- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker, lang weekend mag voor mij beginnen.Spring jij effectief van 70kg naar 100kg bench of doe je nog tussenstapjes?
Dat is waarschijnlijk de reden dat het zwaar voelde (plus dat het ook echt zwaar is).Normaal doe ik nog een tussenstap maar vandaag overgeslagen.
Dat is waarschijnlijk de reden dat het zwaar voelde (plus dat het ook echt zwaar is).
Ja ik zet zulke stappen niet meer. Moeilijk om te wennen aan het ineens veel hogere gewicht. Breekt techniek ook en beetje bang om de schouder te raken. Al eens last gehad van irritatie, that's it, maar toch aandachtig voor.Normaal doe ik nog een tussenstap maar vandaag overgeslagen.
Ja ik zet zulke stappen niet meer. Moeilijk om te wennen aan het ineens veel hogere gewicht. Breekt techniek ook en beetje bang om de schouder te raken. Al eens last gehad van irritatie, that's it, maar toch aandachtig voor.
Kan natuurlijk ook een rol spelen. Zelf had ik recent een maand niet getraind en sloeg voor het eerst ook de laatste opwarmset over (die ik altijd vlak voor mijn topsets doe, 100 voor de 110). Ondanks dat ik met die topset al op 10 reps zat, voelde het nu veel te zwaar aan en was de coördinatie zoek. Heb toen de training afgebroken.Je hebt waarschijnlijk gelijk hoor! Maar misschien dat het ook met de calorieën tekort te maken heeft?