AndroidHealthClinic

Boto's log '09

mooie rug training pik!

• Topic Starter Topic Starter
nette BOR's :D

Verdomme voeding was (ook beetje door omstandigheden) vanaf zaterdagavond weer serieus k*t, dom dom dom. Ik ben een watje momenteel, 0,0 discipline qua voeding. En dan heb ik het niet over 3500 kcal ipv 4500 ofzo, nee, dan praat ik over 2000/dag. :rolleyes:
Kom maar op met de haat, ik heb het nodig...

Qua squaten vandaag gericht op techniek met lekker veel volume, ook omdat mijn rug nog naar de klote was van deadlift pr's vrijdag. Specifiek gelet op zaken zoals kont naar achteren gooien, handen op de juiste positie, voeten op ideale afstand van elkaar, positie van de bar tegenover rug, algemene houding en knieën naar buiten toe bewegen bij het zakken. Trial & error dus, die techniek moet een automatisme gaan worden.

Tussen de squats door ook dips (normaal op dinsdag weighted maar morgen doe ik ze niet want krijg er in combinatie met mp's op maandag teveel last van aan ellebogen, daarom vandaag dus en niet te zwaar) en de side raises gedaan.

Training 10/08 :

Squats
10x60
10x70
6x90
4x100
4x100
4x100
4x100
4x100
4x100
4x100
4x100
4x100
4x100 Volume PR
8x70

Dips (tussen setjes squat door)
25xBW PR ? (niet echt zeker maar zal wel in de buurt van een pr komen alleszins)
15xBW

Standing Side Raises (tussen setjes squat door)
10x10
8x12
8x14

Military Press
10x40
5x50
5x55
4x60

Pushpress (oefenen op techniek..)
5x50
5x50 (pff dit is gewoon nog steeds even lastig als normale MP :D)

Seated Db Front Raises
10x10
8x12
8x14

Leg Curls
15x25
12x25
12x25
8x25 dropset vanaf hier
6x20
6x15
6x10
8x5

Seated Db Press
8x24
8x26

Military Press
8x50 (niiiice na al het voorgaande)
5x50
3x50 (krak zei de paddestoel met een diepe zucht...)

In combinatie met pushpresses kan dit ook een volume PR zijn.

Trainingstijd : 75min, beetje te lang eigenlijk..

Voeding : 2/10
Training : 9/10 (zeker gezien kcalinname, onverantwoord eigenlijk)

Binnen 2 weken eerste herexamen, moet ik ook dringend eens serieuzer aan beginnen werken. :(

Bruut volume op je squats!

4x100
4x100
4x100
4x100
4x100
4x100
4x100
4x100
4x100
4x100 Volume PR

Geniaal :D!

Pushpress is lekker he.
Voorderest had je er zin in zo te lezen haha

Pfff pittige training Boto, ik word al moe als ik er naar kijk.
Leipe shit hoor, supersetten met squatten.
Nice work, nou weer ff die voeding uppen, het wordt weer wat koeler buiten dus dat kan best.

Wat een vreemde indeling wat training betreft joh.
Ik zal het wel gemist hebben. Maar wat voor schema volg je?

Die squats zijn wel insane trouwens.

Die bench kerel daar moet je echt wat aan gaan doen.

Ben erg benieuwd naar die pics van je.

4x100
4x100
4x100
4x100
4x100
4x100
4x100
4x100
4x100
4x100 Volume PR

Geniaal :D!

Pushpress is lekker he.
Voorderest had je er zin in zo te lezen haha

Bedankt. Pure afstraffing omdat mijn voeding k*t was hoor, "stop bitchin' " zoals beginnerbb het altijd zegt...

Pushpress vind ik nog aardig k*t, kan er weinig extra kracht in steken. Merk dat het eerste stuk van de beweging makkelijker gaat de eerste reps maar vanboven blijft het even lastig en na een paar reps ben ik op. :o

Pfff pittige training Boto, ik word al moe als ik er naar kijk.
Leipe shit hoor, supersetten met squatten.
Nice work, nou weer ff die voeding uppen, het wordt weer wat koeler buiten dus dat kan best.

Idd, moet weer goed eten. Na de workout alvast mn dextrose en whey ingenomen en nu begonnen aan kip + rijst gelukkig. Ik heb niet voor Piet snot 3 kilo kip in mijn diepvriezer liggen natuurlijk...

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Wat een vreemde indeling wat training betreft joh.
Ik zal het wel gemist hebben. Maar wat voor schema volg je?

Die squats zijn wel insane trouwens.

4/5-daagse split maar vandaag dips erbij gepakt en beetje meer volume.

Die bench kerel daar moet je echt wat aan gaan doen.

Ben erg benieuwd naar die pics van je.

Wat scheelt er met mijn bench? :) Vorige training was niet erg sterk maar in verhouding tot de rest zeker niet zwak ofzo. Onlangs nog 1x100 gebencht en volume draaien op 80-85kg zoals ik dat doe op squat moet in principe geen probleem zijn normaal.

Nog een reden om me vol te rammen, ik moet dringend weer wat voller gaan staan, zeker als ik nog eens geslaagde foto's wil nemen binnenkort. ;)

Heb me zojuist eens in jou trainingen verdiept maar vind het in verhouding tot de rest tegenvallen. ;)

Dik volume ja

Heb me zojuist eens in jou trainingen verdiept maar vind het in verhouding tot de rest tegenvallen. ;)

In verhouding tot wat dan juist? Commentaar is welkom hoor, maar ik zou enkel de MP kunnen bedenken, en zo sterk is die in verhouding nu ook weer niet, die heb ik gewoon hard getraind de laatste maanden.

