XXL Nutrition

Boto's log '09

• Topic Starter Topic Starter
Training 20/02 :

Fullsquat
5x46
5x53
5x60
5x70
5x80 (moest 76 zijn maar ging zo lekker, geen moeite mee... 110 parallel zit er denk ik weer bijna in)

Bench
5x66
5x66
5x66
5x66
5x66

Row
5x53
5x53
5x53
5x53
5x53

Barbell Curls
8x35
8x35
8x35

One Arm Scott Curls
8x12
8x12
8x14

Triceps Pushdowns
10x52,5
8x30 (overgeschakeld op andere machine die normaal gebruikt wordt voor rugoef., zat max stack op zo'n technogym :rolleyes:)
8x35

Bench Dips (close grip)
15xBW
8xBW+20

Squats lekker explosief uitgevoerd, kon echt heel diep gaan en weer mooi omhoog knallen zonder te stuiteren.
Bench geen moeite mee ntr, lekker wijd uitgevoerd. Merk wel altijd dat mijn linkerborst net dat ietsje meer werk lijkt te doen, teminste zou lijkt het als ik stilstaan bij hoe de spieren voelen tijdens de uitvoering.
Rows heel strikt uitgevoerd maar vroeg me af hoe breed jullie rows doen? Persoonlijk ietsje minder breed dan met de pink aan het ringetje van de bar als iemand dit begrijpt. Ruim voorbij schouderbreedte zeg maar, met de onderarm een iets grotere hoek dan 90° ten opzichte van de bovenarm.

Had nog enorm veel energie over ondanks datk wat k*t loop de laatste dagen dus ipv 1 oef. voor bi- en triceps maar gelijk 2 gedaan, tenslotte is het toch nog rustig trainen en heb ik nu 2 dagen rust.

Denk dat ik deadlift (hier zat ik ook al 4kg te veel te doen deze week en had nog overschot...) en squat lichtjes ga opvoeren met 5kg op 5RM PR.

Goed getraind, mooi dat je 80 kg deed op de full squat i.p.v. 76!

Lekkere trainingen..wat is alleen de gedachte achter zoveel setjes met 1 bepaald gewicht?

Ik voer de rows meestal met een close grip uit(beide handen net na het gladde gedeelte). Maar een beetje varieren kan geen kwaad, maar ik denk dat je wel meer gewicht kunt pakken als je ze close grip doet.

Goed getraind, mooi dat je 80 kg deed op de full squat i.p.v. 76!

Bedankt. :) Denk dat de 90 er zelf al had ingezeten. Heb schema aangepast en 5RM max is nu zogezegd 85. Wil toch nog oppassen omdat ik tenslotte 3x/week squat. Nieuw broekje van onlangs begint al wat krap te zitten.

Lekkere trainingen..wat is alleen de gedachte achter zoveel setjes met 1 bepaald gewicht?

Bill Starr. :) 1x/week (voor squats 2x) doe je een vast gewicht 5 sets 5 herhalingen en de andere keer ga je opbouwen. Bij deadlift doe je gewoon altijd hetzelfde.

Ik voer de rows meestal met een close grip uit(beide handen net na het gladde gedeelte). Maar een beetje varieren kan geen kwaad, maar ik denk dat je wel meer gewicht kunt pakken als je ze close grip doet.

Hmm bedankt. Ik ga het zeker eens proberen maandag met close grip. En ga je echt met de stang tot vlakbij (minder dan 5 cm) je lichaam? Dat doe ik wel maar zag het al anders ook...

5RM van deadlift ook aangepast. Zal ik wel nog moeten aanpassen want nu zou ik pas na 10 weken op 150kg moeten zitten met 1 rep maar uit ervaring weet ik dat die makkelijk op 160+ kan zitten tegen dan.

