AndroidHealthClinic

Boto's log '09

ik heb alleen de laatste training bekeken , nu iets meer , ik zie idd dat je veel afwisseld , is goed imo - dat verhaal t.a.v kracht/energie heb dat constant of alleen gisteren

• Topic Starter Topic Starter
Nee heb het niet constant. Woensdag bv bij deadlifts en MP's was ik wel out na alles.

Maar denk eraan mss binnen een week ofzo eens maar 2 dagen (di en woe) te trainen ipv 3 maar dan keihard zodat ik nog eens echt afzie. Een dagje van 50+ reps deadlifts en squats bijvoorbeeld.

toch moet je goed stuk kunnen gaan met die drie oef , zijn nl niet de minste

Een ode aan groteman9, zodat ik toch nog stuk kon gaan (en omdat ik wel eens zin had in een knaltraining die me deed duizelen) :

Training vandaag 09/03 :

Opzet : iets helemaal anders, de gewone bill starr training met wat extra's, wou nog eens knallen en kon me niet meer beheersen.
Voeding : k*t! 2 maaltijden pre workout om 2uur :rolleyes:
Rust : 5u30 -> vanacht dringend in te halen

Fullsquat
10x60 (opwarming, half en half fulls en parallel :p)
5x85
5x85
5x85
5x85

Horizontal leggpress (Technogym machine) volledige beweging, no quarterpussy-movements
8x260 (fullstack)
8x260 (buuuurn...)

Fullsquat
15x60
15x60 (BOOOEM ! :D goddamn, eten lag er bijna uit en rugje kreeg het zelf lastig vanaf rep 12)

Benchpress
5x50
5x60
5x70
5x76
5x80

BOR
5x48
5x60
5x64
5x70
5x74 (haha wat ging dit nog lekker vlot)

Dips
25xBW (!!! nieuw REP PR, wel snelle uitvoering maar netjes diep)
18xBW (laatste twee beetje gecheat)

Standing Calve Raises (smith)
30x40 (deed pijn aan mn platvoeten :( wel goeie burn)
20x50
15x55

Leg press calve raises
15x80
15x100
15x100 (weeral serieus pijn aan platvoeten)

Fullsquats was altijd maar heel nipt dus eens knalhard aangepakt met de 2 andere oefeningen voor de afwisseling, woensdag doe ik géén squat.
Benchpress geen pijn meer in elleboog, 5x80 ging al redelijk. BORs gingen to easy, mijn rug wordt zeer snel sterker blijkbaar. Dips leuke PR, al wordt ik wel wat ongeduldig omdat ik niet weet of mijn bestelling al is aangekomen bij mijn ma (waar ik pas binnenkort weer naar toe ga) en ik dus nog geen weighted dips kan doen. Calve raises deden meer pijn in mn voeten dan dat ik ze voelde in mn kuiten zoals gewoonlijk, kan dat iets te maken hebben met (extreme) platvoeten? Ik kan ook niet zwaar gaan of zo bij deze oefeningen zonder dat de steken te pijnlijk worden.
Voelde me na de training intens gelukkig omdat ik zo lekker had kunnen knallen, ontroerd en aangedaan keerde ik tevreden naar huis terug op een vrouwenfiets met flinke tegenwind. :roflol:

zo een voldane training , en zo hoort het ook - goeie gewichten man

Bedankt. ;) Hoop dat het deadliften wat gaat woensdag, flink hard aangepakt die benen, maar ging sowieso niet even zwaar als vorige week gaan. Beetje uitkijken met overtraining en vroeger naar bed vanavond, een hele week op rij ten vroegste om 2u erin is wat te laat.

ja want vergis je niet de deadlift gaat erin hakken , dus rust is heel belangrijk bij dit soort trainingen

Lekkere training gozer! Alleen fix je voeding wel beter;)

Training 11/03 :

