- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voelde een dikke rufte aankomen en durf er niet alles meer uit te halen, teveel volk rond me
****ed up is dat ja.
Ik had al gehoopt rond 130-135 te zitten, maar goed, dan moet ik maar alles beter doen, eigen schuld.Zeer nette squats inderdaad!
lol ik heb dat ook wel eens dat ik een oefening vergeet k*t is dat.

****ed up is dat ja.
Als je hem laat is je set sowieso verdoet omdat je in de lach schiet.
Nette wheels-training gister trouwens, lekker volume gedraaid ook.

)
)Nu maar hopen dat hij mij er binnenkort uitkickt (centjes mag ik dan verhoudingsgewijs wel terug uiteraard), dan proberen we S&S of elite gym of overweeg ik een homegym.

70 kg op de MP is een bruut gewicht --> gefeliciteerd met deze mijlpaal!

Of je komt gewoon naar Olympic Gent voor een dikke 50 euro per jaar![]()
Is wel dubbel zo ver als waar ik nu ga, zou dringend eens mijn rijbewijs moeten halen, dan is het maar een tiental min via de R4. 
Neen. Dracunaplein op 100 meter van het Van Beverenplein.
Tom traint er idd, samen met tom vt, luc lammens en nog wat gewichtheffers. Is echter ook een deel waar vroeger powerlifters hun ding deden met dumbbells, bankjes, pullies, ...

Sterke mp hoor, jij gaat best hard de laatste tijd.

Nice, das op 2km van één van mijn woonplaatsen.
En zijn er nu nog powerlifters of enkel gewichtheffers?
Nu geen powerlifters meer. Komen wel mensen van andere sporten trainen (judo, bobslee, speerwerper, ...) en paar gewone "fitnessers".
Enige waarmee je rekening moet houden is dat we een vzw zijn. Club die enkel open is op ma/woe/vrij van 16-20 uur en zondagvoormiddag. Basic hardcore hokje waar je nog lekker ouderwets in bloot bovenlijf kan met gewichten gooien (toch op de gewichthefplateau) en waar bijna iedereen squat.
---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------
Accomodation:
Jan Yoens
Dracenastraat 8
B-9000 Gent
Belgium
Training: Monday, Wednesday, Friday from 17 p.m - 20.30 p.m.
Denk dat ik eens ga langskomen en als het me bevalt pak ik dat abbo er gewoon bij. Ga altijd rond die tijd trainen en voor die 50€ heeft het wel wat voordelen om dat erbij te nemen. Sowieso handig voor de dagen dat ik geen zin heb naar gent te gaan en om wat meer te leren wat betreft cleanen en andere technieken denk ik. 
Heel netjes.Denk dat ik eens ga langskomen en als het me bevalt pak ik dat abbo er gewoon bij. Ga altijd rond die tijd trainen en voor die 50€ heeft het wel wat voordelen om dat erbij te nemen.
Sowieso handig voor de dagen dat ik geen zin heb met de fiets naar gent te gaan en om wat meer te leren wat betreft cleanen en andere technieken denk ik.
Sommige zaken kan ik ook niet zo makkelijk doen bij jacky's zoals floor presses, deadliftvarianten op andere hoogtes etc., dus dat zou ook handig zijn.
Kan ik voor één beurt betalen of eens gratis afkomen?![]()
We zijn dan ook geen fancy gym maar een vzw. Een club zoals je in alle sporten hebt met voorzitter, materiaalmeester, .... Er wordt niemand betaald en daardoor blijft ons jaarabbo onder de 60 euro. Daar sta je dan met 10-22 uur openingsuren in een gym waar je geen kloot mag, het volloopt met pussies en je 500 euro per jaar betaalt.
Maar je hebt wel een punt inderdaad.We zijn dan ook geen fancy gym maar een vzw. Een club zoals je in alle sporten hebt met voorzitter, materiaalmeester, .... Er wordt niemand betaald en daardoor blijft ons jaarabbo onder de 60 euro. Daar sta je dan met 10-22 uur openingsuren in een gym waar je geen kloot mag, het volloopt met pussies en je 500 euro per jaar betaalt.
---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------
Hehe ik zit op kot achter jacky's. Achter ekkergemkerk. Fiets altijd naar training.
Je kan sowieso wel 1 keer gratis komen trainen, da's geen probleem. Je kan trouwens ook abbo voor maand nemen (12.5 euro dacht ik)

Je overdrijft een beetjeMaar je hebt wel een punt inderdaad.