Fitness Seller

Boto's log '09

Goede squats man.. ;)

Zeer nette squats inderdaad!

lol ik heb dat ook wel eens dat ik een oefening vergeet k*t is dat.

voelde een dikke rufte aankomen en durf er niet alles meer uit te halen, teveel volk rond me

:roflol: ****ed up is dat ja.

Als je hem laat is je set sowieso verdoet omdat je in de lach schiet.

Nette wheels-training gister trouwens, lekker volume gedraaid ook.

• Topic Starter Topic Starter

Valt wel mee. :( Ik had al gehoopt rond 130-135 te zitten, maar goed, dan moet ik maar alles beter doen, eigen schuld.

Zeer nette squats inderdaad!

lol ik heb dat ook wel eens dat ik een oefening vergeet k*t is dat.

Bedankt. Ja, zeker als het een vrij belangrijke is. :o

:roflol: ****ed up is dat ja.

Als je hem laat is je set sowieso verdoet omdat je in de lach schiet.

Nette wheels-training gister trouwens, lekker volume gedraaid ook.

Haha idd, het is een verlies-verlies situatie. :D

Volume op assistance was wel oke, en qua squats wissel ik graag eens af, 4x110 ging gisteren als niets, wellicht door vorige week. Bedankt. ;)

Binnen 2 uurtjes schouders + biceps (geen triceps, sparen voor donderdag..) en kuiten. Ga voor evenaring pr op MP of 3x1x65. :o

Training 18/08 :

Military Press
12x40
3x50
3x60
1x65
1x70 PR
1x70
15x50 Volume PR
5x50 Pushpress
5x50 Pushpress (volgende training pushpress eens eerst of misschien zelf alleen dat doen, klopt iets niet :) )

Side Raises
15x10
15x10
12x12

Bent-Over Side Raises
12x10
12x10
12x10

Seated Dumbbell Press
8x24
8x28 (zal wel pr zijn, vind het enkel de vermelding PR niet waard :))

Seated Machine Calve Raises
15x35
15x50
10x60

Standing Calve Raises (Machine)
15x
15x
15x
15x
15x
15x

Calve Raises in 45° Legpress
25x135
20x135
15x135
15x135

Dumbbell Curls
8x16
8x18
6x20

Cable Curls
12x
10x
8x

Scot Curls
15x
15x
12x

Blij met PR's. Op naar 1xBW.

70 kg op de MP is een bruut gewicht --> gefeliciteerd met deze mijlpaal!

Nu maar hopen dat hij mij er binnenkort uitkickt (centjes mag ik dan verhoudingsgewijs wel terug uiteraard), dan proberen we S&S of elite gym of overweeg ik een homegym.

Of je komt gewoon naar Olympic Gent voor een dikke 50 euro per jaar ;)

70 kg op de MP is een bruut gewicht --> gefeliciteerd met deze mijlpaal!

Bedankt. De gestage vooruitgang valt ook duidelijk te merken aan mijn front deltkop vind ik. :)

Of je komt gewoon naar Olympic Gent voor een dikke 50 euro per jaar ;)

Dat is in zwijnaarde zag ik? Waar zelf Tom Goegebuer traint? :) Is wel dubbel zo ver als waar ik nu ga, zou dringend eens mijn rijbewijs moeten halen, dan is het maar een tiental min via de R4. :o

Neen. Dracunaplein op 100 meter van het Van Beverenplein.

Tom traint er idd, samen met tom vt, luc lammens en nog wat gewichtheffers. Is echter ook een deel waar vroeger powerlifters hun ding deden met dumbbells, bankjes, pullies, ...

Neen. Dracunaplein op 100 meter van het Van Beverenplein.

Tom traint er idd, samen met tom vt, luc lammens en nog wat gewichtheffers. Is echter ook een deel waar vroeger powerlifters hun ding deden met dumbbells, bankjes, pullies, ...

Nice, Van Beverenplein is op 1,5-2km van waar ik woon. Dracunaplein weet ik wel niet liggen en vind het niet op michelin ofzo. Hebt ge een de naam vd straat die er tussen ligt? :D

En zijn er nu nog powerlifters of enkel gewichtheffers?

Laatst bewerkt:
Sterke mp hoor, jij gaat best hard de laatste tijd.

Nice, das op 2km van één van mijn woonplaatsen. :o

En zijn er nu nog powerlifters of enkel gewichtheffers?

Nu geen powerlifters meer. Komen wel mensen van andere sporten trainen (judo, bobslee, speerwerper, ...) en paar gewone "fitnessers".

Enige waarmee je rekening moet houden is dat we een vzw zijn. Club die enkel open is op ma/woe/vrij van 16-20 uur en zondagvoormiddag. Basic hardcore hokje waar je nog lekker ouderwets in bloot bovenlijf kan met gewichten gooien (toch op de gewichthefplateau) en waar bijna iedereen squat.