Training 20/02 :

Fullsquat
5x46
5x53
5x60
5x70
5x80 (moest 76 zijn maar ging zo lekker, geen moeite mee... 110 parallel zit er denk ik weer bijna in)

Bench
5x66
5x66
5x66
5x66
5x66

Row
5x53
5x53
5x53
5x53
5x53

Barbell Curls
8x35
8x35
8x35

One Arm Scott Curls
8x12
8x12
8x14

Triceps Pushdowns
10x52,5
8x30 (overgeschakeld op andere machine die normaal gebruikt wordt voor rugoef., zat max stack op zo'n technogym :rolleyes:)
8x35

Bench Dips (close grip)
15xBW
8xBW+20

Squats lekker explosief uitgevoerd, kon echt heel diep gaan en weer mooi omhoog knallen zonder te stuiteren.
Bench geen moeite mee ntr, lekker wijd uitgevoerd. Merk wel altijd dat mijn linkerborst net dat ietsje meer werk lijkt te doen, teminste zou lijkt het als ik stilstaan bij hoe de spieren voelen tijdens de uitvoering.
Rows heel strikt uitgevoerd maar vroeg me af hoe breed jullie rows doen? Persoonlijk ietsje minder breed dan met de pink aan het ringetje van de bar als iemand dit begrijpt. Ruim voorbij schouderbreedte zeg maar, met de onderarm een iets grotere hoek dan 90° ten opzichte van de bovenarm.

Had nog enorm veel energie over ondanks datk wat k*t loop de laatste dagen dus ipv 1 oef. voor bi- en triceps maar gelijk 2 gedaan, tenslotte is het toch nog rustig trainen en heb ik nu 2 dagen rust.

Denk dat ik deadlift (hier zat ik ook al 4kg te veel te doen deze week en had nog overschot...) en squat lichtjes ga opvoeren met 5kg op 5RM PR.

Dat was de warming up, goeie log btw.

Maar is dit nou wel echt een log of toch meer een blog:roflol:

Laatst bewerkt:
Dat was de warming up, goeie log btw.

Maar is dit nou wel echt een log of toch meer een blog:roflol:

Ga je overal irritante k*topmerkingen op mijn posts gaan geven klaasje? Waarom je trouwens pas een dag na je post een edit uitvoert is mij ook een raadsel, kreeg je opeens een ingeving? Denk dat het chatgehalte hier wel nog meevalt, en moest je het niet weten, je zit op een forum, een strikt log zul je hier dus nooit tegenkomen. :sukkeltje:

Deze morgen nuchter op de weegschaal 80kg. 4,6kg erbij dus al op ruim 3 weken. Sta wat voller met vocht en vet. :D
Net terug van de tandarts en mag nog 4x terug. Volgende week 1 tand laten trekken (die nu half gevuld is en waar zenuw uit is getrokken?). Moet antibiotica en kan een paar dagen last hebben om te eten. Veel toch proberen zoveel mogelijk binnen te proppen. :mad:

Straks gaan trainen :banana:

Training vandaag 24/02 :

Fullsquat
5x76
5x76
5x76
5x76
5x76

Benchpress
5x46
5x52
5x60
5x68
5x75

BOR
5x36
5x50 (36 was mij toch iets te licht om daarna maar 44 ofzo te nemen)
5x54
5x60
5x64

Dips
20xBW
12xBW
8xBW

Straks is "vandaag" geworden. Had amper iets gegeten en tandpijn dus had er echt geen zin in en dat was vandaag ook zo ongeveer het geval al was het al een pak beter. Toch veel te tam om hard te knallen. Na 20xBW dips zwarte vlekjes, die laatste bor was ook al best lastig. Bench en squat geen problemen, squat wel niet extra verhoogt naar 80kg, te vermoeid.

Lekker getraind weer BoTo, stevige fullsquat al!

Lekker getraind, even een vraagje, Ben je 'op' NA de 5 sets?
Mvg

Bedankt.

Nee dan ben ik totaal niet 'op'. Vandaag wel wat maar dat ligt eerder aan voeding, tekort aan slaap en ongemakken. ;)

Tandpijn al wat over? Dan kan je nmlijk weer die 80KG full skwatten ;)

ik lees ook mee vanaf nu :p

Tandpijn al wat over? Dan kan je nmlijk weer die 80KG full skwatten ;)

Tandpijn bijna volledig over ja. :)

Moet wel dringend weer gaan eten want vanaf maandag wrs weer een paar dagen last. :o
Verleg de training van normaal vandaag naar morgen en de training van vrijdag naar zaterdag zodat ik mijn dag rust blijf behouden.