Squat is ongeveer 1,6-1,7xBW op 1RM
deadlift 2,1xBW
Bench 1,23xBW

Dat zijn vrij normale verhoudingen tegenover elkaar volgens mij?

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

bedankt ;)

Haat op mijn voeding is ook nog welkom! :D:rolleyes:

K*tvoeding man.

Sterke training boto, brutaal volume op squats en zware mp!

Ik ben benieuwd naar je foto's.

Damn..dat volume ligt inderdaad t*ring hoog! Tussen met squat setjes zou ik bijna geen andere oefening kunnen doen..

Vreten makker!:D

Damn..dat volume ligt inderdaad t*ring hoog! Tussen met squat setjes zou ik bijna geen andere oefening kunnen doen..

Vreten makker!:D

Dank. Ja goed vreten momenteel. :)

Training 11/08 :

Vandaag biceps + triceps (licht) + kuiten gedaan. Biceps ook vandaag omdat ik als ik ze op donderdag train er bij de rugtraining van vrijdag teveel last van heb.

Training was 4 oefeningen per spiergroep en per oefening 3-4 setjes, soms met superset en dropsets erbij.Beetje nutteloos om hier een uitgebreid verslag te maken. Db curls met 22kg en close grip bp met 6x70 waren misschien nog het best, niets speciaals dus, gewoon lekker gepompt.

Had ook wat frustraties tegenover de uitbater, voor wie het interesseert.. :D:rolleyes:

Had voor de tweede keer (vorige week ook eens) een discussie met de uitbater. Eerste keer moest ik na 6-8x28 (?) db incline press de gewichten wat van mij afduwen omdat ik anders mijn polsen verneuk met dergelijke gewichten op het einde van een training. Daardoor kwamen ze met een dof geluid (en dus vlak en quasi geen kans op beschadiging) neer. Ik kreeg daarop een hele preek en ik stelde hem gerust dat ik erop zou letten en moest ik ooit wat breken (is industriële vloer en ik liet ze vlak vallen, hij deed alsof het parket is :roflol:) dat ik het hem vergoed.
Nu vandaag zat ik aan mijn laatste oefening, 45° leg press raises, en haal ik er een 20kg schijf vanaf en leg ik die deels op de vloer, deels op een matje, zodat ik de schijf (oud klein roestig ding zonder grip) makkelijk er weer op zou krijgen voor latere setjes. Het geluid dat daarbij voorkwam was te vergelijken met een touch & go deadliftrep ofzo. Komt die lul aan dat ik niet zo stoer moet doen en dat ik wellicht denk dat ik dan sterker ben en dat ik voorgoed zou buitengesmeten worden uit de gym als ik zo wild voortdoe en de wet (ik ging stuk hier) niet respecteer. Ik moest mijn muziek ook maar gelijk uitdoen want zo kon ik duidelijk niet geconcentreerd trainen (!!!). En dat komt dan van iemand met een kast vol bb-bekers en posters aan de muren van ronnie coleman en arnold, zal wel wat oude roidrage zijn. :rolleyes:

Ook je eigen drank meebrengen is verboden (3€ per fles water :roflol:) en wie de douche vuil achterlaat wordt eruit gesmeten. Zolang je maar kan janken op iets zeker..

Nu maar hopen dat hij mij er binnenkort uitkickt (centjes mag ik dan verhoudingsgewijs wel terug uiteraard), dan proberen we S&S of elite gym of overweeg ik een homegym.

Vandaag beetje pull-push training voor borst en rug, kan morgen namelijk niet gaan trainen.

Training 14/08 :

Pull ups
10xBW
10xBW
10xBW

Bench
12x60
8x75
6x80
4x85
3x85
3x85

Deadlift
8x100
6x120
5x140
4x150 + Fail op 5e rep -> voelde een dikke rufte aankomen en durf er niet alles meer uit te halen, teveel volk rond me :roflol:
3x140

Incline Db Press
12x22
10x26
10x30
8x30

Pulldowns
10x60
8x65
8x70

Cable Flyes
12x nr6
10x nr7
8x nr8

Standing Machine Calve Raises (beetje assistance, voelde mij hierna aardig slecht komen dus maar gestopt)
12x
12x
10x
8x full stack (aardig sterker in kuiten geworden)

BORs vergeten. Was na de training aardig misselijk, geen idee waarom.
Na volgende week maar eens een ander schema gaan volgen, weet alleen nog niet goed wat.

Training 17/08 :

Squats
15x40
10x60
8x90
4x110
2x120
1x125 + 2x125 met lichte spot

Legpress
15x140
12x160
12x180
12x200 (niet speciaal hard willen gaan)

superset :
Leg Curls
15x25
12x25
12x25
10x20

Leg extensions
12x35
12x40
10x40
20x30

dan
Leg Curls (dropsets, weer geen pauze)
6x25
6x20
10x15
10x10
15x5 (hamstrings op springen, als ik hierna mn benen omhoog hield toen ik nog op mn buik lag bleven ze vanzelf omhoog :D)

Hanging Leg Raises
20xBW
20xBW
15xBW

Crunches/Sit ups
15x
15x
15x

Lying Leg Raises
10x
10x

Vandaag eens geen schouders maar wat extra corewerk. Pak morgen normaal schouders + licht triceps + kuiten zwaar.

Terug
Naar boven