AndroidHealthClinic

Boto's log '09

Ik zie dat je ook al wat krachtgericht traint... dan zal je jezelf sowieso wel snel thuisvoelen ;)

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

Bij ons zijn er trouwens flessen wat van 1.5l aan inkooprpijs te koop (50 cent?). Mij zal je er wel altijd met chocomelk doos zien rondlopen

Ik zal dan wel in een van de weinige relaxte gyms trainen:D
Maar ik begrijp wel dat zo'n club wel een chille sfeer met zich meebrengt.

• Topic Starter Topic Starter
Hehe overdrijven... naja er zullen wel descent gyms zijn. Maar daar zal je niet snel jaarabbo's vinden onder de 200-300 euro denk ik. En er zullen nog geen 10 commerciele gyms in heel belgie zijn waar ik mijn ding kan doen als gewichtheffer (barbell droppen na elke rep). Sfeer is ook helemaal anders in zo'n club, lekker gemoedelijk en persoonlijk.

Idd. Ik heb nog weet van de topsporthal waar ge voor een appel en een ei kunt gaan trainen met een verhoogd gewichthefplateau en bumperplates maar daar loopt het ook aardig druk met momenten en de meesten lopen ook maar te prutsen (althans 2-3 jaar geleden).

Rooney traint er trouwens, hij logt hier ook ergens. :)

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

Ik zie dat je ook al wat krachtgericht traint... dan zal je jezelf sowieso wel snel thuisvoelen ;)

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

Bij ons zijn er trouwens flessen wat van 1.5l aan inkooprpijs te koop (50 cent?). Mij zal je er wel altijd met chocomelk doos zien rondlopen

:D Bruut.

Naja, ik ben nog aardig zwak dus verwacht niet teveel. ;) Hoop ntr in zo'n omgeving sneller progressie te maken. 0,5-1€ is gewoon fair natuurlijk, de rest is oplichterij. :o

Daar train ik soms op dinsdagen wat meer UB... Gewichthefplateau is wel geen reet waard (rubber laag van 1cm) en ze hebben enkel rigide powerliftingbarbells waar je best niet te veel mee cleant of te hard laat vallen. Dumbbells ontbreken vaak en nog meer problemen daar.

Als je komt, vraag dan eens naar Bart. Tussen herexamens en begin schooljaar train ik thuis dus dan zal ik er waarschijnlijk niet zijn. Tom_vt die hier ook post is er wel elke training.

Oke bedankt, zal ik doen. ;)

Ha, dan kom ik graag ook eens langs. Ik wil van Tom wel eens leren hoe je goed moet cleanen. :D

Ik vind toch dat je aardig sterk bent geworden.

Bedankt. Ik nam juist even het oud logje van calibre door en stond versteld. :D Nog een lange weg te gaan eer ik dat niveau behaal. Al heb ik voor 2009 nooit lang gefocussed op de grote 4 (dan eens een maandje squat, dan eens deadlift en dan weer niets), dan was het gewoon een beetje pompen. Ik had eind 2008 moeite met 50 mp, 140 deadlift en 90 squat. :o

Neen, noem je ook Tom? Dan gaan we je wel bijnaam moeten geven want we zitten al met kleine tom (goegebuer) en grote tom (vt).

Hehe ik heet idd ook Tom. Tom's zijn gewoon übermenschen, niets aan te doen... ;D

update : Sinds dinsdag niet meer kunnen trainen wegens 2e zit etc. Ging normaal vanavond gaan maar had keelpijn en werk. Morgenvroeg kan ik ooit niet dus zal normaal gezien voor zondagmorgen zijn, pull-pushtraining alweer.

Ga trouwens voeding veel simpeler maken wanneer ik begin aan wendler (zit halverwege zn manual en zou binnen paar weken beginnen). Geen fancy bodybuilderstuff meer waardoor je vanalles moet plannen en klooien. Aan een echt schema kan ik mij toch niet houden, dan liever 4 monstermaaltijden ipv 7 waarvan ik na 2 uur weer honger heb.
Zal oa bevatten : 2x 1liter chocomelk als tussendoortje, een ontbijt van ongeveer 1500kcal ((+- 210 koolhydraten) met 250-300gr muesli, 500gr kwark, 50gr rozijnen, noten) en verder nog 2-3 stevige standaardmaaltijden (waarvan eentje met 250gr kip en 125gr rijst naar de avond toe) en wat extra bulkvoer ofzo.

De gedachtegang van Wendler, "keep it simple", dus gewoon lekker doortrekken naar voeding en verder naar niet teveel omkijken.

Wendler ? Is dat weer een nieuwe hype op DBB?

S6 bro ik ben benieuwd wat het gaat opleveren voor je........

Die maaltijden is goed alleen ik vind 2 liter chocomel overdreven probeer dan wat gewoon iets meer te eten tijdens die 3 maaltijden!

Misschien idd maar 1 liter. Ik ga het ook niet zo nauw opvolgen, zolang ik de basis maar volg en 4-5k kcal binnen heb.

Ga me wat meer op kracht focussen via wendler dus sowieso iets minder bb-style maar nog steeds wel met genoeg assistance.

Misschien idd maar 1 liter. Ik ga het ook niet zo nauw opvolgen, zolang ik de basis maar volg en 4-5k kcal binnen heb.

Ga me wat meer op kracht focussen via wendler dus sowieso iets minder bb-style maar nog steeds wel met genoeg assistance.

Ik ben benieuwd, good luck bro!

Pff eindelijk nog eens kunnen trainen vanavond, gisteren veel te moe.
Beetje vanalles getraind want weekje niet getraind en moet er weer wat inkomen.

Training 26/08 :

Pull ups
10xBW
10xBW

Military Press
10x40
6x50
5x55
3x60
3x60
3x60
3x60

Squat
10x60 (hier voelde ik al enorme stijfheid in mijn quads ???)
6x90
5x100
6x100
7x100
6x100
5x100 (echt gene fut jong. lange dagen stilgelegen + slechte voeding + andere zever = spierpijn in quads en zwakte?)

tussen squatsetjes in superset vorm door :

Dumbbell Curls
10x14
8x16
8x18
6x18

+

Dips
12xBW
12xBW

Leg extensions
12x25
12x25
12x20

Scott Curls
10xnr5
10xnr5
10xnr5

Trainingstijd : 35min :D (bijna alles quasi in superset vorm, had haast)

Korte update.

Weinig getraind laatste tijd. 2-3x/week en kracht was flink achteruitgegaan na periode nog minder te trainen, had even helemaal geen zin. Vanaf volgende week weer les dus dan komt het ritme wel weer wat terug hoop ik.

Vandaag benen, schouders (kort) en biceps (kort) getraind. oa 4x4x110 squat en 2x6x90 fullsquat en 2x3x60 military press. kon slechter maarja, lang niet waar ik eigenlijk zou willen staan. Daarvoor moet ik weer gaan eten en 4x/week trainen.

Jammer dat je zowat drie weken niet getraind hebt. Hopelijk heeft het weinig afbraak gedaan aan je stats

Ja best wel wat in mn armen, borst en rug (lichtjes) nogal wat kracht verloren. Maar goed, ik krijg er weer stillaan zin in.

Vandaag borst + biceps gedaan (ik wou ook eens superdude-maandag doen), morgen benen (incl. kuiten).

Trainingen op zich boeien geen ****, gewichten zijn ook te triest. Heb al moeite met dips van BW+15kg en 80kg+ bankdrukken. :rolleyes:

Als squat beetje meevalt morgen post ik die misschien nog. :D

Terug
Naar boven