Lees gerust mee Robke. :D

Goed bezig.
Persoonlijk pak ik de BOR ook met mijn pink iets naar het midden van het ringetje. Maar heb eigenlijk wel het idee dat het dan meer rear delts row wordt. Dus ga hem denk ik ook wat smaller pakken.

Training 18/02 :

Fullsquat
5x66
5x66
5x66
5x66
5x66

Deadlift
5x120 (moest normaal pas op 112 zitten :rolleyes: eerste set ging best lastig maar was nog niet erg "warm gelopen")
5x120
5x120
5x120
5x130 (kon het niet laten, het was tot mijn verbazing ook gewoon makkelijk)

Military Press
5x47
5x47
5x47
5x47
5x47

Chin ups
10xBW normal grip
8xBW wide grip

Derde set chins was maar gepruts omdat ik me heeel hard moest haasten om op tijd te zijn voor de les dus sit-ups kwamen er al helemaal niet van, maar die doe ik gewoon zometeen nog. ;)
Fullsquat was best lastig na al dat gek*t, merk wel dat mijn slechte voeding hier een grote rol in speelt en het feit dat er iemand van school even mee kwam kijken en ik geen muziek had deed me ook weinig goeds.
Deadlift ging in het begin best lastig omdat ik al 8kg boven mijn schema zat maar bij de 5de set was 18kg extra ook gewoon geen probleem, 1RM zal ondertussen al terug op 1x145-150 zitten denk ik, dat was het doel geweest volgens het schema maar zoals voorspelt knalt die gewoon heel hard omhoog, zelf met zo'n dergelijke rust en voeding.
Vanaf volgende week zit ik weer bij mijn pa voor enkele weken, waar ik altijd net dat ietsje meer zin heb om hard te knallen, het zal de goed gevulde koelkast daar wel zijn... :o Een mooi moment om voeding en rust weer wat beter te krijgen zodat ik netjes boven die 80kg blijf.

coowl! ik ga jou volgen :) ben benieuwd naar je progressie.
Met dat programma train ik ook nog steeds 3x per week als basis.

nette rug + triceps man!!

cheers

Lekker weer BoTo!

Training 28/02 :

Fullsquat
5x50
5x56,5
5x64
5x70
5x80

Bench
5x70
5x70
5x70
5x70
5x70

Row
5x55
5x55
5x55
5x55
5x55

Biceps curls (dumbbells)
8x14
8x16
8x18 (laatste twee reps beetje gecheat)

One Arm Triceps Extension (dumbbells)
8x10
8x12
6x14 (laatste twee reps beetje geholpen met vrije arm)

One Arm Scott Curls (dumbbells)
8x14
8x14
8x16

Triceps Pushdowns (dumbbells)
10x52,5
8x30 (andere machine, normaal gebruik is voor pulldowns)
8x35

Ging vlotjes, een uurtje getraind. Werd een beetje aangegaapd door drugverslaafden (was zo'n instelling op bezoek ??? het zal wel door mn brutal bench en curls geweest zijn :rolleyes: ) maar verder van niemand last gehad. :D Woog deze morgen 78,2kg nuchter. Een beetje gedaald maar dat zal serieus wat vocht zijn en de slechte voeding van de laatste week maar dat is geen probleem, zo blijf ik met beide voeten op de grond en weet ik dat ik goed droog en zonder teveel vocht vast te houden nog even van de 80kg af zit.

coowl! ik ga jou volgen :) ben benieuwd naar je progressie.
Met dat programma train ik ook nog steeds 3x per week als basis.

nette rug + triceps man!!

cheers

Bedankt. Triceps is best zwak hoor, moet echt serieus wat massa op komen, voornamelijk in de breedte. Maar triceps kan net zoals kuiten imo nooit groot genoeg zijn, laat dat nu net twee slechte spiergroepen van me zijn.

Laatst bewerkt:
Hoe lang ben je eigenlijk?

Terug
Naar boven