar gewoon een superwedstrijd gedraaid en het is toch prachtig om te kunnen zeggen dat je Nederlands kampioen junioren bent man.
Geniet er zelf ook nog maar ff van

Moeten we nu allemaal een week naar Spanje??

Top man!! Over maandje die 280 gewoon knallen ;)

Was een goede wedstrijd en jammer van die 280. Vond het nog dat je behoorlijk ver kwam na die 2e beurt.

Weet trouwens niet of je volgende maand ook officiële NR's kan zetten. Is geen echt NK natuurlijk, wat tijdens de Flex Cup is.

• #1.438
Genoten vandaag maat.
Die 280 was jammer en erg close.
Maar gewoon een superwedstrijd gedraaid en het is toch prachtig om te kunnen zeggen dat je Nederlands kampioen junioren bent man.
Geniet er zelf ook nog maar ff van

Volgend jaar weer meedoen en hopelijk weer winnen en wel records zetten

Moeten we nu allemaal een week naar Spanje??

Je mag mee hoor, best mooi daarzo

Top man!! Over maandje die 280 gewoon knallen ;)

Hoop het. Nu meer focussen op mijn borst hooghouden. Nu bolt mijn bovenrug nog wanneer het gewicht net los komt, waardoor lockout moeilijker wordt.

Was een goede wedstrijd en jammer van die 280. Vond het nog dat je behoorlijk ver kwam na die 2e beurt.

Weet trouwens niet of je volgende maand ook officiële NR's kan zetten. Is geen echt NK natuurlijk, wat tijdens de Flex Cup is.

Bedankt. In training kwam 280 maar een klein stukje los, dus nu al een hele vooruitgang.

Jammer dat het bij dat open NK niet kan. In December moet het wel lukken.

Soo die 280 was echt close.
Nice filmpje hoor :)

Terug
Naar boven