Chin-ups (opwarming)
8xBW
8xBW

Deadlift
5x130 (had me vergist, moest 4 kg zwaarder :o)
5x134
5x134
5x134
5x134

Military Press
5x50,5
5x50,5
5x50,5
5x50,5
5x50,5

Chin ups
18xBW normal grip (begint aardig aan te tikken)
12xBW normal grip
8xBW wide grip (wijdte van het powerrack zelf, kon er niet aan :D)

Seated Shoulder presses (smith)
12x30 (snelle explosieve bewegingen)
10x40
6x45

Zoals gezegd geen squats gezien de training maandag. Deadlifts gingen vlotjes en MP ging beter dan alle trainingen ervoor, 5x5x50,5 kan wel eens een setsrep PR zijn. Hopelijk binnen enkele weken 3x60. :cool:
Chin ups weer lekker vlotjes. Net zoals bij de dips maandag gewoon eerste set gemax'ed en dan de laatste 2 sets eruit geperst. Heb in de smith nog een extra oefening gedaan voor schouders/ bovenkant borst omdat ik (zeker gezien ik geen squats moest doen) nog barstte van de energie en voorkant schouders sowieso wel wat achterlopen.
Mn sportfood-pakje is eindelijk toegekomen dus volgende training die riem (en mogelijks straps, al heb ik nog geen gripproblemen :p) eens testen.

Voeding begint te beteren. :o Vanaf volgende week maandag trouwens nog eens creatine gebruiken, heb hier nog een overschotje staan. Sta nu best droog op 79,5-80,5 want je ziet mn buitenste obliques (die buikspieren naast de gekende "sixpack"-buikspieren) terug, dus met creatine en beterende voeding moet ik binnenkort de 82 wel eens gaan aantikken.

Nette training! :thumb:

Lekker bezig bro!! Vooral die deadlifts ben ik stikjaloers op!!

Zodra je aan creatine gaat weer keihard de gewichten verhogen he!!Haal eruit wat er daar inzit!!

Bedankt beiden.

Ik begin al te dromen van die 4x20 aan elke kant van de bar ja. :D

Geen training vandaag, net een uurtje wakker (katabool nachtje gehad...) en straks tandje laten trekken wellicht. Hopelijk kan ik morgen trainen...

tandje laten trekken? Waarzo? Tandarts? Zo laat nog? :S

tandje laten trekken? Waarzo? Tandarts? Zo laat nog? :S

Had een afspraak om 19u, valt wel nog mee toch?

Uiteindelijk toch besloten om de tand via een verdere wortelkanaalbehandeling te sparen, althans de eerste jaren moet dat zeker nog lukken. Voordeel voor het trainen is natuurlijk dat ik goed kan blijven eten de komende dagen. :D Wijsheidstanden ga ik alle 4 in de zomer tijdens "rustperiode" eens onder narcose laten trekken, wil er dan asap vanaf zijn. :o

Deze morgen niet kunnen trainen, had andere verplichtingen. Helaas dus eerste training gemist sinds 6 weken of zo. Maandag dan maar keihard beginnen aan die 3-reppers. 3x3x88 fullsquat wordt al zwaar, de rest zal best vlotten en ook de assistance blijf ik doen.

Dit weekend terug eens beginnen aan creatine. Iemand een idee of opladen met 5-10gr nodig is voor een paar dagen of hou ik gewoon 3-5gr aan?

In welke gym train je nu?

train nu in [Link niet meer beschikbaar] maar wil binnen een paar maanden naar [Link niet meer beschikbaar] waar ze ook powerlifting-wedstrijden doen enzo. Mijn huidige gym valt wel mee, buiten de dumbbells tot 24kg waarmee ik nu zelf mijn curl pr's vestig dus ik moet er dringend weg. :D Verder wordt je er wel nooit lastig gevallen en kan ik zoveel brullen/stinken/met gewichten smijten als ik wil.

training van vandaag komt er zo aan!

Terug
Naar boven