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Accomodation:
Jan Yoens
Dracenastraat 8
B-9000 Gent
Belgium

Training: Monday, Wednesday, Friday from 17 p.m - 20.30 p.m.

Dat zijn de meest pauper openingstijden die ik ooit heb gezien.

Nu geen powerlifters meer. Komen wel mensen van andere sporten trainen (judo, bobslee, speerwerper, ...) en paar gewone "fitnessers".

Enige waarmee je rekening moet houden is dat we een vzw zijn. Club die enkel open is op ma/woe/vrij van 16-20 uur en zondagvoormiddag. Basic hardcore hokje waar je nog lekker ouderwets in bloot bovenlijf kan met gewichten gooien (toch op de gewichthefplateau) en waar bijna iedereen squat.

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Accomodation:
Jan Yoens
Dracenastraat 8
B-9000 Gent
Belgium

Training: Monday, Wednesday, Friday from 17 p.m - 20.30 p.m.

Heel netjes. :D Denk dat ik eens ga langskomen en als het me bevalt pak ik dat abbo er gewoon bij. Ga altijd rond die tijd trainen en voor die 50€ heeft het wel wat voordelen om dat erbij te nemen. Sowieso handig voor de dagen dat ik geen zin heb naar gent te gaan en om wat meer te leren wat betreft cleanen en andere technieken denk ik.
Sommige zaken kan ik ook niet zo makkelijk doen bij jacky's zoals floor presses, deadliftvarianten op andere hoogtes etc., dus dat zou ook handig zijn.

Kan ik voor één beurt betalen of eens gratis afkomen? :)

We zijn dan ook geen fancy gym maar een vzw. Een club zoals je in alle sporten hebt met voorzitter, materiaalmeester, .... Er wordt niemand betaald en daardoor blijft ons jaarabbo onder de 60 euro. Daar sta je dan met 10-22 uur openingsuren in een gym waar je geen kloot mag, het volloopt met pussies en je 500 euro per jaar betaalt.

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

Heel netjes. :D Denk dat ik eens ga langskomen en als het me bevalt pak ik dat abbo er gewoon bij. Ga altijd rond die tijd trainen en voor die 50€ heeft het wel wat voordelen om dat erbij te nemen.
Sowieso handig voor de dagen dat ik geen zin heb met de fiets naar gent te gaan en om wat meer te leren wat betreft cleanen en andere technieken denk ik.
Sommige zaken kan ik ook niet zo makkelijk doen bij jacky's zoals floor presses, deadliftvarianten op andere hoogtes etc., dus dat zou ook handig zijn.

Kan ik voor één beurt betalen of eens gratis afkomen? :)

Hehe ik zit op kot achter jacky's. Achter ekkergemkerk. Fiets altijd naar training.

Je kan sowieso wel 1 keer gratis komen trainen, da's geen probleem. Je kan trouwens ook abbo voor maand nemen (12.5 euro dacht ik)

We zijn dan ook geen fancy gym maar een vzw. Een club zoals je in alle sporten hebt met voorzitter, materiaalmeester, .... Er wordt niemand betaald en daardoor blijft ons jaarabbo onder de 60 euro. Daar sta je dan met 10-22 uur openingsuren in een gym waar je geen kloot mag, het volloopt met pussies en je 500 euro per jaar betaalt.

Je overdrijft een beetje:D Maar je hebt wel een punt inderdaad.

Hehe overdrijven... naja er zullen wel descent gyms zijn. Maar daar zal je niet snel jaarabbo's vinden onder de 200-300 euro denk ik. En er zullen nog geen 10 commerciele gyms in heel belgie zijn waar ik mijn ding kan doen als gewichtheffer (barbell droppen na elke rep). Sfeer is ook helemaal anders in zo'n club, lekker gemoedelijk en persoonlijk.

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

Hehe ik zit op kot achter jacky's. Achter ekkergemkerk. Fiets altijd naar training.

Je kan sowieso wel 1 keer gratis komen trainen, da's geen probleem. Je kan trouwens ook abbo voor maand nemen (12.5 euro dacht ik)

Hehe true wat die gewone gym betreft, erg hatelijk..

Ik zal na mn herexamens eens afkomen. Al moet ik wel zeggen om de maand in Mariakerke te zitten, dus das dan weer een eindje ervandaan, maar geen probleem. :cool:

Je overdrijft een beetje:D Maar je hebt wel een punt inderdaad.

Bwa tis soms toch triest ze.. Geen eigen drank mogen meebrengen en enkel de mogelijkheid hebben een fles water te kopen aan 3€/stuk, de eigenaar die altijd staat te janken als je de gewichten iets wilder laat vallen, niets bijleren omdat ge den enige zijt die sq, dl, etc. , ... .

Terug
Naar boven