AndroidHealthClinic

breedte in de rug

hendrie

Huge Freak
Waardering
317
Lengte
1m84
Massa
99kg
Vetpercentage
15%
ik had een vraagje ik kan maar geen breedte in de rug krijgen wil graag wat bredere lats zijn dat toch???die vleugels zeg ik altijd aan je rug:D:D
ik doe als rug training deathlift,brede greep na beneden trekken,dan smal na beneden trekken daarna roeie zijn dit goeie oefeningen?? of moet ik er andere bij doen? en hoe komt het da me dat maar niet lukt?? iemand tips?

Zwaarder roeien .

• Topic Starter Topic Starter
oke ja die met een bumbell en dan op 1knie op bankje he?

Neen , met een barbell vanaf de grond .

Chinnen is ook lekkâh!

oke ja die met een bumbell en dan op 1knie op bankje he?

Zie deze,

http://www.youtube.com/watch?v=waRuM-StCNg

Volgens mij is dit, als je hem correct uitvoert, een stevige, pak zware gewichten en ga van 10 naar 8 naar 6.....gewicht uiteraard van licht naar zwaar, heb deze grap vanmiddag uitgehaald, medebuilders in school zeggen dat dit 1 van de effectiefste is die er zijn.

GECONCENTREERD UITVOEREN, JE MOET HET VOELEN BRANDEN ANDERS DOE JE HET NIET GOED !!!

Zie deze,

Volgens mij is dit, als je hem correct uitvoert, een stevige, pak zware gewichten en ga van 10 naar 8 naar 6.....gewicht uiteraard van licht naar zwaar, heb deze grap vanmiddag uitgehaald, medebuilders in school zeggen dat dit 1 van de effectiefste is die er zijn.

GECONCENTREERD UITVOEREN, JE MOET HET VOELEN BRANDEN ANDERS DOE JE HET NIET GOED !!!

JA MAN, JE MOET HET VOELEN BRANDEN VOOR DIKKE SPIEREN, JE WEET ZELLUF!! :rolleyes:

Goed topic, zo "leer" ik nog eens wat :D

natural my ass:D

Zie deze,

die ga ik zeker effe proberen woensdag knalluh met die rug!!!!!!!

Ja moet mogelijk zijn, voeding, rust en 6 keer per week de basis leggen....het is degelijk mogelijk,je mot wel je genen mee hebben lol hahaha

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

???

Ik begrijp hierbij dat Het Beest los is .....
hahaha dat zeker ik wel!!! hoop dat het werkt!

Jammer dat ik niet zo'n monster-genen heb:p

maar zijn er eigelijk nog meer goeie voor???of alleen deze?of is alleen deze genoeg?

chins, bor, one arm row, lat pulley, pulldown..
thats bout' it?

Zie deze,

zo geconcentreerd en strikt vind ik dit niet anders.
Maar dat hoeft ook niet. cheaten bij dumb. rows mag ook wel imo.

Voor breedte/dikte idd dus dumb. rows, barbell rows en underhand barb. rows.

Terug
Naar boven